Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Toledo

#2115
 :lol:

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

*De laatste wens van OMA*





Oma wordt 90 jaar..! ! ! !
Haar kinderen en kleinkinderen geven een groot feest voor haar.
Zij vragen haar: 'Moeder, heb je nog een wens?'
'Ja,' zegt Moeder, 'als ik dood ga, wil ik gecremeerd worden.'
'Ok,' zeggen de kinderen, 'dat regelen wij voor u.'
'Maar heb je niets anders te wensen?'
'Nee,' zegt Moeder, 'ik heb toch alles.'
'Ja, maar wij willen graag iets speciaals doen.' zeggen de kinderen.
'Och ja,' zegt Moeder, 'als ik dood ben en gecremeerd, strooi mijn as dan
maar
uit over de parkeerplaats van den ALDI.'
'Waarom de ALDI, Moeder?' vragen de kinderen.
*
'Ja, dan weet ik zeker dat jullie een of twee keer per week*

*langs komen...'.......*
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

16 jaar.

Jantje wordt vandaag 16 jaar en wil nu graag een bromfiets kopen.
hij zit uitgebreid de advertentie's te doorzoeken als plotseling zijn vader binnenkomt.
"Wat doe je" vraagt zijn vader.
"Och pap, ik ben nu 16 en wil via een advertentie een brommertje kopen."
"Zou je dat nu wel doen" vraagt zijn vader.
"Waarom niet" zegt Jan.

"Nou", zegt zijn vader,
"ik heb je moeder ook via een advertentie gekregen,

maar ik loop er veel meer naast dan dat ik er op zit."
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Opgelet wanneer je iets koopt op louche verkoopsites!

Mijn buurman had 60 euro uitgegeven
voor een penisvergroter...




...stuurden ze hem een vergrootglas!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Het nieuwste model van Toyota heet "de Tsunami"
Het schijnt dat hij iets groter is dan een Golf

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Zuster Mary Ann, die voor een thuiszorgbedrijf werkte, was haar ronde aan het doen om aan huis gebonden patiënten te bezoeken, toen haar benzine opraakte. Het gelukkige toeval wilde, dat er even verderop juist een benzinestation was. Ze liep erheen om een jerrycan te lenen en wat benzine te kopen. De bediende vertelde haar dat de enige jerrycan die hij had uitgeleend was, maar ze mocht best wachten tot deze teruggebracht was. Aangezien zuster Mary Ann onderweg was naar een patiënt, besloot ze niet te wachten en liep terug naar haar auto. Ze zocht of er iets in de auto lag dat ze met benzine kon vullen en liet haar oog vallen op de ondersteek die zij naar de patiënt zou brengen. Altijd vindingrijk, nam zuster Mary Ann de ondersteek mee naar het benzinestation, vulde hem met benzine, en droeg de volle po terug naar de auto. Terwijl zij met die po de benzine in haar tank goot, keken twee passerende protestanten toe. Zegt die ene tegen de ander: "Kijk dat nou! Als-ie start, word ik direct katholiek!"
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

 :roll: En................?
Twee nieuwe katholieken of niet ?  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Alzheimer ??




De moeder van 75

Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige vrouw zwanger te maken en een gezonde baby te laten baren.

Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek.
Mag ik de baby zien ? vroeg één van hen.
Nog niet, antwoordde de 75-jarige moeder, straks.
Na een half uur vroeg de andere vriendin : mogen we nu de baby zien ?
Nog niet, zei de moeder.
Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer: mogen we nu de baby zien ?
Nee, antwoordde de moeder.
De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden :
Zeg, wij zijn moe van het wachten, wanneer kunnen we nu eindelijk de baby eens zien ?
ZODRA HIJ HUILT, was het antwoord.
ZODRA HIJ HUILT ?, vroegen de vriendinnen,
waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen?

Zegt de moeder : Omdat ik vergeten ben waar ik hem gelegd heb.

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.