Weekendje weg editie 2009

Gestart door suzuki-girl, 18 januari, 2009, 18:58:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

#45
Citaat van: Dwars® op 28 juni, 2009, 18:14:40
dus jij gaat volgend jaar (of mss op ut najaar nog es) :mrgreen: mee?



misschien?? ben meer van toer segment, weet net of dat z'n gelukkige combinatie is?
God Forgives, I Don't

DeWitte

wij hebben ook "getoerd" :mrgreen: en niet iedereen rijdt hetzelfde tempo, maar dan wordt er gewoon gewacht bij afslaan oid. Samen uit samen thuis toch?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#47
Citaat van: Dwars® op 28 juni, 2009, 19:57:20
Samen uit samen thuis toch?
vindt ik ook! misschien eens oefen tijdens een curryworst/schnitzel ritje?? :yes6rs:
God Forgives, I Don't

B-Witch

Was idd een leuk weekend.
Goede accomodatie, goede wegen en goed gezelschap!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Sjeng

Hey??? waar blijven de foto's, ben nieuwsgierig???
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


R-yen

Hieronder alvast onze foto's, het filmpje zal ik zo in elkaar draaien, maar het renderen duurt een paar uur...







































































QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

#54
Een paar piccies van mij dan maar eerst  ;)

Na eerst op elkaar staan te wachten (allebei aan de andere kant van het tankstation :-X
Via de Ruhrberg richting Blankenheim gereden,
Maar bij de Bikerranch ging het mis  :shock:








:mrgreen:

Gelukkig het was niet voor ons, maar we leken even in een stukje Cobra 11 verzeild.
een roofoverval was er gebeurd op een autohandelaar, en de hele Polizei was met alle toeters en bellen uitgerukt om de daders te pakken te krijgen.
Ach levert leuke plaatjes op, en weer wat minder polizei om je druk over te maken op de weg. :mrgreen:



Na een keer flink gedouched te zijn geworden, en een automobilist geholpen te hebben om eens duchtig te crashen, veilig aangekomen op de bestemming.
Een heel leuk weekend is het zeker geweest.
Hieronder een kleine sfeerimpressie:


In Vianden even van het uitzicht genieten, en wat filmkes die onze cameravrouw gedraaid heeft bekijken





Een stop in Echternach voor kaffee und kuche








ut weurt al minder  :mrgreen:


Of toch neet??
wel erg fijn dat de eigenaar van dit superdeluxe schuilhok ons voorzien had van een tafel met stoelen :lol:


Dan nog even gezellig stoppen bij de Stausee bij Bitburg.




voor de rest zijn mijn foto's niet gelukt, meeste had ik gemaakt met mijn telefoon die nat was geworden bij de regenbui op de heenweg. :?


You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Girl© op 01 juli, 2009, 19:37:27

voor de rest zijn mijn foto's niet gelukt, meeste had ik gemaakt met mijn telefoon die nat was geworden bij de regenbui op de heenweg. :?




Maar de gelukte foto's zijn toch goed gelukt en zien er goed uit.
Was ongetwijfeld een leuke rit.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 01 juli, 2009, 19:52:43
Citaat van: Suzuki-Girl© op 01 juli, 2009, 19:37:27

voor de rest zijn mijn foto's niet gelukt, meeste had ik gemaakt met mijn telefoon die nat was geworden bij de regenbui op de heenweg. :?




Maar de gelukte foto's zijn toch goed gelukt en zien er goed uit.
Was ongetwijfeld een leuke rit.

idd heel leuk weekend, volgende keer nog meer zielen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

Idd aan de foto's te zien was het wel een geslaagd weekend  :cool:

De Sjeng

God Forgives, I Don't

R-yen

filmpje is aan het uploaden, duurt nog 2 uur... zal ik morgenvroeg hier wel linken dan...  :shock: