Fighterama Rheinsberg 4-6 nov 2005

Gestart door TTigertje, 18 oktober, 2005, 20:12:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTigertje

Kan me dit meer bekoren...... 8)

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Mounty

Citaat van: "TTigertje"Kan me dit meer bekoren...... 8)


Ziet er idd beter uit..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

TTigertje







Ach, zoveel smaken, zoveel fietsen,

ik kan 't vaak wel waarderen......... :D

Het is meestal meer de kunst om iets weg te laten.....

Eenvoud...... 8)  8)
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Herr Tod

Als ze het kontje ook zouden veranderen zoals bv bij die gele dan lijkt het ergerens op. Maar het enige wat ze doen is een spuitbus blauw leegspuiten op de prul, dragbar van een meter er op, 2 billige koplampjes ennuh.... oh ja een demper die 5 maten te groot is, klaar! Beetje the easy way out... dan zou ik mn brommer ook een streetfighter kunnen noemen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


TTigertje

Citaat van: "Herr Tod"Als ze het kontje ook zouden veranderen zoals bv bij die gele dan lijkt het ergerens op. Maar het enige wat ze doen is een spuitbus blauw leegspuiten op de prul, dragbar van een meter er op, 2 billige koplampjes ennuh.... oh ja een demper die 5 maten te groot is, klaar! Beetje the easy way out... dan zou ik mn brommer ook een streetfighter kunnen noemen :?

We worden 't eens..... :D
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

piccie´s van Fighterama 2005  :mrgreen: ofwel wat je gemist hebt :roll:

vooral dus de missverkiezing 8)





and the winner is 8)



oh ja er waren ook bikes  :twisted:




ook voor een helm kon je er shoppen  :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away