Supermotocursus

Gestart door Steefkeâ„¢, 09 juli, 2008, 08:04:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ennovative

Heb al een keer zo'n middag gedaan en was geweldig. Daarbij geeft het ook je rijplezier in je vrije tijd een enorme boost, omdat ik sindsdien de bochten totaal anders (sportiever, maar zekerder) ben gaan nemen.

Zeker doen boys ;)

freekbakker

Is er nog animo om dit misschien dit jaar ook weer op te pakken met een aantal? Lijkt me leuk om te doen. Misschien wil mijn vrouw ook wel me :lol:

QuattroFrits

Wat mij betreft zou dit weer moeten kunnen, maar..... eerst wil ik weten wat deze cursus inhoud, ik heb er al diverse gedaan en steeds hetzelfde hoeft van mij niet.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Citaat van: QuattroFrits op 21 juni, 2018, 16:27:21
Wat mij betreft zou dit weer moeten kunnen, maar..... eerst wil ik weten wat deze cursus inhoud, ik heb er al diverse gedaan en steeds hetzelfde hoeft van mij niet.

Deze cursus is er vooral op gericht om je te leren sliden en driften. Totaal anders dan alle andere cursussen. De vervolgcursus leer je ook springen, speedwayen e.d.. Niks voor treuzelaars i.i.g., die rijden alleen als rijdende chicane mee  :mrgreen:.

Ik heb de twee cursussen een tijdje terug gedaan (zoals ook in dit topic te lezen), maar misschien doe ik nog wel eens mee :cool:.

freekbakker

Dat klinkt leuk R-yen, en fijn om te zien dat er nog steeds animo voor is! Misschien leuk om te kijken of er binnnenkort een datum is om te prikken wanneer de meeste mensen kunnen? :cool:

QuattroFrits

Citaat van: R-yen op 25 juni, 2018, 08:50:28
Deze cursus is er vooral op gericht om je te leren sliden en driften. Totaal anders dan alle andere cursussen. De vervolgcursus leer je ook springen, speedwayen e.d.. Niks voor treuzelaars i.i.g., die rijden alleen als rijdende chicane mee  :mrgreen:.


Dit ga ik dus met mijn machine allemaal niet doen, hard rijden is geen probleem maar hij hoeft niet naar de kl....
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Citaat van: QuattroFrits op 25 juni, 2018, 16:22:09
Citaat van: R-yen op 25 juni, 2018, 08:50:28
Deze cursus is er vooral op gericht om je te leren sliden en driften. Totaal anders dan alle andere cursussen. De vervolgcursus leer je ook springen, speedwayen e.d.. Niks voor treuzelaars i.i.g., die rijden alleen als rijdende chicane mee  :mrgreen:.


Dit ga ik dus met mijn machine allemaal niet doen, hard rijden is geen probleem maar hij hoeft niet naar de kl....

Daarom mag je daar met hun motoren stunten. Het is ook een supermoto cursus he, met jouw machine kom je daar niet zo ver  ;)

QuattroFrits

Sliden en driften is niet echt mijn pakkie an, dus laat ik deze wel voorbij gaan.
Vroeger vond ik dit prachtig, maar op mijn leeftijd hoeft dit voor mij niet meer zo.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.