Hoofdmenu

kwaliteit uit bayern

Gestart door @Nippon, 18 oktober, 2005, 19:18:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

als jullie ooit een R1100S kopen en jullie horen iets in de tussenpot rammelen dan zit dit dus los in je pot  :oops:

ff open snijden  :roll:



dit zit dus los  :evil:

DeWitte

zeg Boxer-Q kan jij ook rvs bochies maken voor bijv een Gs zonder kat ertussen; een zgn, Y-pijp :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"zeg Boxer-Q kan jij ook rvs bochies maken voor bijv een Gs zonder kat ertussen; een zgn, Y-pijp :?

yep 8)  ben al bezig voor m'n eigen BMW  :wink:

tis klote om de juiste buis te vinden ( voor m'n motor heb ik ze gevonden)
bochtjes moet ik snijden van 90' bochten (wordt 2x 45') enz.

DeWitte

goed oefenen dan :mrgreen: moet je trouwens het Motronic opnieuw afstellen zonder 3weg kat :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"goed oefenen dan :mrgreen: moet je trouwens het Motronic opnieuw afstellen zonder 3weg kat :?

moet je geert (zwerver) vragen :yes6rs:

DeWitte

Zwerver??

trouwens gerammel in je uitlaat heb je ook bij Jappen hoor; bij mijn toenmalige St1100 zaten ook een paar tussenschotten los in beiden uitlaten los. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"zeg Boxer-Q kan jij ook rvs bochies maken voor bijv een Gs zonder kat ertussen; een zgn, Y-pijp :?

Neem eens contact op met RRT, die kan via zijn kanalen mss iets voor je betekenen, heeft 'ie destijds ook voor de Busa-club gedaan.  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"zeg Boxer-Q kan jij ook rvs bochies maken voor bijv een Gs zonder kat ertussen; een zgn, Y-pijp :?

Neem eens contact op met RRT, die kan via zijn kanalen mss iets voor je betekenen, heeft 'ie destijds ook voor de Busa-club gedaan.  :wink:

die heb ik al een paar x aangebiemeld :? die meld zich (nog) nie :?

edit; RRT melden @MFL :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"goed oefenen dan :mrgreen: moet je trouwens het Motronic opnieuw afstellen zonder 3weg kat :?

effe PP van GSforum belsj contacteren die hep die Y pijp eronder zitten......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Zwerver

Hoeft niets te doen aan de Moronic, mits je de lambda sensor weer in die y-pijp frot.. Haal je die eruit, dan schijn je een ander programma te moeten kiezen voor je chippie...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

The Dominator

Citaat van: "Zwerver"Hoeft niets te doen aan de Moronic, mits je de lambda sensor weer in die y-pijp frot.. Haal je die eruit, dan schijn je een ander programma te moeten kiezen voor je chippie...

staat er eentje op marktplaats van laser voor 199 pleuries...

maar voor datgeld kan je ook een beetje lassen denk ik zo........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl