MFL Nieuwjaarsborrel 2009

Gestart door suzuki-girl, 23 november, 2008, 20:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

Citaat van: Desmo-devil op 17 februari, 2009, 06:29:28
Een keer 57  en een keer 59 , allebei op de zelfde plaats een week na elkaar. :oops:
(Flitspaal einde Noorderbrug in Maastricht)

die bij de brandweer daar
ja daar moet je opletten die staat vaak aan
KTM SMT 2011

@Nippon

als je je netjes aan de snelheid houd, dan hoef je ook niet op iedere flitspaal te letten  ;)

vandaag ook ik moest in Lanaken zijn, daar stond ook een mobiele flitser oppe auto   :evil:
hij ging zo snel achter elkaar flitsen  :roll: dat ik dacht dat 't de zwaailichten van de belsje polisie was

en dat zijn deftige prenten in België  :-X

Mounty

Citaat van: BoxerQ op 17 februari, 2009, 16:21:13
als je je netjes aan de snelheid houd, dan hoef je ook niet op iedere flitspaal te letten  ;)

vandaag ook ik moest in Lanaken zijn, daar stond ook een mobiele flitser oppe auto   :evil:
hij ging zo snel achter elkaar flitsen  :roll: dat ik dacht dat 't de zwaailichten van de belsje polisie was

en dat zijn deftige prenten in België  :-X

Die belsje flitsen alleen diegene die zich aan de snelheid houden...de andere sturen ze een acceptgiro :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: FZ_Ron op 17 februari, 2009, 19:27:45
Citaat van: BoxerQ op 17 februari, 2009, 16:21:13
als je je netjes aan de snelheid houd, dan hoef je ook niet op iedere flitspaal te letten  ;)

vandaag ook ik moest in Lanaken zijn, daar stond ook een mobiele flitser oppe auto   :evil:
hij ging zo snel achter elkaar flitsen  :roll: dat ik dacht dat 't de zwaailichten van de belsje polisie was

en dat zijn deftige prenten in België  :-X

Die belsje flitsen alleen diegene die zich aan de snelheid houden...de andere sturen ze een acceptgiro :mrgreen:

Je bedoeld een overschrijvingsbiljet :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: FZ_Ron op 17 februari, 2009, 19:27:45

Die belsje flitsen alleen diegene die zich aan de snelheid houden...

  :shock: Zeer vreemd, alleen diegene die zich aan de snelheid houden ??  :shock:

en die wat iets te langzaam rijden worden zeker afgeknald.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.