Fotos van mijn brommers

Gestart door e111, 30 oktober, 2008, 20:03:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

e111





Nou doe mij maar de straalkabine :mrgreen:
[/quote]

Ha ha, ja is wel super dat ding!
© ® Taal- en spelvouten zein voorbehouden en in fijte sowieso überhaup in princcippe niet geplandt.

e111

#31
© ® Taal- en spelvouten zein voorbehouden en in fijte sowieso überhaup in princcippe niet geplandt.

e111

Vandaag uitlaten toetanchamon gemaakt!







© ® Taal- en spelvouten zein voorbehouden en in fijte sowieso überhaup in princcippe niet geplandt.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

e111

Citaat van: Dwars® op 12 december, 2008, 15:16:51
met knauf "gemaakt" ? :lol:

Ha ha, ja stucken voor beginers :D
© ® Taal- en spelvouten zein voorbehouden en in fijte sowieso überhaup in princcippe niet geplandt.

Joepie1958

Hebben je uitlaten het zo koud :shock: :-X of ben je bang dat ze vuil worden :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

e111

#36
Vandaag eindelijk weer eens wat kunnen doen. Ik had in de us parts besteld, waren op 21 december op nederlands grondgebied. Heb ze afgelopen zaterdag pas  :evil: van tnt ontvangen.
Motor is nu bijna klaar, even buiten op afstand bekeken wat ik gebouwd heb, en wat pics gemaakt. En nu denken over de kleur, ha ha.







© ® Taal- en spelvouten zein voorbehouden en in fijte sowieso überhaup in princcippe niet geplandt.

Steefke™

Smells like rubber

Motzippaldy

Proud on the South  

Desmo-devil

Mooi gedaan, alleen voor mij mooi strak stuurtje erop, maar dat is persoonlijk, heb niets met apehangers. :worship-cool:

DeWitte

 :cool: moeten we eens live kome bekieke  :yes6rs: MFL-Fieldtrip to Kirchroa en natasj maar emmers koffie maken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Mooi gemaakt   :worship-cool:  , komt er ook een jiffy onder, of ga je dat tuinhout iedere keer meeslepen als je ergens moet parkeren. :lol:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

e111

Citaat van: Dwars® op 19 januari, 2009, 07:23:29
:cool: moeten we eens live kome bekieke  :yes6rs: MFL-Fieldtrip to Kirchroa en natasj maar emmers koffie maken :mrgreen:

Wat denk je zelf, koffie maken voor mensen die naar mijn harley komen kijken!
Dat ga ik haar echt niet durven vragen  :onderplak:
© ® Taal- en spelvouten zein voorbehouden en in fijte sowieso überhaup in princcippe niet geplandt.

e111

Citaat van: Toledo op 19 januari, 2009, 17:18:55
Mooi gemaakt   :worship-cool:  , komt er ook een jiffy onder, of ga je dat tuinhout iedere keer meeslepen als je ergens moet parkeren. :lol:


Dat heet sleephout! Ha ha, de jiffy stand zit er inmiddels onder.
© ® Taal- en spelvouten zein voorbehouden en in fijte sowieso überhaup in princcippe niet geplandt.

e111

Mijn nieuwste project, streetbike voor woon/werk verkeer . Basis is een cb 750 uit 75. Ik heb er sjp balhoofdplaten met 35 mm sportster onderpoten opgezet. jb brakes voor, trommel 15 inch acher. De wielen zijn nieuw gepoedercoat , lagers en spaken zijn vervangen. Verder een wp monoschok inplaats van de 2 achter schokbrekers, en een brandblusser omgefabrieckt tot olietank. Kijk maar naar de fotos!!! Dat is leuker als lezen. Foto 1 zo kwam hij hier, de laatste zo als hij er nu bij staat.






© ® Taal- en spelvouten zein voorbehouden en in fijte sowieso überhaup in princcippe niet geplandt.