o&k gezever + sollicitaties

Gestart door DeWitte, 17 januari, 2009, 13:04:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

vlgs mij zat daar vroegah O&K (vd graafmachines)??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Leuke bocht daar, ideaal om de SUZUKI eens te laten brullen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

miauw zal je bedoelen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 17 januari, 2009, 13:04:00
vlgs mij zat daar vroegah O&K (vd graafmachines)??

Klopt, O&K Stessen.  Zitten nu aan de overkant met een nieuw bedrijf.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: FZ_Ron op 17 januari, 2009, 14:54:53
Citaat van: Dwars® op 17 januari, 2009, 13:04:00
vlgs mij zat daar vroegah O&K (vd graafmachines)??

Klopt, O&K Stessen.  Zitten nu aan de overkant met een nieuw bedrijf.

:yes6rs:
Proud on the South  

Joepie1958

O&K?  is dat van opscheppen en kiepen? :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Orenstein & Koppel is een Duitse fabrikant van grondverzetmachines, roltrappen en licht spoorwegmaterieel. Het bedrijf werd door Benno Orenstein en Arthur Koppel in april 1876 opgericht.



bron wikipedia
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik ken het bedrijf op de beitel goed omdat een goeie vriend er geerkt heeft, en een oom van mij totdat hij overspannen werd en dhr. Stessen een aantal kogels in de benen schoot. dat was ergens in 1991/1992. Mijn oom heeft daar niet meer mogen werken... :shock:

C :shock:                  crimi familie  :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Citaat van: FZ_Ron op 18 januari, 2009, 16:31:41
Ik ken het bedrijf op de beitel goed omdat een goeie vriend er geerkt heeft, en een oom van mij totdat hij overspannen werd en dhr. Stessen een aantal kogels in de benen schoot. dat was ergens in 1991/1992. Mijn oom heeft daar niet meer mogen werken... :shock:

C :shock:                  crimi familie  :twisted:


hoezo.... had je oom opnieuw gesolliciteerd  :mrgreen:

volgens mij zijn we een topic aan 't verkloten  :oops:

DeWitte

idd, ik was begonnen met zeveren, kheb er een "apart" topic over gemaakt.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: FZ_Ron op 18 januari, 2009, 16:31:41
Ik ken het bedrijf op de beitel goed omdat een goeie vriend er geerkt heeft, en een oom van mij totdat hij overspannen werd en dhr. Stessen een aantal kogels in de benen schoot. dat was ergens in 1991/1992. Mijn oom heeft daar niet meer mogen werken... :shock:

C :shock:                  crimi familie  :twisted:


Toen ik jou eerste keer heb gezien dacht ik meteen die man heeft wat van Jesse James  :mrgreen:
Proud on the South