Caferacer project cb360 Opbouwen, *21-09*

Gestart door CafeCB360, 03 september, 2008, 10:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

je ouders zullen wel blij zijn dat je dit apparaat achterom helemaal uit elakar hebt gehaald.
Ik zie wel dat je het terras netjes hebt afgedekt met folie.

Inderdaad respekt dat je zin hebt om aan zoiets te beginnen en en het ook nog af te maken. maar ja als je een klein budget hebt en je wil toch motor rijden is de motivatie er in ieder geval wel.

Keep up the good work.  :thumbsup:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

CafeCB360

Nouja, mijn vader heeft zelf een verzameling zundapp dus dat maakt het al wat makkelijker :P
En ach moeders blijven moeders he  :mrgreen: :mrgreen:  :-X :-X

Maar het was meer dat er geen plaats was in de garage op het moment, zijn een auto in orde aan t maken en verzameling brommers etc.... :P Met opbouwen ga ik wel eens plaats maken  :mrgreen:

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 04 september, 2008, 12:54:56
Inderdaad respekt dat je zin hebt om aan zoiets te beginnen en en het ook nog af te maken. maar ja als je een klein budget hebt en je wil toch motor rijden is de motivatie er in ieder geval wel.

Caferacer was ook bedoeld als lowbudget..moet je in ere houden toch,,
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Citaat van: FZ_Ron op 04 september, 2008, 17:30:23
Citaat van: SuzukiLimburg op 04 september, 2008, 12:54:56
Inderdaad respekt dat je zin hebt om aan zoiets te beginnen en en het ook nog af te maken. maar ja als je een klein budget hebt en je wil toch motor rijden is de motivatie er in ieder geval wel.

Caferacer was ook bedoeld als lowbudget..moet je in ere houden toch,,

Dat moet je zeker in ere houden...dat probeerde ik ook te zeggen. Als je niet teveel kunt besteden aan een dergelijk project dan heb je dus extra motivatie om alles zelf te doen en met weinig geld toch wat moois te maken.
Dat verdient alleen nog maar meer respect.
Ik zou zoiets zelf ook nog wel een keer willen doen, maar vindt die oude cafe racers niet zo mooi (met alle respect). Ik zit er aan te denken om een oude crosser te gaan ombouwen tot Super Motard. Weet niet of het er ook echt van komt.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Bij dit project en deze rapportage kan ik maar 1 ding zeggen:
                     :haildaking:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 05 september, 2008, 22:01:17
Bij dit project en deze rapportage kan ik maar 1 ding zeggen:
                     :haildaking:

absoluut mee eens.. :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Girl© op 05 september, 2008, 22:01:17
Bij dit project en deze rapportage kan ik maar 1 ding zeggen:
                     :haildaking:

Ja Baas.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

CafeCB360

Vandaag dagje vrij dus kon weer wat sleutelen  :cool:


De tellerhouder heb ik aangepast zodat de kmteller mooi alleen in het midden zit! Deze erna gespoten:



Erna ook de teller gespoten de rand was niet mooi meer:




Toen ben ik de naaf gaan schoonschuren en uiteindelijk ook in de lak gezet!






Erna het remsysteem onderhanden genomen, de remklauw en schijf opgeschuurt en opnieuw gespoten!:









Ook de koplamp had nieuwe lak nodig, deze eerst in kunstofprimer gezet en erna gewone primer en zwarte lak!:





Bevesteging van de voorvork(as)



Kroonplaat:





En ook het t-stuk krijgt nieuwe lak:


Overzichtje:


Dat was geloof ik zo'n beetje wat ik vandaag gedaan heb. De voorvelg is ook al geschuurt en klaar om te spuiten  :cheers:  8)

Nu in bad en vanavond zuipen  8)  :drinks:



limbofighter

Ziet er allemaal keurig uit...zwartwerker :mrgreen:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Mounty

na een dag arbeid....laat ze je smaken vanaaf.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

ziet er egt heel mooi uit
laat ze je smaken.
living the life the way it comes

Steefke™

Dat ziet er gaaf uit :yes6rs:

Ik vind het alleen jammer dat je er zou veel tijd in steekt en dat je alles met een spuitbus spuit. Ik weet uit ervaring dat je er snel spijt van zult krijgen. Je kunt tegenwoordig ook autolak in een speciale spuitbuis kopen. Dat houd veel beter en heeft dezelfde kwaliteit als dat het met een spuit is gespoten. Niet dat ik wil zeiken hoor ik vind het erg gaaf wat je doet. :yes6rs:
Smells like rubber

Joepie1958

spuit je de remschijven ook even :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

CafeCB360

Bedankt voor de leuke reacties,

Vandaag het frame gespoten!










Dat was t weer :P

@steef dit is niet mijn eerste project en daar ging het ook altijd goed met spuitbussen! Ben met je eens dat het mindere kwaliteit is etc... maar wel lowbudget en netjes!

Remschijven spuiten?

QuattroFrits

Je hebt wel je kromme voorvork vergeten te spuiten als ik dat zo op de foto zie.  ;)

Voor de rest ziet alles er perfect uit.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.