Hoofdmenu

Honda CB1100F

Gestart door DeWitte, 26 december, 2008, 07:53:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Nog niet gepresenteerd op de grote shows in 2008. Maar Honda heeft voor 2009 nog een model achter de hand, de Honda CB1100F. De motorfiets is naar alle waarschijnlijkheid begin Maart 2009 te zien als produktie model op de Tokyo Motorcycle Show.

Nieuwe retro styled naked van Honda





Bron: MCN 

picture um wel geheel zwart (wielen,tank,zijkappen) ipv van die brave Honda kleurtjes  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ik vind hem mooi beetje retro alleen in het zwart ziet ie er wel wat bruuter uit
KTM SMT 2011

Steefke™

Wat is retro. Ik denk dat iedereen daar anders tegen aankijkt. Ik vind dit niet echt retro. Bij retro horen naar mijn menig spaakwielen en een minderhoekig design.
Smells like rubber

Gassie

Citaat van: Steefke™ op 27 december, 2008, 11:07:58
Wat is retro. Ik denk dat iedereen daar anders tegen aankijkt. Ik vind dit niet echt retro. Bij retro horen naar mijn menig spaakwielen en een minderhoekig design.

is inderdaad ieder zijn eigen mening ik vind hem iniedergeval niet zo hoekig als jij vind alle de tank is wat hokig maar de achterkant vind ik mooi en spaakwielen hoeven voor mij niet ( moet je ook schoonhouden)
KTM SMT 2011

Steefke™

Citaat van: Gassie op 27 december, 2008, 13:59:14
Citaat van: Steefke™ op 27 december, 2008, 11:07:58
Wat is retro. Ik denk dat iedereen daar anders tegen aankijkt. Ik vind dit niet echt retro. Bij retro horen naar mijn menig spaakwielen en een minderhoekig design.

is inderdaad ieder zijn eigen mening ik vind hem iniedergeval niet zo hoekig als jij vind alle de tank is wat hokig maar de achterkant vind ik mooi en spaakwielen hoeven voor mij niet ( moet je ook schoonhouden)

Die tank is dat wat ik het minst mooi vind. Die wielen hoeven niet perse maar zijn wel mooier.
Smells like rubber

V-Twin

Dat ze hier maar eens mee komen..........

Groeten V-Twin
Geld moet rollen, het liefst op 2 wielen!

Steefke™

Citaat van: V-Twin op 27 december, 2008, 18:16:17
Dat ze hier maar eens mee komen..........

Groeten V-Twin

Die vind ik wel gaaf :yes6rs:
Smells like rubber