MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"stoer  8) 6 nov dus 8) wie gaat er nu allemaal mee?

MOI!  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin


Busaberke

Herr Sjeelski, wil jij in het eerste topic een lijstje van deelnemers bijhouden & een dag-programmaatje opstellen?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Citaat van: "hayasjeelski"ga komend weekend nog effe de route langs en speciaal voor Karin de verboden in te rijden borden bij ruilverkavelingsweggetjes weghalen :mrgreen:

Oke, deal....wel effe de rotsteentjes aan de kant vegen  :wink:  Heb net een nieuwe achterband erop.

The Dominator

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "hayasjeelski"ga komend weekend nog effe de route langs en speciaal voor Karin de verboden in te rijden borden bij ruilverkavelingsweggetjes weghalen :mrgreen:

Oke, deal....wel effe de rotsteentjes aan de kant vegen  :wink:  Heb net een nieuwe achterband erop.

enduroband deze keer???  8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Dwars gaat u niet mee :?:

Nou als Dr A meegaat blijf ik thuis :roll:

DeWitte

Hij maakt een grapje :?  Dwars gaat mee en timmert die kelderdeur goed dicht :wink:

ok?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Kunnen we het systeem in het leven roepen dat als degene die achter je rijd uit het zicht is je bij de eerstvolgende afslag blijft wachten? :wink:

B-Witch

Ik ga naarstig op zoek naar een persoon dat mijn kinders wil lenen voor een dag... :shock:
zodat ik en mijn husband allebei mee kunnen rijden.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Jah hier... moet mn kamer opruimen, moet mn onderdelen kelder opruimen... de garage kan opgeruimd worden. Laat maar aantreden :lol:

just kidding
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"Jah hier... moet mn kamer opruimen, moet mn onderdelen kelder opruimen... de garage kan opgeruimd worden. Laat maar aantreden :lol:

just kidding

Eeeeh opruimen zei je??
dan moet ik mijn kids idd langs sturen :twisted:  :twisted:
hebben nog nooit van dat woord gehoord
You may own the bike, but the bike possesses you.

TTigertje

Citaat van: "Dwars"iig kick :wink: wie gaat er nog meer mee??

Geïntresseerd JA! Maar kan (nog) niks definitief zeggen.....het komt, hij komt........ :roll: .......fietsje moet in orde zijn.....grote beurt/kettingset......schade beetje opgelapt..... :wink:  :wink:

Let you know.....
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Eeeeh opruimen zei je??
dan moet ik mijn kids idd langs sturen :twisted:  :twisted:
hebben nog nooit van dat woord gehoord

Ik kan mn zusje ook laten aantreden als oppas... Maar denk dat je ze dan nog in een ergere staat aantreft dan dat ze zijn :shock: (kwa opruimen dan en nog een paar dingen :roll:)  :banghead4rv:

The Dominator

Citaat van: "AngelInMe"Dwars gaat u niet mee :?:

Nou als Dr A meegaat blijf ik thuis :roll:

zoals gezegd DR A in de kelder, dwars gaat dus mee! jij ook??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl