Hoofdmenu

Gieskes

Gestart door Gieskes, 13 oktober, 2005, 15:14:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gieskes

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Gieskes"Brrr....koud in de garage zonder heizung zeg!!

Bovenste balhoofdplaat - top binnenpoot 46 mm
Onderste balhoofdplaat - top buitenpoot 126mm

Tja, rijden en afstellen is wel lastig met zo'n circuitfiets  :?

alĂ©, da vindt ik nog meevallen die waardes.  zou echt zeggen vanaf de foto zo dat het meer zou zijn dan wat je gemeten hebt.

ti's nog redelijk veel (voor een onk fiets kan het wel).
Het is imo voor een recreatief circuitrijder beter om wat meer stabiliteit in de fiets te hebben dan een "erg scherpe voorzijde".  Ik zou de 46mm eens naar 300mm brengen.  je kunt natuurlijk ook eerst eens gaan rijden en kijken wat je er van vindt, wellicht bevalt het zo wel..

Mocht je er niet uitkomen help ik je wel,..we zullen elkaar vast komend jaar wel een keer zien op circuit of zo

:wink:

Eerlijk gezegd had ik 't idee om alles eens in 'het figuurlijke midden' in te stellen en vandaaruit verder te gaan naar eigen wens ipv vanuit een extreem afgestelde fiets te beginnen en je dan toch meestal net de verkeerde(of teveel tegelijk) stappen zet. Een voor een ipv alles tegelijk willen, toch?

:thumbsup:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Bakkertjedeeg

Hey Gieskens. Gaaf fietske hoor. Paintjob en wat optisch bedriegen met stickers doet wonderen. Idd die vorken zijn wel ver doorgestoken, maar als ik de speling tussen spatbord en kuip bekijk, dan lijkt me dat redelijk normaal. Zullen wel niet de originele binnenpoten zijn imo.

Citaat van: "Gieskes"Brrr....koud in de garage zonder heizung zeg!!

Bovenste balhoofdplaat - top binnenpoot 46 mm
Onderste balhoofdplaat - top buitenpoot 126mm

Tja, rijden en afstellen is wel lastig met zo'n circuitfiets  :?

Deze waardes zeggen me eigenlijk nix, als dit geen originele binnenpoten zijn. Misschien kan je beter vanuit de grond meten. In lijn met de vork, of geheel verticaal. Ik zal dadelijk eens meten, hoe ik het heb qua geometrie.

Verder super fietske om mee te starten.  :wink:



DNQ-DNF stickersetje ligt al klaar voor je...

Gieskes

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Hey Gieskens. Gaaf fietske hoor. Paintjob en wat optisch bedriegen met stickers doet wonderen. Idd die vorken zijn wel ver doorgestoken, maar als ik de speling tussen spatbord en kuip bekijk, dan lijkt me dat redelijk normaal. Zullen wel niet de originele binnenpoten zijn imo.

Citaat van: "Gieskes"Brrr....koud in de garage zonder heizung zeg!!

Bovenste balhoofdplaat - top binnenpoot 46 mm
Onderste balhoofdplaat - top buitenpoot 126mm

Tja, rijden en afstellen is wel lastig met zo'n circuitfiets  :?

Deze waardes zeggen me eigenlijk nix, als dit geen originele binnenpoten zijn. Misschien kan je beter vanuit de grond meten. In lijn met de vork, of geheel verticaal. Ik zal dadelijk eens meten, hoe ik het heb qua geometrie.

Verder super fietske om mee te starten.  :wink:



DNQ-DNF stickersetje ligt al klaar voor je...

Stickerset? 8) De wildcard zeker ook al?  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Hey Gieskens. Gaaf fietske hoor. Paintjob en wat optisch bedriegen met stickers doet wonderen. Idd die vorken zijn wel ver doorgestoken, maar als ik de speling tussen spatbord en kuip bekijk, dan lijkt me dat redelijk normaal. Zullen wel niet de originele binnenpoten zijn imo.

Citaat van: "Gieskes"Brrr....koud in de garage zonder heizung zeg!!

Bovenste balhoofdplaat - top binnenpoot 46 mm
Onderste balhoofdplaat - top buitenpoot 126mm

Tja, rijden en afstellen is wel lastig met zo'n circuitfiets  :?

