Hoofdmenu

Schumi VS ROSSI

Gestart door DeWitte, 17 december, 2008, 11:55:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De geruchten over Michael Schumacher's eventuele deelname aan het World Superbike doen al lange tijd de ronde. Schumi heeft nu definitief 'nee' gezegd tegen het aanbod van Honda, gevolgd door een uitspraak waarin hij aangeeft een duel met Rossi wel te zien zitten! :cool: :twisted:

In een interview met het Italiaanse Gazetta Dello Sport maakte hij een einde aan de speculaties rondom zijn deelname aan het WK Superbike: "Nee, ik zal aankomend seizoen niet in het SBK rijden. Misschien ga ik wel kijken, maar niet racen." Hij voegde hieraan toe best een keer een duel met Valentino Rossi aan te willen gaan. "Ik hou van de uitdaging om het op te nemen tegen verschillende coureurs uit diverse disciplines. Rossi heeft laten zien erg snel te zijn in auto's, maar ik zou het ook best tegen hem willen proberen op een motor..."

Goed nieuws natuurlijk. De koning van de autosport tegen de onbetwiste leider van de motorsport, dat kan alleen maar spektakel opleveren! Schumachter heeft dit seizoen onder andere in het Duitse IDM-kampioenschap al laten zien ook op twee wielen snel te zijn. Door verschillende testen bij WSBK-teams bleef Schumi de speculaties rond zijn mogelijke ambitie voor deelname aan het World Superbike voeden.

bron moto73
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away