'Wild Hogs' deel 2 komt eraan !

Gestart door HD4ever, 08 februari, 2009, 19:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Blijkbaar starten de opname van 'Wild Hogs' deel 2 met dezelfde bezetting als in deel 1. Wordt weer lachen :mrgreen:

29.01.2008
Travolta & Co. geben wieder Gas
Die Biker-Komödie "Born to be Wild - Saumäßig unterwegs" wird fortgesetzt. Jetzt plapperte ein Darsteller erste Einzelheiten zur Handlung aus.

Unter dem Arbeitstitel "Wild Hogs 2" sollen demnächst die Dreharbeiten zur Fortsetzung von "Born to be Wild - Saumäßig unterwegs" beginnen. Dafür werden sich John Travolta, Tim Allen, Martin Lawrence und Macy noch einmal die Lederkluft überstreifen und ihre Harleys aufheulen lassen. Macy, der bereits im ersten Teil der Familien-Komödie den liebenswerten Computer-Nerd und Dauersingle Dudley verkörpert hat, verrät erste Details zur Handlung: "Meine Figur wird die von Marisa Tomei gespielte Maggie heiraten. Das ist natürlich Grund genug für die Jungs, Dudley mit auf einen letzten großen Biker-Trip zu nehmen." Angesichts Dudleys mangelhafter Fähigkeiten als Motorradfahrer fügt Macy hinzu: "Ich mache mir Sorgen um ihn!" Mit dem Biker-Virus infiziert Für William H. Macy, der sonst eher für ernste Rollen in anspruchsvollen Dramen wie "Magnolia" und "Fargo" bekannt ist, waren die Dreharbeiten zu "Born to be wild" ein Riesenspaß. Dementsprechend freut sich der 57-Jährige auf die Fortsetzung, schließlich ist er selbst leidenschaftlicher Easy Rider: "Seit dem Dreh zu 'Born to be Wild' fahre ich Motorrad - und ich liebe es!"
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Varaderos

Motorcycling is not a crime

HD4ever

Citaat van: Varaderos op 14 februari, 2009, 19:40:34
Vertaling ?????

Voor jou even een snelle vrije vertaling dan  :mrgreen:

Travolta en Co geven weer gas.
Er komt een vervolg van de motor komedie "Wild Hogs". Een van de acteurs maakte al details van de film bekend.

Met de werktitel " Wild Hogs II " beginnen binnenkort de opnames van het vervolg van " Wild Hogs II "
Daarvoor gaan John Travolta, Tim Allen, Martin Lawrence en Macy nog een keer de leren outfit aantrekken en hun Harleys laten brullen.
Macy, die al in deel I van deze familie komedie de sympathieke Computer-Nerd en vrijgezel Dudley uitbeelde, maakte details bekend van de opnames: " Ik ga met de door Marisa Tomei gespeelde Maggie trouwen. Dat is natuurlijk reden genoeg voor de jongens, om Dudley mee te nemen op een laatste grote biker Trip. Gezien Dudley's beperkte vaardigheden als motorrijder vertelt Macy nog: "Ik maak me zorgen om hem" Voor de met het motor virus besmette William H. Macy, die normaal alleen serieuze rollen speelt in drama's als "Magnolia" en "Fargo", waren de opnames van "Born to be wild" een groot plezier. Dientengevolge verheugd zich de 57-Jarige op het vervolg, aangezien hij zelf een fanatieke 'Easy Rider' is. "Sinds de opnames van 'Born to be Wild' rij ik zelf motor - en ik hou er ervan".


"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Varaderos

Motorcycling is not a crime

DeWitte

nieuwsgierig geworden, zou ik deel 1 wel eens willen zien, heeft iemand een kopietje?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

#5
Heb gisteren even deel 1 gekeken. Niet onaardig, vooral het laatste stuk tijdens de aftiteling  :schater:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.