Deze waardes zeggen me eigenlijk nix, als dit geen originele binnenpoten zijn. Misschien kan je beter vanuit de grond meten. In lijn met de vork, of geheel verticaal. Ik zal dadelijk eens meten, hoe ik het heb qua geometrie.

Verder super fietske om mee te starten.  :wink:



DNQ-DNF stickersetje ligt al klaar voor je...

Stickerset? 8) De wildcard zeker ook al?  :wink:

Muahahaha...




:yes6rs:

Gieskes

Op het wisselen van de wielen na is de CBR van Team Orange klaar voor a.s. maandag. Uiteindelijk toch nog een beetje reanimatiewerk gedaan aan de kuip, mooi oranje is niet lelijk, toch? De kont en de onderkuip plus de bestickering komen hierna aan de beurt.

Technisch is hij binnenstebuiten gedraaid en 2 weken geleden heeft ie op de vermogensbank de eerste meters van 2006 gedraaid 8)

Nu maar eens gaan kijken wat ik allemaal mee ga nemen maandag. Hopelijk hebben wij (en de Assen-rijders) een beetje geluk met het weer, ik las daarnet al dat er zelfs hagel gaat vallen...  :?

oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

mooi oranje is nie vies :wink: veel suc6 :thumbsup: en kijk uit voor hagelschade :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

coole sticker..  :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Gieskes"Op het wisselen van de wielen na is de CBR van Team Orange klaar voor a.s. maandag. Uiteindelijk toch nog een beetje reanimatiewerk gedaan aan de kuip, mooi oranje is niet lelijk, toch? De kont en de onderkuip plus de bestickering komen hierna aan de beurt.

Technisch is hij binnenstebuiten gedraaid en 2 weken geleden heeft ie op de vermogensbank de eerste meters van 2006 gedraaid 8)

Nu maar eens gaan kijken wat ik allemaal mee ga nemen maandag. Hopelijk hebben wij (en de Assen-rijders) een beetje geluk met het weer, ik las daarnet al dat er zelfs hagel gaat vallen...  :?


Ziet er super uit. :worship-cool:

Wie is dat wazig manneke op de foto trouwens... :angel:

Motzippaldy

Het is mooier dan originele kleuren  8)
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Michel. Morgen veel succes gewenst. Komt volgens mij wel goed met het weer in Zolder. Wel verrekte kut koud. In het Noorden is het echter niet veel anders.. :cry:  Komt goed.

Gieskes

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Michel. Morgen veel succes gewenst. Komt volgens mij wel goed met het weer in Zolder. Wel verrekte kut koud. In het Noorden is het echter niet veel anders.. :cry:  Komt goed.

Zolang we maar plezier hebben en dat gaat hoe dan ook goed komen!!

Have fun enne....succes met je pootje, hopelijk gaat die je geen parten spelen. Team Motorsportstore gooooooo!!!!!




:wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Bakkertjedeeg

Und? Hoest gegaan??

Gieskes

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Und? Hoest gegaan??

Super!!! Ik heb me echt wel heel goed vermaakt maandag.

Na een slapeloze nacht vroeg uit de veren om op pad te gaan en naarmate de lucht helderder werd leek het er meer en meer op dat we een redelijke dag zouden krijgen. Af en toe kwam het zonnetje er al tussendoor maar toch was het verdomd koud!

Op Zolder aangekomen meteen doorgestoomd naar de technische keuring die, zoals bekend, geen ruk inhoudt maar goed, who cares...geen probleem dus. Rustig aan alles op orde gebracht, pakkie aangetrokken en afwachten maar...wachten duurt dan verdomd lang als je er zin in hebt  :mrgreen:

Uiteindelijk was de beurt aan mij, rustigaan de pits uit en al ff het gas er op....wow, dat pakt op zeg!! Rechter bochtje en...nog es wow, wat stuurt die fiets gemakkelijk in!! Hij valt zo de bocht in en daarbij supergemakkelijk in de bocht te houden, wat een genot. Toch maar ff op een ontspannen manier verder aan de fiets wennen die eerste rondjes maar ik moet zeggen, dat was zo gebeurd. Elke sessie ging het met nog meer plezier. Trouwens, die remblokken zijn top Ralf!!

