zit niet tussen de oren, werkt echt wel. Jij leest niet
, ik heb het niet over vermogens winst. de brommert loopt mooier rond en pakt beter op. Niet harder/rapper dus 
amai... daar gaan we.. discussie over brandstof..

hoezo ik lees niet?
ik zeg in mijn vorige post:
enige benzine die (volgens uitvoerigTNO rapport) daadwerkelijk vermogenswinst (en daar moet je geen wonderen van verwachten) en schonere verbranding waarmaakt en bovendien een gegarandeerde 98 is.
alez..voorbarige conclusie uwerzijds want.. wie leest er nu niet?
ik heb het dus ook niet over uitsluitend vermogenswinst..integendeel.
Ik beweer slechts dat het het Vpower verhaal "tussen de oren zit" en dat jij dat niet kunt merken op de KTM.. het verschil tussen "whatever soort benzine vs Shell V-power".
Verder beweer ik dat volgens TNO rapport de enige brandstof die wanneer de fabrikant "vermogenswinst / zuiniger / schonere verbranding" beloofd... de belofte waarmaakt... BP ultimate 98 is.
Ik zeg dus dat e.a tussen de oren zit..
Jij zegt dat het wel werkt en dat het "mooier rondloopt en beter oppakt" en dat ik niet lees.
okay..dan kaats ik het balletje terug alhoewel het weinig zin heeft om de discussie aan te gaan want de fora staan vol met blabla verhalen over Vpower en "gebruikerservaringen" die niet onderbouwd zijn.
Laat maar zien dan, onderbouw de mening met feiten en vertel me hoe het komt dat de KTM volgens jouw met Vpower "mooier rondloopt en beter oppakt"? wat zit er dan in die vpower waardoor een blok "mooier rondloopt of beter oppakt"? na..zit er iets in die Vpower waardoor de ecu of de injectie van die KTM denkt van "wow..das tof..nu ga ik es ff de mapping veranderen en anders lopen""
Fietsje op de testbank zetten? en alles meten? vermogen >koppel> toerentallen> met een zeer uitgebreide uitlaatgas analyse erbij?
Heb ik reeds gedaan ..zelfs met duitse Vpower 100 vs gewone shell 95 in een GSXR1000 op dezelfde dag , op dezelfde testbak met exact dezelfde waarden als omgevingstemp, luchtvochtigheid en luchtdruk ingeklopt in de software.. geen verschillen behalve een zeer kleine piek in topvermogen. Met de supermono talloze keren op de testbank gestaan om te testen met onder andere ook brandstoffen .
Het zit tussen de oren Dwars .. als ik mijn auto heb gewassen en van nieuwe olie heb voorzien rijdt ie ook beter voor mijn gevoel..

Vpower is overigens niet eens 98 maar heeft een RON getal van 97
Ik ben geen tegenstander van V power, zeg alleen dat het niet werkt, niet omdat ik dat denk of meen te voelen maar omdat het onderbouwd , wetenschappelijk en niet geheel onbelangrijk..objectief getest is door een onafhankelijke instantie. En ik zeg dat er een brandstof is die wel doet wat de fabrikant beloofd.
V power is marketing dude...
Ik zeg niet dat het slechter is dan andere brandstoffen, het maakt alleen de belofte's die shell erover doet niet waar en voor jouw KTM maakt het geen ruk uit (en maakt het ook in "lopen" O verschil ) of je er nu shell v power ingooit of gewoon loodvrij 95 van bijvoorbeeld de total of de texaco..
en al zou je er de BP ultimate indoen.. dan nog zou je het waarschijnlijk slechts zeer beperkt merken..als je het al merkt..
vermogenswinst is te verwaarlozen, schonere verbranding intern gaat de rijder zelf echt niet merken en het enige voordeel zou kunnen zijn dat het blok minder neiging heeft tot pingelen "bovenin"maar daarvoor is de compressieverhouding sowieso niet hoog genoeg.
aan de andere kant.. als dat dubbeltje de liter de rijvreugde verhoogd..zeker doen. motorrijden is immers emotie.
alez..t woord is aan u mijn waarde