Timeeh niet meer zo nieuw hier

Gestart door Timeeh, 04 februari, 2009, 12:49:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: QuattroFrits op 07 maart, 2010, 21:01:59
Citaat van: Timeeh op 07 maart, 2010, 18:56:30
Nee, ze staan bij een particulier te koop. Die beide setjes onder zijn Z heeft gehad. Staan al een tijdje te koop.
Kan ze voor minder dan een kwart van de nieuwprijs overnemen.

Dan neem ze alle twee, kun je eens wisselen.

Of natuurlijk de tweede set met winst verkopen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.


Timeeh

 :oops: Had in het verkeerde topic gereageerd. Mijn excuses heren!

Timeeh

#96
Zo....

van achtere, ook zit er een nieuw stuur/spiegel/stuurgewicht op :lol::



Yvil

#97
 :worship-cool: Heel vet  :yes6rs:

Ik zal hem binnenkort wel een keertje stiekem reallife
in Maastricht bekijken als ik weer eens voorbij loop.  :mrgreen:

DeWitte

heel mooi, hoe is het geluid?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

#99
Hoop dat ik morgen weer ns met de brommer kan gaan. Vandaag door omstandigheden met de auto moeten gaan  :(.

Het geluid zonder de killers is erg hard maar wel lekker vind ik...  :cum:

Vind het alleen raar dat je de DB-killers er alleen maar in hoeft te duwen en niet hoeft vast te draaien oid. Denk dat als ik ze erin doe dat ik er een boutje voor plaats, ziet er dan niet mooi uit maar dan heb ik ze tenminste nog als ik thuis kom!  :lol:

SuzukiLimburg

Zijn deze uitlaten van Laser? Ik heb namelijk volgens mij dezelfde.
De mijne hebben geen E-keur, ook niet met dempers erin.

Die van mij zitten in principe ook los erin, maar in de onderkant van het uitlaatpijpje zit er een gaatje. Daar heb ik een boutje in gedraaid zodat ze er in ieder geval niet kunnen uitvallen. Overigens heb ik de dempers alleen geplaatst vanwege de trip naar Italië, ik wilde namelijk niet teveel opvallen, maar volgens mij is dat uiteindelijk niet heel erg goed gelukt aangezien ze ook met dempers redelijk wat dB's uitblazen.

Ziet er in ieder geval goed uit, veel plezier ermee en pas op als je naar Duitsland gaat.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Citaat van: SuzukiLimburg op 17 maart, 2010, 10:56:31
Zijn deze uitlaten van Laser? Ik heb namelijk volgens mij dezelfde.
De mijne hebben geen E-keur, ook niet met dempers erin.

Die van mij zitten in principe ook los erin, maar in de onderkant van het uitlaatpijpje zit er een gaatje. Daar heb ik een boutje in gedraaid zodat ze er in ieder geval niet kunnen uitvallen. Overigens heb ik de dempers alleen geplaatst vanwege de trip naar Italië, ik wilde namelijk niet teveel opvallen, maar volgens mij is dat uiteindelijk niet heel erg goed gelukt aangezien ze ook met dempers redelijk wat dB's uitblazen.

Ziet er in ieder geval goed uit, veel plezier ermee en pas op als je naar Duitsland gaat.

De dempers zijn inderdaad van Laser. Ik heb er een soort van pasje bij gekregen waar dan het uitlaat serienummer opstaat en het E-keur.
Dat gaatje waar jij het over hebt zit er bij mij ook in. Ik wilde het op de zelfde manier oplossen als jou.
Ga na het weekend de dempers er eens inproppen :D

Timeeh

Afgelopen weekend en vandaag gaan shoppen voor Hornet I van de Misses.
Zo goed als alles binnen om het ding weer op de weg te krijgen.

Heb ik weer wat te doen!  :lol:


Gassie

he dat spatbord is dat ook niet van die vent
KTM SMT 2011

Timeeh

Ja, alles is van Henkie op het stuur na!  :lol: