Minister wil verkeershufters aanpakken

Gestart door suzuki-girl, 30 september, 2008, 07:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

schei toch uit, die tunnels zouden 10 maanden geleden al klaar zijn. volledig open. Wat denk je wat dat voor een economische schade betekend voor de transport en zakenwereld en betekend heeft? Die weg/tunnels had 15 jaar geleden er al moeten zijn, alles moest over de napoleonsbaan. Nog niet te spreken over de dodelijke ongevallen. Eurlings zou bij zijn aantreden wel ff de puntjes op de i zetten: 2 jaar later is er nog niks concreets. Dan ben je dus niet goed bezig imo, maar ne lulhannes zoals de meeste politici  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

De tunnels zijn weggegooit geld maar ik ben het met Herr Tod eens wat de files betreft. Ik rijd al 8 jaar het traject Elsloo-Panningen, het is de afgelopen 2 jaar zeer veel vooruit gegaan wat het bestrijden van de files betref. Ik heb voor 2007 ook al eens bij Born (500 mtr van de afrit) van half 6 tot half 8 in file gestaan. Sterker nog ik stond in de zomer 3 van mijn 5 werkdagen in de week in file. :twisted:


Citaat van: Herr Tod op 30 september, 2008, 21:52:41
Ik sta daar wel regelmatig in de file maar rijkswaterstaat en de politie zorgen er voor dat het maar 10 minuten duurt. Camiel du bis good bezig :yes6rs: :thumbsup:
:yes6rs: :thumbsup:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Als je kijkt naar hoe het was en hoe het nu is nadat de A73 aangelegd is, dan is de situatie zeer veel erop vooruit gegaan, zelfs nu de tunnels regelamtig dicht zijn. Overigens is dit voornamelijk in het weekend als er weinig werkverkeer is.

Ik vind het een beetje kortzichtig als je beweert dat de nieuwe A73 economische schade oplevert en dat het allemaal klote is. We zijn zo verwend dat we niet eens meer in de gaten hebben dat we er gigantisch op vooruit zijn gegaan.