MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTigertje

Een ABS zou ik ook graag als optie zien......

verder mogen jullie gewoon je gang blijven gaan op de GS.......

in de Alpen, Dolomieten enz enz zie je niks anders dan GS-en......

Ik zorg gewoon voor wat gezond "tegengas"......

Doen jullie dat maar fijn op een GS, ieder zijn lol/smaak/afwijking.....
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

Citaat van: "Gummi-Kuh"[Triumph Tiger vs. BMW R1150GS

Well, BMW's GS is a finely engineered machine that offers features the Tiger can't match.  

The Triumph can't compete in its level of refinement.
:nana9oi:

Dat die Duitsers zo netjes Engels spreken....... :shock:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Citaat van: "TTigertje"Ik zorg gewoon voor wat gezond "tegengas"......

en da's goed zo  :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

heb de hele dag slechte zin gehad dat ik niet mee kon...
volgende keer wil ik er weer bij zijn... :(  :(
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

rvs_gps

Ik heb me ook goed geamuseerd, leuke route en leuk gezelschap, misschien wel wat weinig bochten :D
Alleen jammer van die onvoorziene vrijpartij tussen die Sus en die GS.
Dwars, leer die machine eens manieren :wink:
Volgende keer ben ik weer van de partij.
Als er interesse is weet ik nog wel een paar leuke routes ri Belgie.
En niet alleen voor GS'en hoor :lol:

Mounty

Ben wel erg benieuwd wat er tussen de GS en de Busa geweest is...

Ik heb altijd intresse in een ritje...kan alleen niet altijd ivm werk van vrouw etc..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Het was een gezellige dag, moeten we gauw overdoen :yes6rs:

vond het leuk om weer eens wat gezichten achter de namen te leren kennen :shock:  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

brit

die voorstelling zag er echt mooi uit... jammer jammer jammer dat ik aan mijn zetel gekluisterd ben. ritten met bezienswaardigheden zijn pas echt mijn ding...

btw, voor wie een aantal gps-ritten in belgiƫ en noord-frankrijk wenst:

http://www.jochenquintyn.be/motorfietsen_gpsroutes.htm

heb nog een groot aantal gereden routes die ik eens online zal zetten.

The Dominator

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Dwars"piccie's voor vertrek vd puzzeltocht "zoek de voorrijder(s)" :mrgreen: jaja waar zouden we zijn zonder Gps :rofl:


gelukkig geen piccie's vd paringsdrang van een GsA met een Hayabusa :oops: buiten 'n paar krasjes op me ego geen bijzonderheden :cry:

Ja, waar waren jullie ineens? Hadden we een perfecte offroadweg voor de Beemers...niemand meer achter me te vinden behalve Joepie. Joepie is nog teruggereden om jullie te zoeken.

Of lagen jullie (GS en Hayabusa) toen effe in de struiken  :mrgreen:

tja, mocht jij de voorligger gevolgd hebben (en niet met Joepie offroad/illegale paadjes in) dan was de groep in eerste instantie al niet uit elkaar gevallen  :mrgreen: (en ook niet die vrijpartij van beemer vs busa gebeurd dus eigenlijk.........)

anyway, was wel een leuk dagje! jammer dat op t laatst alles uit elkaar gevallen is en we er maar een alternatief eind aan gebreid hebben bij de tourist in zutendaal....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"tja, mocht jij de voorligger gevolgd hebben (en niet met Joepie offroad/illegale paadjes in) dan was de groep in eerste instantie al niet uit elkaar gevallen  :mrgreen:  

:stupid:
daarom laten we vrouwen toch ook geen kaartlezen bijv. op vakantie :twisted: (hier ga ik geheid gezeik mee krijgen)

:yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "hayasjeelski"
tja, mocht jij de voorligger gevolgd hebben (en niet met Joepie offroad/illegale paadjes in) dan was de groep in eerste instantie al niet uit elkaar gevallen  :mrgreen: (en ook niet die vrijpartij van beemer vs busa gebeurd dus eigenlijk.........)

anyway, was wel een leuk dagje! jammer dat op t laatst alles uit elkaar gevallen is en we er maar een alternatief eind aan gebreid hebben bij de tourist in zutendaal....

Ik heb de groep opgevangen ja!!  :banghead4rv: Jullie reden maar kris kras weggetjes in en ik zag niemand meer achter me. Dus ik heb zoals het hoorde netjes gewacht tot er weer iemand achter me was bij het afslaan :wink:  

Maar wij hebben wel de eindstreep gehaald  8)

DeWitte

iemand koffie?? :mrgreen: koekje derbij :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "hayasjeelski"
tja, mocht jij de voorligger gevolgd hebben (en niet met Joepie offroad/illegale paadjes in) dan was de groep in eerste instantie al niet uit elkaar gevallen  :mrgreen: (en ook niet die vrijpartij van beemer vs busa gebeurd dus eigenlijk.........)

anyway, was wel een leuk dagje! jammer dat op t laatst alles uit elkaar gevallen is en we er maar een alternatief eind aan gebreid hebben bij de tourist in zutendaal....

Ik heb de groep opgevangen ja!!  :banghead4rv: Jullie reden maar kris kras weggetjes in en ik zag niemand meer achter me. Dus ik heb zoals het hoorde netjes gewacht tot er weer iemand achter me was bij het afslaan :wink:  

Maar wij hebben wel de eindstreep gehaald  8)

wel jammer, in Rekem was er een weg opgebroken waar de route overheen liep, ben toen ipv af te slaan rechtdoor gegaan, de laatste van onze groep (iemand op een thunderpoes)  heeft niet achterom gekeken... ben ook nog terug gegaan tot in rekem maar was helaas niemand meer. in neeroeteren (dus wel zijn ook tot 20km van t eind gekomen) in overleg dus naar zutendaal gereden.......  :?

TIP: volgende keer misschien een idee om wat telefoonnummers uit te wisselen ivm bereikbaarheid  8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

TTigertje

Citaat van: "Karin"[
Maar wij hebben wel de eindstreep gehaald  8)

:thumbsup: Helemaal goed :thumbsup:





Enne hoe vaak had jij de route al gereden met zo'n pratend sigarenkistje op het stuur? :oops:  :mrgreen:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

B-Witch

wij zijn trouwens ook nog in Maaseik geweest, op de terugweg vanuit Zutendaal..
ook de eindstreep gezien zeg maar :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.