Ducati Hypermotard Cup

Gestart door DeWitte, 27 januari, 2008, 10:09:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte


Ducati lanceert Hypermotard cup



Ducati gaat racen met de Hypermotard, zoveel is duidelijk. De Ducati Hypermotard Desmo Challenge bevat vijf wedstrijden allen binnen Italie. De Hypermotard mag in lichte vorm getuned worden, de officieel verkrijgbare kit bestaat uit, kopkuip, ondebuik, volledige Termignoni uitlaatlijn, en een aangepast zadel. De motor wordt uitgerust met Pirelli slicks. Bij blijvend succes is de kans groot dat de Ducati Hypermotard Desmo Challenge in andere Europese landen wordt georganiseerd. Voorlopig laat de Italiaanse organisatie 32 piloten toe.


Bron: motoinsight 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

wss de een of ander randdebiel/Yank-film editor??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Zei ik ook meteen toen ik de film zag.. kansloos.  :roll:

Halverwege het  filmstukje (als je zijn buttcrack ziet) hebben ze volgens mij wel het originele geluid gebruikt.

Men zal wel denken dat het geluid van een 4 pitter meer tot de verbeelding spreekt :thatsgay:

Bij Transformers zit er in de climax scene ook een rit op een rsv-mille  , en je raadt het al..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: karz op 04 februari, 2009, 15:21:50
Zei ik ook meteen toen ik de film zag.. kansloos.  :roll:

Halverwege het  filmstukje (als je zijn buttcrack ziet) hebben ze volgens mij wel het originele geluid gebruikt.

Men zal wel denken dat het geluid van een 4 pitter meer tot de verbeelding spreekt :thatsgay:

Bij Transformers zit er in de climax scene ook een rit op een rsv-mille  , en je raadt het al..

Das reden genoeg om hem niet te kijken. :mrgreen:
Smells like rubber