Hoofdmenu

Zwerver

Gestart door Zwerver, 14 oktober, 2005, 13:43:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Zwerver"
- Voelt lichter aan met manouvreren en "kantelt" minder met volle tank.

da's idd een hele vervelende eigenschap van die motor!  :twisted:


:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

De GSA is intussen ingereden, en de eerste kampeerweekend in Luxemburg met duo en bagage is goed bevallen.
Enkel de achterschokbreker lijkt wat slapper dan bij zijn voorganger de 1150.

Een leuk toeval is dat Hyperpro een oproepje zette op het gs-forum waar ze vroegen om een GSA te lenen om de vering te kunnen bekijken en testen, waarvoor als dank een setje nieuwe veren.
GSA logeert nu dus een paar daagjes in Werkendam, en ik mag me verplaatsen op een door hen beschikbaar gestelde SV1000S.
Prachtig lopend blok, maar die zithouding kan me echt niet bekoren.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Zwerver

In een paar regenachtige avonden mijn fotopagina's ook maar eens in een nieuw jasje gestoken....
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

karz

Very nice  :worship-cool: .

Wat ik me wel eens afvraag, wat doe je bevoorbeeld nu als je de laatste kilometers naar de Noordkaap op de E6 hetzelfde probleem krijgt als Dwars laatst had. Dus dat je cardan naar de klote gaat ?

Is je dat al eens gebeurt dat je niet meer voor of achteruit komt met je motor in de middle op nowhere ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Zwerver

Wel eens stilgestaan dat ik niet meer voor of achteruit kon, maar dat was
in Nederland, bij de Shell pomp net noordelijk van de DSM kwam ik erachter dat het cardanhuis was gescheurd... Was dus ANWB bellen en laten ophalen.

Op vakanties wel eens stilgestaan, lekke banden, kapotte kabels, losgesprongen benzineleiding ect, maar dat was altijd zelf op te lossen.

Zelfs in Scandinavie zijn er weinig echt middle off nowhere stukken meer over waar je echt meerdere dagen niemand treft, dus in geval van nood
kun je ook daar een beroep (laten) doen op hun wegenwacht.
Mijn zwager heeft zo ooit zijn vastgelopen Dominator eerst laten vervoeren door de NAF (Noorse ANWB) naar een plaatselijke motorzaak,
en toen daar bleek dat het niet zo even te repareren was de motor laten repratrieren naar Nederland, door de ANWB.

Beetje voorbereiden doet wonderen, op tochten door wat afgelegen gebieden in ieder geval wat eten en drinken mee mocht je er een keer een dag stranden. (Ieder probleem wordt gehalveerd door een volle maag) Van te voren even kijken wat de hulp/pech nummers zijn, en wat noodreparatiespul als bandenplak, ijzerdraad ect  meenemen...

Verder je vooral niet laten tegenhouden om te gaan door allerlei doemscenario's; gewoon gaan en problemen oplossen wanneer ze zich voordoen. In geen enkel Europees land zul je ooit echt lang staan voordat er iemand langskomt en hulp aanbied. Heb ik al gemerkt wanneer ik weer eens ergens stond te roken en foto's te maken....
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Zwerver

De GSA is de deur uit.
Na een goed jaar en 32k waren we nog steeds niet echt vriendjes geworden.
Dus nu wat verder terug naar de basis; geen abs, rembekrachiger, groot windscherm en telelever meer.
Wel moet er nog het ea aan veranderen kwa benzine en bagagemogelijkheden voordat ie reisklaar is.
Meer (en wat actievere) foto's volgen binnenkort...

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

The Dominator

Citaat van: "Zwerver"De GSA is de deur uit.
Na een goed jaar en 32k waren we nog steeds niet echt vriendjes geworden.
Dus nu wat verder terug naar de basis; geen abs, rembekrachiger, groot windscherm en telelever meer.
Wel moet er nog het ea aan veranderen kwa benzine en bagagemogelijkheden voordat ie reisklaar is.
Meer (en wat actievere) foto's volgen binnenkort...


damn das goei poeier :mrgreen:

als je dan toch zo aant opruimen bent kan je zeker ook die grote dominatortank missen?? weet nog wel iets waar ie goed op past......
(en nee niet op die honda die achter die HP2 staat)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Zwerver

Die grote tank is helaas al verkocht...
En't is geen Honda die achter die Hp2 staat... (Heeft wel een Honda kontje)
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

The Dominator

Citaat van: "Zwerver"Die grote tank is helaas al verkocht...
En't is geen Honda die achter die Hp2 staat... (Heeft wel een Honda kontje)

miljaar heb ik dat........  :oops:  en toen maar zeggen dat ie niet weg mocht haha had t idd aan kontje gezien   8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

idd Goei poeier 8) keep the muddy side down :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

:joy:  :joy:  :thumbsup:  Veel plezier ermee !
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "karz":joy:  :joy:  :thumbsup:  Veel plezier ermee !

:stupid: veel veilige en plezierige km's gewenst  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

kijk een die weet wat hij wil  :wink:


hou 't simpel weg met die poppenkast gsa :mrgreen:





trouwens ga je daar mee naar ijsland  8)

Joepie1958

ik ben een beetje jaloers :oops:  :oops:  :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

Veel plezier ermee, en veel veilige verre kilometers
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017