Minister wil verkeershufters aanpakken

Gestart door suzuki-girl, 30 september, 2008, 07:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

schei toch uit, die tunnels zouden 10 maanden geleden al klaar zijn. volledig open. Wat denk je wat dat voor een economische schade betekend voor de transport en zakenwereld en betekend heeft? Die weg/tunnels had 15 jaar geleden er al moeten zijn, alles moest over de napoleonsbaan. Nog niet te spreken over de dodelijke ongevallen. Eurlings zou bij zijn aantreden wel ff de puntjes op de i zetten: 2 jaar later is er nog niks concreets. Dan ben je dus niet goed bezig imo, maar ne lulhannes zoals de meeste politici  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

De tunnels zijn weggegooit geld maar ik ben het met Herr Tod eens wat de files betreft. Ik rijd al 8 jaar het traject Elsloo-Panningen, het is de afgelopen 2 jaar zeer veel vooruit gegaan wat het bestrijden van de files betref. Ik heb voor 2007 ook al eens bij Born (500 mtr van de afrit) van half 6 tot half 8 in file gestaan. Sterker nog ik stond in de zomer 3 van mijn 5 werkdagen in de week in file. :twisted:


Citaat van: Herr Tod op 30 september, 2008, 21:52:41
Ik sta daar wel regelmatig in de file maar rijkswaterstaat en de politie zorgen er voor dat het maar 10 minuten duurt. Camiel du bis good bezig :yes6rs: :thumbsup:
:yes6rs: :thumbsup:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Als je kijkt naar hoe het was en hoe het nu is nadat de A73 aangelegd is, dan is de situatie zeer veel erop vooruit gegaan, zelfs nu de tunnels regelamtig dicht zijn. Overigens is dit voornamelijk in het weekend als er weinig werkverkeer is.

Ik vind het een beetje kortzichtig als je beweert dat de nieuwe A73 economische schade oplevert en dat het allemaal klote is. We zijn zo verwend dat we niet eens meer in de gaten hebben dat we er gigantisch op vooruit zijn gegaan.
En ja het is niet juist wat er allemaal aan de hand is met die tunnels, maar daar kan Camiel Eurlings niets aan doen. Die zat nog in de luiers toen dit allemaal gepland werd en was nog geen minister toen aangevangen werd met de bouw.
Dit probleem wordt gewoon veroorzaakt door Europesche regelgeving die pas over 4 jaar van toepassing wordt.
Hoezo Europesche Unie vooruitgang!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Eurlings is verantwoordelijk, daarom zit ie op die stoel :yes6rs:. Er zijn er al voor minder moeten vertrekken  :yes6rs: Denk bijv. Rene vd Linden met de paspoortaffaire? die had het ook niet verzonnen en moest toch zijn conclusie trekken (opzouten) En wtb die economische schade, die is er wel degelijk: het had veel beter (sneller/eerder) gekund en was er dus meer economische vooruitgang (winst) geweest (dat die er is wil ik dan niet ontkennen, zoveel wil ik toegeven ;))
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Dat straatje naar Venlo heeft tenminste nog nut (ook voor Nuth :mrgreen:), maar kijk eens naar ons superprulject de Betuwe-lijn, dat is pas spoor (water) naar zee en zal hoogstwaarschijnlijk nooit rendabel worden :twisted:
Als iemand hiero minister wil worden (en niet alleen voor de centen) dan mag hij het zeggen, ik zal zeer zeker overwegen om op je te stemmen (als je tenminste een goed programma hebt :oops:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Minister zijn is nooit leuk. Je vangt veel klappen voor weinig geld.  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

@Nippon

Citaat van: SuzukiLimburg op 01 oktober, 2008, 12:30:38
Minister zijn is nooit leuk. Je vangt veel klappen voor weinig geld:yes6rs:

nou..... wat die aftikken per maand wil ik wel klappen krijgen  :roll:
ga ik ook nog gebukt staan  :mrgreen:

BeemerBert

Citaat van: BoxerQ op 01 oktober, 2008, 15:34:16
Citaat van: SuzukiLimburg op 01 oktober, 2008, 12:30:38
Minister zijn is nooit leuk. Je vangt veel klappen voor weinig geld:yes6rs:

nou..... wat die aftikken per maand wil ik wel klappen krijgen  :roll:
ga ik ook nog gebukt staan  :mrgreen:

Je bukt dan voor de klappen hoop ik  :mrgreen:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Herr Tod

Ik wil dat geld wel betalen als ik de klappen mag geven :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


SuzukiLimburg

Nou ja, ze krijgen genoeg betaald, maar als je kijkt in verhouding met hun verantwoordelijkheden dan is valt het toch vies tegen.
In relatie tot wat de corporate topmannen in ons land verdienen is het echt een schijntje. Ik bedoel als Philips failliet gaat dan worden daar duizenden mensen door getroffen, maar als een minister het verkloot dan worden daar miljoenen mensen door getroffen.

