Schwarzwald 2008

Gestart door Herr Tod, 11 augustus, 2008, 22:01:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

ich krieg al weer zin in vakans ;) Waal lekker rustig doa of mein ich dat maar.
Smells like rubber

Herr Tod

Citaat van: Joep op 21 augustus, 2008, 18:56:19
Gein sjtraof om de pics nog eine keer te bekieke  ;)

Ungesham :lol: Toen jullie daar waren moest het toch best koud zijn geweest? Sneeuw, smeltende sneeuw... is ook wel een uitdaging :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: BoxerQ op 21 augustus, 2008, 16:57:22
ik begrijp dus uit je foto verslag je hebt veel gereden en weinig sex  :mrgreen:

Ow ja :?  :-X, want die reportage had hij dan vast ook wel hier neergezet :roll:







:mrgreen:

Gassie

mooie reportage lekkere stuur wegen daar :cool:
KTM SMT 2011

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joep

Citaat van: Herr Tod op 21 augustus, 2008, 20:07:09
Citaat van: Joep op 21 augustus, 2008, 18:56:19
Gein sjtraof om de pics nog eine keer te bekieke  ;)

Ungesham :lol: Toen jullie daar waren moest het toch best koud zijn geweest? Sneeuw, smeltende sneeuw... is ook wel een uitdaging :mrgreen:
Idd, sjmeltende sjnee en get losse sjnee. Zeen nog foto's van örges op LRT dingk ich.
Ach sjpeegelvizier omleeg en dan baove oppe berg concluderen det de waeg toch waal beheurlik naat waas  :oops: :lol:

Herr Tod

:rofl: Ja zoiets had ik ook, het was rond de middag, de dag er voor had het geregent maar alle wegen waren mooi droog. Dus ik vrolijk rond aan het tuffen, kom ik over een weggetje dat helemaal overdekt was door het bos. Donker vizier omlaag en ik zag overal vlakken. Ik dacht dat ze daar de weg hadden bijgemaakt, ik vond die vlakken maar glad en was me een beetje aan het ergeren, maak dan in een keer de hele weg opnieuw was de gedachte. Toch maar eens de klep omhoog gezet... dan voel je je best blöd :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 22 augustus, 2008, 13:55:13
:rofl: Ja zoiets had ik ook, het was rond de middag, de dag er voor had het geregent maar alle wegen waren mooi droog. Dus ik vrolijk rond aan het tuffen, kom ik over een weggetje dat helemaal overdekt was door het bos. Donker vizier omlaag en ik zag overal vlakken. Ik dacht dat ze daar de weg hadden bijgemaakt, ik vond die vlakken maar glad en was me een beetje aan het ergeren, maak dan in een keer de hele weg opnieuw was de gedachte. Toch maar eens de klep omhoog gezet... dan voel je je best blöd :mrgreen:

Waren het toen gaten ??

Leuk he zo'n donker vizier.  :cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joep

Citaat van: QuattroFrits op 23 augustus, 2008, 10:18:44
Waren het toen gaten ??

Leuk he zo'n donker vizier.  :cool:

Frits det ware dus nate plekken ;) 

@Herr Tod
Is waal ein gooj meneer om d'r achter te komme det diene motor en benj meer kinne esse dingks  :yes6rs: :mrgreen: