MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTigertje

Na weken, zo niet maanden voorbereiding was vandaag de Kastelentocht. En die voorbereiding heeft zich geloond. Met een prettig warmend zonnetje en een fris briesje op het vizier hebben we vandaag weer genoten van het gezellig samenzijn.
Onder het genot van een bochtje hier en daar, een beetje modder en stof heeft iedereen toch weer kunnen zien dat we in de direkte omgeving prachtige kastelen hebben. (of hebben jullie de borden niet gezien?)

Vandaag is weer eens te meer gebleken dat veel discipline vereist is om een groep van 10/12 motorrijders bij mekaar te houden. (en dat valt de (eerste) voorrijder niet te verwijten)
Toen de verkeerslichten ons splitsten werd het spannend......... :o

Bijna ging het goed er ontstond weer een groepje van 6. Maar toen...... :roll:

Hoe lees je met zoveel zonlicht zo'n gps ding?  :wink: Wegomleidingen helpen dan ook nog eens een handje, met als resultaat dat we het spoor beister waren.

Gelukkig dat we mekaar uiteindelijk weer in Zuthendaal met een kop koffie het relaas konden uitleggen. :lol:

Met als resultaat dat ik me prima geamuseerd heb en dat ik de volgende gelegenheid weer van de partij ben....... :thumbsup:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Citaat van: "Dwars"piccie's voor vertrek vd puzzeltocht "zoek de voorrijder(s)" :mrgreen: jaja waar zouden we zijn zonder Gps :rofl:


gelukkig geen piccie's vd paringsdrang van een GsA met een Hayabusa :oops: buiten 'n paar krasjes op me ego geen bijzonderheden :cry:

Ja, waar waren jullie ineens? Hadden we een perfecte offroadweg voor de Beemers...niemand meer achter me te vinden behalve Joepie. Joepie is nog teruggereden om jullie te zoeken.

Of lagen jullie (GS en Hayabusa) toen effe in de struiken  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "TTigertje"(en dat valt de (eerste) voorrijder niet te verwijten)

nee wie dan?? :mrgreen: de 2e ?? :twisted:

maar idd, goed geamuseerd, leuk weer wat gezichten achter de namen te hebben leren kennen. :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

De 2e????....niks van die afgezette wegen aantrekken....gewoon de route volgen. Dan komt alles goed  :twisted:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Of lagen jullie (GS en Hayabusa) toen effe in de struiken  :mrgreen:

nie leuk hoor :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Altijd dat gezeiks met jou......... :twisted:

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Joepie1958

Oei Dwars, volgende keer niet meer tegen de wind in plassen :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

TTigertje

Moest vanmiddag nog ff denken aan het volgende.......

Nee hoor, niks ernstigs aan de hand, alléén het knipperlicht is stuk.... :shock: (en de rest van de motor ligt er boven op!)

OhOh, nu kan ik gaan emigreren...... :oops:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Citaat van: "TTigertje"OhOh, nu kan ik gaan emigreren...... :oops:

jij woont toch al in Maastricht :nana9oi:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "TTigertje"Moest vanmiddag nog ff denken aan het volgende.......

Nee hoor, niks ernstigs aan de hand, alléén het knipperlicht is stuk.... :shock: (en de rest van de motor ligt er boven op!)

OhOh, nu kan ik gaan emigreren...... :oops:


We zijn niet meer alleen TTigertje :wink:

TTigertje

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "TTigertje"OhOh, nu kan ik gaan emigreren...... :oops:

jij woont toch al in Maastricht :nana9oi:

:rofl:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

Ben nog ff naar Geleen gesjeest.......om dvd-tje in ontvangst te nemen....

Laat me die een bestuurder zijn van een........ :cry:




Wèl een mooie, met grijs zadel :thumbsup:

Maar om d'r nu ook eentje te....... :?  Nee dankje, ik heb ook geen VW Golf.....
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Gummi-Kuh

Citaat van: "TTigertje"Ben nog ff naar Geleen gesjeest.......om dvd-tje in ontvangst te nemen....

Laat me die een bestuurder zijn van een........ :cry:




Wèl een mooie, met grijs zadel :thumbsup:

Maar om d'r nu ook eentje te....... :?  Nee dankje, ik heb ook geen VW Golf.....

                                           

Triumph Tiger vs. BMW R1150GS

Well, BMW's GS is a finely engineered machine that offers features the Tiger can't match.  

The Triumph can't compete in its level of refinement.
:nana9oi:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

wel heeft die Tiger een heeeeeeeeeeeel mooie sound 8) en power heeft ie ook wel zat  :P zoveel mag gezegd worre. alleen die ketting he :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away