Volgens mij wordt je in ieder geval niet minister voor het geld, maar omdat je het idee hebt dat je iets kunt veranderen.

Ik ken in ieder geval genoeg mensen uit het bedrijfsleven die net zo veel verdienen (ik moet eigenlijk zeggen: betaald krijgen) als bijvoorbeeld JP Balkenende en die hebben echt geen top functie en zijn ook alles behalve bekend.

Vandaar mijn ietwat ongenuanceerde uitspraak van eerder  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Here we go :banghead4rv:

Citeer

Anjumer op cursus na 'wheelie'

zaterdag 4 oktober 2008

Vrijdagmorgen heeft de politie op de Hoofdweg in Damwoude het rijbewijs ingevorderd van een 29-jarige motorrijder uit Anjum. De motorrijder werd op de rotonde door een surveillerende agent gezien toen deze met hoge snelheid aan kwam rijden en een wheelie trok van zo'n 100 meter.

Vervolgens reed hij door in de richting van Damwoude waarbij hij een auto inhaalde en hierbij een doorgetrokken streep overschreed. Daarna trok hij nog een keer een wheelie. Vanwege het gevaarlijke rijgedrag is de man, als eerste in Friesland, aangemeld voor een Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer (EMG). Bij het niet deelnemen of het niet met goed gevolg afleggen van de cursus, wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.

Sinds 1 oktober is het mogelijk om bij herhaaldelijk gevaarzettend en risicovol rijgedrag zoals bumperkleven, snijden, gevaarlijk inhalen en zware snelheidsovertredingen iemand aan een EMG te laten deelnemen. Deelname is verplicht en duurt drie dagen. Het doel van de maatregel is het voorkomen van herhaling van het risicovolle rijgedrag.


Bron: RTV Noordoost-Friesland

:roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


HD4ever

Citaat van: Herr Tod op 04 oktober, 2008, 17:03:26
Here we go :banghead4rv:

Nou ja, de cursus is alleen bestemd voor "bumperkleven, snijden, gevaarlijk inhalen en zware snelheidsovertredingen" en dat doen MFL leden toch zowiezo niet !   :-X Ik zou waarschijnlijk die overtredingen niet eens kunnen maken als ik ze echt wou. En al zeker geen Wheelie  :mrgreen:

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

SuzukiLimburg

Ik vraag me serieus af wat ze in die 3 dagen gaan doen?
In 3 dagen kun je je rijbewijs halen!!! Volgens mij gaan ze dan van die psychologische spelletjes met je spelen 3 dagen lang om je zo ervan te overtuigen dat je een gestoorde psychomaniac bent die levensgevaarlijk is en de hele wereld in gevaar brengt met zijn rijgedrag.
Dat moet dan ervoor zorgen dat het nooit meer gebeurt.

Net als dat gevangenisstraf ervoor moet zorgen dat iemand niet nog eens een misdrijf pleegt. Gelukkig weten we allemaal hoe goed dit systeem werkt.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

ReBel

Citaat van: SuzukiLimburg op 09 oktober, 2008, 10:07:18
Ik vraag me serieus af wat ze in die 3 dagen gaan doen?

Helemaal niets behalve idd. wat belerend op je inlullen... dus drie dagen braaf ja-knikken :yes6rs: en vervolgens dikke  :fuckyou:

Moet wel toegeven dat de 'stunts' van bovengenoemde motorrijder wel voldoende aanleiding gaven om dit heerschap eens op zijn verkeersgedrag aan te spreken :roll:

Het doel van dit soort "cursussen" is trouwens helemaal niet gericht op gedragsverandering maar puur op 'maatschappelijke vernedering'... je moet je baas vertellen dat je drie dagen naar Disney-land gaat, in de kroeg moet je zeggen dat je een circuit-training gaat volgen in Zuid-Frankrijk etc. etc. ... Dit alles in de hoop dat je als bekeerd mens terugkeert in de maatschappij...
Volgens mij moeten de gasten die deze nonsens verzinnen eens een paar dagen op "training" :?

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away