HDC-N Rally Bussloo 2008

Gestart door HD4ever, 30 juni, 2008, 00:46:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Hi folks,
Vanmiddag weer terug gekomen van de HDC-N rally in Bussloo. Tot Zaterdagmiddag een paar regenbuien gehad, maar daarna waren de weergoden ons gunstig gezind.
De rally was goed. Veel ( te veel )booz, junkfood, bikers, bikes, goeie bands en nog een knokpartij om het feest op Zondagmorgen af te sluiten. Wat kan je meer verlangen  :rofl:  :worship-cool: :worship-cool:
Hier een kort verslag en enkele sfeer pics.

Vertrek bij McDrek in Nederweert.


In Bussloo was een schapenwei ( inclusief de keutels ) gereserveerd en het was er nog erg rustig. Veel geblèr in de omgeving, maar weinig wol.  :mrgreen:


Tja, en dan start je met je tentje op te zetten en dan breekt een van de stokken door  :mrgreen: Niet getreurd, het wigwam principe met een spanbandje werkt altijd, maar toch kreeg ik met een kort pootje geen goed model meer in die tent.  :schater:


Uiteindelijk heb ik dan mijn shit in elkaar en ben ik geinstalleerd.  :D Achter het witte huis ligt het meertje. Het was er stil en verlaten met dat kl.... weer op Zaterdag.


Shit, de feesttent is wel ver weg om straks die afstand op handen en voeten te moeten overbruggen.  :spit:


Langzaam loopt het terrein vol en moet er uitgeweken worden naar een tweede wei, dus de schapen worden eventjes verdreven.  :-X




Mooie brommers !!





En natuurlijk ouwe meuk  ;)



Het regent af en toe nog iets, maar de eerste belangrijke 'vergaderingen' zijn al gestart.




De 'Wild Hogs'zijn er ook !!  :thumbsup:


De bands beginnen te spelen en de drank vloeit rijkelijk  :yes6rs:




Zonder woorden !!  :-X






Een enkeling zoekt het later op de avond nog iets hogerop 1 :mrgreen:







Later die ochtend, nadat de de bands waren vertrokken en de bar gesloten werden de noodrantsoenen aangesproken. In de verte kwam al de zon op. :twisted:


Tot slot nog een youtube filmke van het gebeuren. De kwaliteit is niet zo perfect, maar 'who gives a shit? ' :rofl:    http://nl.youtube.com/watch?v=eCSwUb8GnOE

greetings HD4ever  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Yvil

Leuke feestjes geven jullie daar  :twisted: :worship-cool: Misschien ooit maar eens zo'n brommert aanschaffen alleen om naar dat soort feestjes te mogen :-X  Ik zie de zoekadvertentie al voor me...

"gezocht HD voor zacht prijsje, staat is niet van belang als hij maar tot Bussloo komt  :mrgreen:"

Leuk verslag man!!

Grtz,
Y

DeWitte

idd klasse (foto-) verslag  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Leuke piccies. :cool:

Jim en jack waren ook weer van de partij zie ik. :mrgreen:


Smells like rubber

De Sjeng

Als je naar een soortgelijk feestje wil, kom naar bikes and music in klimmen,is voor alle motoren, maar de is het zelfde.
God Forgives, I Don't

crazy j

ff beetje oftopic
maar zo'n grote feesttent hebben we met trekkertrek @ hoogcruts ook altijd en daar zijn altijd groepen wat er in de palen klimmen daar maken ze een eigen wedstrijdje van  :-X

ziet er wel gezelig uit op de foto's
mooi verslagje  :yes6rs:
living the life the way it comes