Weekendje weg editie 2009

Gestart door suzuki-girl, 18 januari, 2009, 18:58:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: QuattroFrits op 15 juni, 2009, 18:59:05
Citaat van: Dwars® op 15 juni, 2009, 18:17:35
je zaln heus wel wat "warms" krijgen van mr Kawa :mrgreen:

Een extra deken.  ;)

ja vast wel  :?
Gelukkig dat duits ontbijt altijd lekker is, dus daar kom ik mijn nest wel op tijd voor uit  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

maar ik heb een VETTE zaterdagroute  :yes6rs: daar in dat buurtje :cool:  
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Zojuist bericht gehad van Ndagh, dat hij rechtstreeks moet komen Vrijdag.
Van Dwars was dat al bekend.
Blijven alleen Mr.Kawa, ik en R-yen en Liekje over.
Laat maar even wat horen R-yen, waar en hoelaat we ons treffen dan Vrijdag  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

R-yen

Is de route al bekend? We kunnen wellicht ergens bij een grensovergang treffen op de route?
10 uur of zo? Waar dachten jullie aan? Hoe lang is de route? Ik heb er zin in  :yes6rs:

B-Witch

Citaat van: R-yen op 25 juni, 2009, 10:52:46
Is de route al bekend? We kunnen wellicht ergens bij een grensovergang treffen op de route?
10 uur of zo? Waar dachten jullie aan? Hoe lang is de route? Ik heb er zin in  :yes6rs:

Arjen, Route is nog niet bekend.
Ik weet daar redelijk de weg naartoe, met een leuke omweg.
Op zich is het niet zo heel ver om te rijden voor ons een 150 km, maar met een leuk bochtje erbij kun je gemakkelijk aan een 200 tot 250 km komen.
Zat te denken aan een omweg via Blankenheim/ Nurburg/ adenau oid.

Wij wilden eerst wachten tot de jongste naar school is en dan op het gemak aanrijden richting grens.
Mss het makkelijkst om bij het tankstation bij de grensovergang Bochholtz af te spreken.
Zullen we het eens houden rond half 11 vertrekken?

Ook wij hebben er zin in  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

the Stig


DeWitte

duh, ik moet nog wirke tot 15:00uur en kan dan pas weg :cry:

maar dan ook volle gaas :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Prettige werkdag  :twisted: . Wij vertrekken over een half uurtje richting grens  :mrgreen: .

Steefke™

Alvast veul plezeer gewenst :yes6rs:
Smells like rubber

Gassie

hei jonges en maedsjes veul plezeer dao
KTM SMT 2011

Timeeh

Jah, veul plezeer doa!  :yes6rs:. Mak ger foto's??  :-X

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

net terug van een weergaloos motorweekendje. Complimenten aan Suuz-wiefke voor de accomodatie (super eten en drinken voor een heel schappelijke prijs en lekker proper slapen)  :worship-cool: Het hotelletje met apart "gastehaus" en oma die het ontbijt en het diner verzorgde :worship-cool: Op 1 buitje van 1 uurtje of zo helemaal droog gebleven en ik kan iedereen de vulkaan of hocheifel alleen maar aanbevelen. 100x minder verkeer en polizei en het ene stuurweggetje na het andere :worship-cool: :yes6rs: :cum:. Loont de moeite om ff verder te kijken dan de Ardennen en de "ruhrsee"-eifel zeg maar. Op 123 km vanuit Eys goed te doen in 2 uurtjes met duo :yes6rs:

Ook het gezelschap was top, Ndagh, Mr Kawa, Liekje, R-Yen, Suzuki-Girl en m'n eigen madam uiteraard, absoluut voor herhaling vatbaar (ook die wandeling/klim naar de ruïne bovenop de berg) wanneer gaan we weer?  :mrgreen: Ik stel voor om volgend jaar het hotel en omgeving in de herhaling te gooien :yes6rs: :worship-cool: Mss ietwat eerder vastleggen er is plek voor zeker 30 man dus.................?

-Dwars-Mw Dwars reserveren bij deze :yes6rs:

waar blijven die foto's en filmke?  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#43
Citaat van: Dwars® op 28 juni, 2009, 17:52:58
accomodatie super eten en drinken voor een heel schappelijke prijs en lekker proper slapen  

I told you so!!!! http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=3092.msg69555#msg69555

Fijn dat jullie z´n leuk weekend hebben gehad. Ik ga stefan ook zeker nog eens bezoeken.
God Forgives, I Don't

DeWitte

dus jij gaat volgend jaar (of mss op ut najaar nog es) :mrgreen: mee?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away