Motorbeurs Zuid limburg 22 maart 2009

Gestart door johnnymotormuis, 18 februari, 2009, 17:00:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Ik ben geweest, viel een beetje tegen. Wel druk! niemand bekend gezien. muv de HD van HDforever(denk ik dat het hem was)
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

qua beurs oppervlakte, aantal en aanbod van de stands. Ik vindt het altijd leuk om(en voornaamste reden bezoek beurs, muv socializen) om standsjes met motor gerelateerd producten te snuffelen. Beurs was leuk, begrijp mij niet verkeerd, maar had meer verwacht.
God Forgives, I Don't

Joepie1958

was ook maar in Hulsberg, groter is het daar niet, maar er was eventueel nog wel wat plaats voor meer....

even een paar piccies
Bij Mokam deze Bert Duursma F 650 GS



Desmodevil bekijkt de activiteiten van Ron Heuts met de nodige aandacht en pijn aan de oren :oops:




Bij Schepers hadden ze deze welbekend beschilderde motor staan



En bij het naar buiten gaan zag ik Desmo vreemdgaan met een Buell, maar ik zal het aan niemand vertellen :mrgreen:



Even verderdoor kwam ik turbo(quattro) Frits nog tegen, maar daar heb ik maar geen foto van gemaakt (ivm vervuiling van het forum) :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Ik ben ook even geweest... Vond kwa wat er stond ook tegenvallen.

Na wat enig aandringen toch maar een Buell gereden... Die dingen rammelen!  :lol:. Maar was wel ns leuk om op te rijden!
Ik moest alleen met de Harleys meerijden omdat ik nog niet zo lang m'n roze papiertje had.
Dus niet harder dan 60kmh gereden  :cry:

HD4ever

Citaat van: maurice op 22 maart, 2009, 15:33:57
Ik ben geweest, viel een beetje tegen. Wel druk! niemand bekend gezien. muv de HD van HDforever(denk ik dat het hem was)

Inderdaad stond mijn brommer links bij de ingang in gezelschap van nog een aantal trilplaten. Na Geleen was dit mijn eerste beurs voor Japanse motoren sinds jaren. Toch wel leuke motoren gezien. Vooral bij Honda stonden wel een paar leuke brommers.

Grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Steefke™

Citaat van: maurice op 22 maart, 2009, 15:33:57
Ik ben geweest, viel een beetje tegen. Wel druk! niemand bekend gezien. muv de HD van HDforever(denk ik dat het hem was)

Vond ik ook.

Wij waren met de batteraven. Die vonden het wel leuk. Overal posters, stickers en pennen gescoord. :mrgreen:
Smells like rubber

Desmo-devil

#37
Ik weet niet wat jullie verwachten van een kleinschalige  lokale "motorbeurs". Ik vond het in ieder
geval wel  redelijk geslaagd. Goed opgezet en de deelnemende dealers hadden zich alle moeite gedaan om
alles op te leuken. Je moet ergens beginnen en voor de eerste keer vond ik het helemaal niet slecht.
Er komt toch heel wat bij kijken om dit te organiseren. Sleep bijvoorbeeld maar eens een motortestbank van ruim 500 kg een tennishal binnen  :worship-cool: Stands zagen er allemaal mooi uit en dat voor een dag!
Natuurlijk kan het altijd beter, zoals de vloer, ik ben zeker tien keer gestruikeld over dat k*t zeil.
De opkomst was super , het weer was goed . En alleen al om de Desmocedici te horen brullen betaal ik
graag 6 euro  :mrgreen: Ritje op de Buell was kort maar gaf toch een redelijke indruk. Ik heb op de  nieuwe 1125 CR
gereden . Het stuurgedrag op de autobaan viel enorm tegen, stuurdempertje zou er wel op mogen voor dat geld. Maar wat een power heeft dat ding , geweldige bottom power in elke versnelling. 146 PK , 170 KG en 111 NM , daar kan je mee thuis komen. Het nieuwe rotax blok loopt soepel , schakeld perfect en is dankzij de drie balans-assen redelijk trillingsvrij. Dat is bij Harley powered Buell's wel even anders. Jammer van die lelijke zijkappen waar de radiatoren onder zitten.
Ik heb iig een leuke dag gehad ,veel bekenden gezien, veel geouwehoerd over motoren en na afloop met een mooie omweg naar huis gereden in het zonnetje. En Joep we hadden toch afgesproken dat je die foto waarop ik vreemd ga niet hier zou plaatsen. Nu kon ik het niet meer geheimhouden.  :-X

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Boy

Voor degene die geen folder op de beurs heeft gekregen.  ;)

Op 24 mei organiseren wij onze 12e Boszichtrit.
Een mooie toertocht richting Ruhrsee.
Meer info op onze website www.mc-boszicht.nl

Greetz en tot 24 mei

Boy

****MVC Boszicht****

Een echte man komt thuis met honger....niet met bloemen.....