Timeeh niet meer zo nieuw hier

Gestart door Timeeh, 04 februari, 2009, 12:49:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: karz op 19 februari, 2009, 12:27:30
Citaat van: QuattroFrits op 18 februari, 2009, 20:38:45
Ook onze FastDave van BikesUnlimited schijnt dealer te zijn.

Als we dan toch sponsors gaan opnoemen, Hakki (bitubo racerservice) levert dat ook.

Maar aangezien Sparks trading tevens de importeur is komt het uiteindelijk altijd daar vandaan volgens mij :dunno:

Sparks levert dat iig niet aan Schepers, zoveel weet ik zeker.
Doet er verder ook niet toe, iedereen heeft zo zijn eigen adresjes  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

zeg zou je niet eerst 'n paar 1000 km rijden voor dat je die dure meuk op je Hornet zet

misschien bevalt je die ketel niet  ;)

Timeeh

#32
Citaat van: BoxerQ op 20 februari, 2009, 14:23:19
zeg zou je niet eerst 'n paar 1000 km rijden voor dat je die dure meuk op je Hornet zet

misschien bevalt je die ketel niet  ;)

Dat zou ik kunnen doen ja!  :lol:
Maar, ik heb net m'n rijbewijs en dan bevalt elke motor wel.... En mocht ie me niet bevallen.... dan gaat ie naar de vriendin!  :lol:
Dat was ook nreden waarom ik deze gekocht heb. Omdat zij er ook op past.

@Nippon

Citaat van: Timeeh op 21 februari, 2009, 09:33:37
Citaat van: BoxerQ op 20 februari, 2009, 14:23:19
zeg zou je niet eerst 'n paar 1000 km rijden voor dat je die dure meuk op je Hornet zet

misschien bevalt je die ketel niet  ;)

Dat zou ik kunnen doen ja!  :lol:
Maar, ik heb net m'n rijbewijs en dan bevalt elke motor wel.... En mocht ie me niet bevallen.... dan gaat ie naar de vriendin!  :lol:
Dat was ook nreden waarom ik deze gekocht heb. Omdat zij er ook op past.


:shock:..... ja wel handig zo'n vriendin  :lol:

is ze ook knap  :mrgreen:

Mounty

Citaat van: BoxerQ op 21 februari, 2009, 11:08:30
Citaat van: Timeeh op 21 februari, 2009, 09:33:37
Citaat van: BoxerQ op 20 februari, 2009, 14:23:19
zeg zou je niet eerst 'n paar 1000 km rijden voor dat je die dure meuk op je Hornet zet

misschien bevalt je die ketel niet  ;)

Dat zou ik kunnen doen ja!  :lol:
Maar, ik heb net m'n rijbewijs en dan bevalt elke motor wel.... En mocht ie me niet bevallen.... dan gaat ie naar de vriendin!  :lol:
Dat was ook nreden waarom ik deze gekocht heb. Omdat zij er ook op past.


:shock:..... ja wel handig zo'n vriendin  :lol:

is ze ook knap  :mrgreen:

:thisthreadisworthlesswopics:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

Citaat van: FZ_Ron op 21 februari, 2009, 11:52:23
Citaat van: BoxerQ op 21 februari, 2009, 11:08:30
Citaat van: Timeeh op 21 februari, 2009, 09:33:37
Citaat van: BoxerQ op 20 februari, 2009, 14:23:19
zeg zou je niet eerst 'n paar 1000 km rijden voor dat je die dure meuk op je Hornet zet

misschien bevalt je die ketel niet  ;)

Dat zou ik kunnen doen ja!  :lol:
Maar, ik heb net m'n rijbewijs en dan bevalt elke motor wel.... En mocht ie me niet bevallen.... dan gaat ie naar de vriendin!  :lol:
Dat was ook nreden waarom ik deze gekocht heb. Omdat zij er ook op past.


:shock:..... ja wel handig zo'n vriendin  :lol:

is ze ook knap  :mrgreen:

:thisthreadisworthlesswopics:

hahaha.
knap is een breed begrip he!  :lol:. en smaken verschillen natuurlijk.
Ik ben er in ieder geval al een aantal jaar tevreden mee! hahaha

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

Van de week gebelt om de Hornet op te halen deze week.
Jullie sponsor heeft het erg druk maar hij zou zijn best doen om hem voor het weekend af te hebben.... Dus hoop dat het lukt!  :lol:
Dan lekker  :yeah: rijden

Zondag nog even langs motorbeurs Utrecht. gaan er nog meer mensen van hier of zijn er al gegaan??  :roll:

QuattroFrits

Ben vandaag (donderdag) al geweest, ik had zeer vette handen want er is weer veel aan blijven plakken.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Ik ga zondag met m'n vrouw brommers kieken, en even proberen of ik haar op het bovag-rijtestje kan krijgen :yes6rs:(maar dat weet ze nog niet)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Citaat van: QuattroFrits op 26 februari, 2009, 20:40:20
Ben vandaag (donderdag) al geweest, ik had zeer vette handen want er is weer veel aan blijven plakken.  :yes6rs:

haha goed om te horen... hoop dat het bij mij wel meevalt!  :roll:... maarja je weet maar nooit


Timeeh

Citaat van: Joepie1958 op 26 februari, 2009, 20:53:35
Ik ga zondag met m'n vrouw brommers kieken, en even proberen of ik haar op het bovag-rijtestje kan krijgen :yes6rs:(maar dat weet ze nog niet)

Dan gaan we elkaar misschien nog tegenkomen.... Ik ben die met de zwarte jas aan!  :lol:.
Wat houd zo'n bovag rijtestje in??  :lol:

Timeeh

Ik heb zaterdag de motor gehaald en meteen een lekker stuk gereden.

Nu wil ik dus m'n knippers erop te zetten maar ik heb mijn achterlicht nog niet binnen.
Weet iemand of ik het led knipperlicht relais erin kan zetten EN de voorste LED knippers erop kan zetten zonder dat dit een probleem is voor de gewoone knippers?

B-Witch

Is toch appart ? voorste en achter knippers krijgen toch een apart relais?
offe ben ik nu blont..
iig zonder relais krijg je van die ADHD knipperkes, met geen probleem...
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ligt aan de motor of voor en achter appart zitten....bij mij zitten ze samen op een..

Als je nieuwe relais een electronische is moet je ff naar het geschakelde vermogen kijken...je led van een kant en je gewone lampje van een kant (meestal 21Watt) bij elkaar tellen en kijken of je in de marge zit van het relais...bvaak is zo'n relais 10-100Watt dus mag het geen probleem zijn een led en een gewone lamp samen op dit relais te gebruiken..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009