Motorbeurs Zuid limburg 22 maart 2009

Gestart door johnnymotormuis, 18 februari, 2009, 17:00:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

Citaat van: Timeeh op 03 maart, 2009, 10:59:28
Citaat van: Gassie op 02 maart, 2009, 21:05:14
dacht dat ik kon maar dan dan sta ik bij een oudheid die de oudere ons nog wel kennen  Tina Turner

Leeft die nog dan??  :roll:
die halen ze speciaal voor nederland weer uit het vet  :yes6rs:
KTM SMT 2011

SuzukiLimburg

Vergeten we niet allemaal te komen aanstaande zondag zodat het MFL goed vertegenwoordigd zal zijn?
Ik twijfel nog over het vervoer...te voet, met de fiets, met de motor of met de auto.
Te voet is denk ik het snelste...zucht!  :mrgreen:

Ik zeg....tot zondag  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

mes dat ik ook s fftjes kom kijken
maja ze hebben slechter weer gemeld voor zondag ( dat hoorde ik teminste vertellen op t werk )
als k kom op m'n brommertje  :lol:
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 20 maart, 2009, 20:32:13
als k kom op m'n brommertje  :lol:


Nog even volhouden en je best doen J, het moet best in een keer kunnen lukken.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Wie gaat er wel en evt hoelaat...wil mischien wel ff gaan kijken maar geen zin alleen te gaan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Ik ga in ieder geval er heen, hoe laat weet ik nog niet, meestal samen met Suzuki-Limburg en eventuele aanhang, de tijd zal ik dus even aan hun moeten vragen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever


Ik ga rond 13:00 uur met een paar kumpels op de brommer ook even kijken in Hulsberg. Maken we daarna gelijk een tourke in het 'zonnige' zuiden.


grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ik wil je niet ontmoedigen, maarrrr morgen regent ut wss  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

och, och, da's maar water, en zelfs HD's zijn niet van suiker, kom op mannen laat je niet kennen, er valt meer naast je dan op je. :yes6rs:
En ik denk dat ik maar met moeders met het koekblik kom :oops:, da's sneller dan 1 motorkleding aantrekken, 2 koekblik voor de carport wegrijden,3 motor naar buiten,4 koekblik weer terug 5 motorrijden naar Hulsberg. :oops:
Als ik met het blik ga ben ik bij 4 al terplaatse :worship-cool:
cu daaro
(moet morgenvroeg wel nog even met de motor naar Maastricht, da's dan wel weer leuk en kan ik de nieuwe remblokken alvast laten wennen aan hun job, denk dat ik de toeristische route neem)(tenzij het regent :shock:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 21 maart, 2009, 18:49:56
ik wil je niet ontmoedigen, maarrrr morgen regent ut wss  :?

Waar ik ben schijnt altijd de zon  :mrgreen: Maar ja, HD,s houden eigenlijk niet van veel water, want dat blik roest als de ziekte  :-X

Om 16:00 uur moeten we dan direct door naar Roermond voor een optreden van Rob Tognoni http://www.robtognoni.com/ om de Zondag af te sluiten met een flinke portie Australian powerblues. :headbang:

Tot Hulsberg  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Als alles goed is gaan wij rond 12.00 uur.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

ik ga toch niet

had er niet aan gedacht dat er wedstrijd van roda was en aangezien de seizoenskaart in de beurs zit gaan we dan ook
living the life the way it comes

Steefke™

Smells like rubber