Hoofdmenu

Eifelgold Rooding

Gestart door DeWitte, 28 september, 2008, 19:27:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Graag wil ik jullie wijzen op http://www.eifelgold-rooding.de/ in Erkensruhr (Simmerath) Vrienden van ons hebben daar recent een hotel overgenomen. Wij zijn het wezen testen (eten, sauna, zwembad, bed en ut bier) en kan het oprecht aanbevelen>  :yes6rs: Voordeel je kan er plat praten wa :yes6rs: en ut is een super-uitvals basis voor de eifel en omstreken, 's morgens om 10uur daar vertrekken is ge-wel-dig en geen kip op de weg :worship-cool: alsof we alleen op de wereld waren met de brommert :cool: Iig mooi hotel met een prachtige ligging, klasse verzorging (je kan er zelfs een choco-bad krijgen :shock:) en vriendelijke limburgse eigenaars (juul en pascalle)

mss eens een MFL weekendje doen? de dames in het chocobad en de manicure en wij de hele dag gummen door de eifel?  :mrgreen: 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 28 september, 2008, 19:27:24
Graag wil ik jullie wijzen op http://www.eifelgold-rooding.de/ in Erkensruhr (Simmerath) Vrienden van ons hebben daar recent een hotel overgenomen. Wij zijn het wezen testen (eten, sauna, zwembad, bed en ut bier) en kan het oprecht aanbevelen>  :yes6rs: Voordeel je kan er plat praten wa :yes6rs: en ut is een super-uitvals basis voor de eifel en omstreken, 's morgens om 10uur daar vertrekken is ge-wel-dig en geen kip op de weg :worship-cool: alsof we alleen op de wereld waren met de brommert :cool: Iig mooi hotel met een prachtige ligging, klasse verzorging (je kan er zelfs een choco-bad krijgen :shock:) en vriendelijke limburgse eigenaars (juul en pascalle)

mss eens een MFL weekendje doen? de dames in het chocobad en de manicure en wij de hele dag gummen door de eifel?  :mrgreen: 

Goed plan, alleen helaas dat ik niet van chocolade hou  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Sjeng

Ja en??? garage?? pictures??? en waarom is de site alleen in het duits?
God Forgives, I Don't

DeWitte

mss omdat ze voornamelijk duitse klanten hebben? kijk dat kan natuurlijk veranderen als jullie er massaal gaan sjloffe. Maar ook voor de kuj kun je er stoppen. Leon (ook een limburger) is een top-kok. Nee, geen bbq. wel andere lekkere dingen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Als ik dat zo hoor allemaal en op de site zie.... dan moet ik dat es gaan testen  :yes6rs:
(altijd leuk een nachtje de hort op)  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

zo'n chocolade-badje voor míjn vrouw lijkt me wel, een reden te meer om haar op te vreten :D :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

ReBel

Ik kan het me helemaal voorstellen :mrgreen:

Gassie

zijn dat die van rooding van uit valkenburg???
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Gassie op 29 september, 2008, 17:34:25
zijn dat die van rooding van uit valkenburg???

een nichtje idd,
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Een nichtje van Jack en Joop of een nichtje van Theo of hoe hangt het in elkaar ?? :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Haar broer heeft Atlanta en Joop is idd haar oom
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.