Maar in de 3de sessie begon ik al iets te merken, bij het uitaccelleren van de bocht begon hij eerst 1 keer in te houden, zo ff van een fractie van een seconde ff totaal geen vonk en hop, toch weer ervandoor. Mmm....geen fijn gevoel, je begint al alles na te lopen in gedachten zeker toen het elke ronde vaker voorkwam totdat ik nauwelijks nog gas kon geven zonder het idee te hebben op een wilde stier te zitten. In de laatste sessie ben ik na een paar rondjes maar afgehaakt en heb ik de boel ingepakt.

Een van deze dagen maar eens gaan meten en kijken of ik ergens iets kan ontdekken aan bobine etc. Ik heb er nog wat reserve bij dus wie weet is het zo opgelost. Tis geen groot probleem, no worries dus!!

De baan ligt er overigens wel lekker strak bij met dat nieuwe asfalt. Wat een verschil tov die oude kapotgereden zwarte strook!! De chicane voor de sacramentsheuvel is nen toffe, behoorlijk anders, niet moeilijk of zo maar imo wel sneller.
Voor de aanvang van de sessies hoorde ik al veel opmerkingen in de stijl dat het asfalt wel erg glad zou zijn aangezien er nog geen regen overheen was gegaan maar waren diverse gasten zich vooraf al aan t indekken :lol:

Al met al super geamuseerd en veel zin in 15 mei!!


En bij jou? En het peutje?

:wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Und? Hoest gegaan??

Super!!! Ik heb me echt wel heel goed vermaakt maandag.

Na een slapeloze nacht vroeg uit de veren om op pad te gaan en naarmate de lucht helderder werd leek het er meer en meer op dat we een redelijke dag zouden krijgen. Af en toe kwam het zonnetje er al tussendoor maar toch was het verdomd koud!

Op Zolder aangekomen meteen doorgestoomd naar de technische keuring die, zoals bekend, geen ruk inhoudt maar goed, who cares...geen probleem dus. Rustig aan alles op orde gebracht, pakkie aangetrokken en afwachten maar...wachten duurt dan verdomd lang als je er zin in hebt  :mrgreen:

Uiteindelijk was de beurt aan mij, rustigaan de pits uit en al ff het gas er op....wow, dat pakt op zeg!! Rechter bochtje en...nog es wow, wat stuurt die fiets gemakkelijk in!! Hij valt zo de bocht in en daarbij supergemakkelijk in de bocht te houden, wat een genot. Toch maar ff op een ontspannen manier verder aan de fiets wennen die eerste rondjes maar ik moet zeggen, dat was zo gebeurd. Elke sessie ging het met nog meer plezier. Trouwens, die remblokken zijn top Ralf!!

Maar in de 3de sessie begon ik al iets te merken, bij het uitaccelleren van de bocht begon hij eerst 1 keer in te houden, zo ff van een fractie van een seconde ff totaal geen vonk en hop, toch weer ervandoor. Mmm....geen fijn gevoel, je begint al alles na te lopen in gedachten zeker toen het elke ronde vaker voorkwam totdat ik nauwelijks nog gas kon geven zonder het idee te hebben op een wilde stier te zitten. In de laatste sessie ben ik na een paar rondjes maar afgehaakt en heb ik de boel ingepakt.

Een van deze dagen maar eens gaan meten en kijken of ik ergens iets kan ontdekken aan bobine etc. Ik heb er nog wat reserve bij dus wie weet is het zo opgelost. Tis geen groot probleem, no worries dus!!

De baan ligt er overigens wel lekker strak bij met dat nieuwe asfalt. Wat een verschil tov die oude kapotgereden zwarte strook!! De chicane voor de sacramentsheuvel is nen toffe, behoorlijk anders, niet moeilijk of zo maar imo wel sneller.
Voor de aanvang van de sessies hoorde ik al veel opmerkingen in de stijl dat het asfalt wel erg glad zou zijn aangezien er nog geen regen overheen was gegaan maar waren diverse gasten zich vooraf al aan t indekken :lol:

Al met al super geamuseerd en veel zin in 15 mei!!


En bij jou? En het peutje?

:wink:

Peutje is toch nog goed gekomen (zie verslag). Blij te horen dat de remblokken toppie zijn. Wel balen van je storing in de fiets. Ben je al iets wijzer?

Bakkertjedeeg



Gieskens Back on top... :wink: