Motorbeurs Utrecht 2006

Gestart door Busaberke, 14 oktober, 2005, 10:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Dwars"kan het nu nog niet zeggen, mss dus :wink: wel de kans om BB in z'n ongerboxs te zien :rofl:

Gaat Busaberke een nieuwe motorbroek kopen?
:shutup:



wie A zegt............ :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Dwars"kan het nu nog niet zeggen, mss dus :wink: wel de kans om BB in z'n ongerboxs te zien :rofl:

Gaat Busaberke een nieuwe motorbroek kopen?
:shutup:



wie A zegt............ :mrgreen:

zegt ook Dokter???

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

:mrgreen: Kan geen andere reden bedenken waarom ie anders in zijn boxershort wil gaan staan......

B-Witch

Wie gaat er in het weekend?
Ik weet nl nog niet of ik op de Vrijdag mee kan, maar wil iig wel gaan.
Misschien dat er meer van jullie op Zaterdag of Zondag gaan.
wel zo gezellig als je samen kan gaan, motor, auto of trein maakt mij niet uit. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Ik wil wel in ut weekend gaan, aangezien ik door de week moet werken... Moeten we maar ff kieke ;)

Busaberke

Sow, kheb net ff verlof geregeld voor de 17e en online de kaartjes bij de ANWB besteld!  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

G.WINGER

ook kaartjes geregeld bij anwb vorig jaar ook gedaan kon zo door lopen deze keer ga ik op vrijdag de 17e  met de auto word lange dag eerst nog wat ophalen in a-dam  :?:  en dan terug naar utrecht word latertje denk ik. :wink:  :wink:
maar wel gezellig eens kijken voor  m`n fiets + aanhangertje.

DeWitte

Onze Sponsor THAT ook op de motorbeurs Utrecht: loop eens bij hem aan :wink:

CiteerBeste motorrijd(st)er,

THAT Motortours staat van 16 t/m 19 februari op de Motorbeurs in Utrecht. Je kunt ons vinden op de reisafdeling van hal 11 (standnummer 11G069).

Wat kun je van ons verwachten tijdens deze beurs:
Uitgebreide informatie over ons totale reizenprogramma.

Of het nu gaat om het organiseren van een 3-daagse individuele trip naar de Eifel, vragen over vrije plaatsen tijdens een groepsreis naar b.v. Catalonië of om het samenstellen van een incentive tour speciaal voor je vriendenclub naar Zuid Afrika: jee kunt bij ons terecht met al je vragen over het reizenprogramma. Ook ontmoet je er onze tourguides, die reeds warmdraaien voor het komende seizoen.

Uiteraard staat de koffie voor je klaar. Boek je op onze stand direct een reis, dan ontvang je bij inlevering van het entreebewijs deze kosten als korting op je reis!

GRATIS ROADBOOK!

Tijdens de beur kun je inschrijven voor een gratis roadbook naar de Eifel...

WIN EEN REISCHEQUE T.W.V. € 160,00!

In de pitlane van hal 12 kun je op het "open podium" dagelijks een reischeque winnen t.w.v. € 160,00. Bezoek de quiz: "met THAT op reis rond de wereld in 10 minuten" en maak kans op deze prijs...

De quiz wordt 1 x per dag georganiseerd:

Donderdag  16 februari van 15:30 uur tot 16:00 uur.
Vrijdag 17 februari van 12:30 uur tot 13:00 uur.
Zaterdag 18 februari van 14:30 uur tot 15:00 uur.
Zondag 19 februari van 17:30 uur tot 18:00 uur.

KAARTEN ONLINE BESTELLEN: MAKKELIJK, GEEN WACHTRIJ EN € 3,00 KORTING!

De kaarten voor de beurs kun je online bestellen. Je hoeft niet in de lange rij te wachten en ontvangt ook nog € 3,00 korting op de entreeprijs: www.motorbeursutrecht.nl

Stel je het niet op prijs dat we je op de hoogte houden van de activiteiten van THAT Motortours, stuur dan dit bericht retour met als onderwerp "verwijderen". We zullen je E-mail adres uit ons mailbestand verwijderen.

See you at the ultimate bike experience,

Roger Thewissen

THAT Motortours -  see you at the ultimate bike experience!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"Onze Sponsor THAT ook op de motorbeurs Utrecht: loop eens bij hem aan :wink:

Citeerheel verhaal....

Eyuh...Hubke...

:o :?

Nog een sponsor ook aanwezig he... :wink:  :wink:  :wink:  :


Uh...wat hebben wij ....

TSja...

weet nog niet eens of we koffie hebben.. :oops:

Wat we wel hebben is op de zondagmiddag  de tofste  promodame van de hele beurs op de stand ...BiancaV.."official BRS promo/ gridgirl" !!!!!!!!! :lol:

Voor degenen die komen,...wel ff hoi roepen als je langs de Bitubo stand "schuivelt"  he....

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Nog een sponsor ook aanwezig he... :wink:  :wink:  :wink:  :

geef es wat info dan?  :wink: als ik die niet krijg kan ik um ook niet plaatsen :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Voor mij wordt het niet vrijdag, maar donderdag dat we gaan.

We pakken om negen uur de trein in Roermond. Lekker een dag over de beurs schuivelen en dan nog Utrecht in voor een hapje te eten.

Moet ik wel nog de nodige stands af, Zo wie zo langs bij Hakki en That's.
Extra stimulans veur 't maedje om nu maar eens snel te beginnen, dan kunnen we tenminste op de motor weg.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"Nog een sponsor ook aanwezig he... :wink:  :wink:  :wink:  :

geef es wat info dan?  :wink: als ik die niet krijg kan ik um ook niet plaatsen :idea:

oja...klopt...mijn schuld :oops:  :wink:


Alé...op de motorbeurs Utrecht...op de stand bij Sparks-Trading.samen is goedkoper he...

Hal 7 .

wat hebben we bij...

Uh...hele zooi (bus vol denk ik) Yoshimura goodies en pijpkes, Rizoma, designspullekes, Dymag Carbon velgen, overige racemeuk, Brembo remgedoe,..en uiteraard alle bling-bling Bitubo spul inclusief het WK spul

Verder...drie fietsen op de stand..
- Een zeeeeeer speciale "ex BolD'or" "full Yoshi"fabrieks GSX-R1000 endurance racer
-Een hele mooie GSX-R1000K6 racer in "Yoshimura endurance" kleuren
-De Bitubo-Raceservice Ducati 748SP

Uh...oja, en BiancaV is er op de Zondag ook bij.!!

wat geven we weg...folderkes, stickerkes, Bitubo draagtasjes, wellicht een bakske koffie, Beurskorting.


Komt dat zien, komt dat zien...

WhomBom

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"Nog een sponsor ook aanwezig he... :wink:  :wink:  :wink:  :

geef es wat info dan?  :wink: als ik die niet krijg kan ik um ook niet plaatsen :idea:

oja...klopt...mijn schuld :oops:  :wink:


Alé...op de motorbeurs Utrecht...op de stand bij Sparks-Trading.samen is goedkoper he...

Hal 7 .

wat hebben we bij...

Uh...hele zooi (bus vol denk ik) Yoshimura goodies

ladialaa...

Komt dat zien, komt dat zien...


die maken zon vet spul die gasten  :D  ik heb in ieder geval mn nieuwe stuurgewichtjes al gevonden (mijn oude zijn allebei wat bijgeschaafd  :roll: )





kun jij die ook leveren hakki?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Ik ga op Donderdag samen met SuzukiLimburg.
Ik kan niemand vragen om mee te rijden daar we niet met mijn auto gaan :( .
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Ga vrijdag niet met de trein maar met de auto. Heb iemand gevonden die er ook graag heen wilt. En aangezien ik graag nieuwe laarzen en een winterjack wil scoren, vind ik de auto toch handiger.

Misschien zie ik nog iemand daar. Ga Hakki proberen te vinden  :lol: