motorvakantie 2009

Gestart door @Nippon, 28 november, 2008, 18:22:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Citaat van: BoxerQ op 07 december, 2008, 05:00:20
maar voor de rest  :evil:
kom op zeg rieje   ;)

Inderdaad, de reis hoort erbij. Ik zou het schaamrood op de kaken hebben staan als ik iemand zou vertellen dat ik mijn motor op een trailer of een trein heb gezet.  :oops: :oops: :oops:
Dan liet ik dat ding nog liever thuis staan  :mrgreen:

"It's The Journey, Not The Destination"
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

dat bedoel ik  :worship-cool:

Ik dacht al, heb ik nu een afwijking en sta ik alleen met m'n mening  :thumbsup:
tis net als sex  :yes6rs: het voorspel sla je ook niet over en je laat je ook geen ander doen  :rofl: 

:mrgreen:




Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 07 december, 2008, 06:40:31
Dat zeg je nou wel zo, maar autoweg koetsche is imo ook leuk voor 2-300km daarna hangt ut mij ook heel snel de keel uit :?. De trein is anders ook een mooie oplossing, zelf eens gedaan tot aan Narbonne (zuid-Frankrijk) en van daar uit via de Pyreneën Spanje veroverd. Heel relaxt hoor de brommert op de trein. En dan met een goed boek', lekker pitten en een ontbijtje de volgende ochtend al op echt mooie bochten te beginnen. Wel prijzig toen in 93 meen 900 gulden v.v., zullen nou wel Euri's zijn.

de wurs oud jong..  :mrgreen:

varuh verdoeme! GAAAZ EROP!  ;) ;) ;)


DeWitte

#18
oud worden we allemaal: ik wor tenminsten nog knap oud :mrgreen: enige punt dat ik aanhaal is, is dat er meer wegen naar "Rome" leiden.  :yes6rs: Trailer, Trein of zelf rijden, ut kan allemaal. Ben je toch niet minder motard door? Ik heb ut allemaal gedaan en heeft allemaal voordelen ten opzichte van elkaar. Uiteraard ook nadelen volgens Cruyf wa :-X

Enne "It's The Journey, Not The Destination"; is zo'n uitspraak waar je net niks mee kan :roll: Ga me nou niet vertellen dat duizend(en) km's autoweg interessant zijn om te doen:  

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 07 december, 2008, 15:55:37
Enne "It's The Journey, Not The Destination"; is zo'n uitspraak waar je net niks mee kan :roll: Ga me nou niet vertellen dat duizend(en) km's autoweg interessant zijn om te doen:  



Denk dat HD4ever dat daar ook niet mee bedoelt. ;)
Een heenreis (of terugreis) hoeft toch niet per definitie over de autoweg te gaan, je kan er ook een leuke binnendoorroute van maken...
Je vakantie begint toch zodra je thuis van de oprit wegrijdt ???
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 07 december, 2008, 19:39:18

Denk dat HD4ever dat daar ook niet mee bedoelt. ;)
Een heenreis (of terugreis) hoeft toch niet per definitie over de autoweg te gaan, je kan er ook een leuke binnendoorroute van maken...
Je vakantie begint toch zodra je thuis van de oprit wegrijdt ???

klopt, als je tijd genoeg hebt kun je idd een paar dagen voor de reis uittrekken, zoals ik al schreef een vacantie op zich. Maar als ik maar een week of 10 dagen de tijd zou hebben zou ik die niet opmaken aan de reis en zodoende minder tijd op de bestemming. Zeker als je niet over de autobahn gaat kan een reis naar kroatie of zo toch wel twee of drie dagen in beslag nemen. Ik neem dan wel aan dat je snachts ook gaat slapen op camping o.d.

Zelf zou ik als ik tijd,geld en een geschikte motor wel vaker zo'n reis willen maken. Helaas heb ik gebrek aan allle drie :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

#21
Ik ben het met HD eens! mijn vakantie begint op het moment dat ik de afrit afrijdt. Ik zet dan een route uit via een aantal punten die ik graag wil bezoeken(terrasje, wat eten, intressante locaties) met als uiteindelijk doel mijn bestemming. Bv bij een van mijn laatste tripjes was de snelste route iets minder dan 2uur(autoweg) over mijn route heb ik(zonder pauze mee te rekenen) 5 uur gereden(en dan heb ik nog ingekort omdat het wel erg laat werd) het zelfde voor de terug reis. Heb een keer op de terugweg een stuk autoweg gepakt, ben er van ellende na 3 kwartier vanaf gegaan door de saaiheid.
God Forgives, I Don't