Effe Vuursjtelle

Gestart door HondaHornet, 09 oktober, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HondaHornet

Hallo allenuij,

zal me ff voorstellen. Ben Robert, vrijgezel, 26 jaar en woon in Simpelveld (de poort van het Mergelland... 8) ).
Bezit mijn roze papiertje sinds 2001 maar heb daarna eigenlijk nooit meer echt gereden.
Heb begin dit jaar een nuije Honda CB600F Hornet (bombay orange) gekocht waar ik zeeeer tevreden over ben!
Inmiddels heeft zij 2800 km op de teller staan maar dit zullen er snel meer worden... Misschien wel samen met jullie?
Voornamelijk rijd ik voor mijn plezier in mijn vrije tijd, maar af en toe ook woon-werk verkeer met sjun weer  :lol:  hehe.
Hoop dat het hier een gezellige boel zal worden, maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Gruss aan alle "collega"rijders!

DeWitte

He welkom @ MFL, enne Ees is nit zoe wiet van Zumpelveld :wink: 1x schakelen en du bis doa :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Welkom HondaHornet. En veel plezier met en op MFL. :lol:

Motzippaldy

Proud on the South  

Desmo-devil

Welkom @ MFL, vandaag  rond 14.00 uur nog even lekker "de Berg"  naar De Huls opgereden. Misschien heb je me gehoord ??

@Nippon


Rookie


Mounty

Welkom op Motor Forum Limburg.. 8)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen


Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Welkom @ MFL, have fun! :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Welkom @ MFL HondaHornet ;) sjoene fiets!

WhomBom

welkom!
idd leuke meuterkes die hornets
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."