lidl motormeuk

Gestart door @Nippon, 11 maart, 2009, 17:56:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon


DeWitte

eey, die rugzak voor de bammekes en zo naar ut werk ga ik me halen. Van mijn oude is de rits van kaput en die was van Heuts 3 jaar geleden ook voor 10 pleuro. Voldoet prima :yes6rs: Thanks Ed ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

King-Kurt

Y BoxerQ.... Long time no see...;)

Ik heb die Sjtormmutsj van Lidl..
lekker dingetje...Bevalt gut...
Waar rook is is worst.

SuzukiLimburg

Nou...die handschoenen en onderkleding 'voor weinig' zien er niet eens zo verkeerd uit!!

Maar een helm koop ik toch liever niet bij de Lidl.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: SuzukiLimburg op 12 maart, 2009, 15:54:19
Nou...die handschoenen en onderkleding 'voor weinig' zien er niet eens zo verkeerd uit!!

Maar een helm koop ik toch liever niet bij de Lidl.

moa, helmen van de lidl moeten ook goedgekeurd zijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 13 maart, 2009, 08:07:05
Citaat van: SuzukiLimburg op 12 maart, 2009, 15:54:19
Nou...die handschoenen en onderkleding 'voor weinig' zien er niet eens zo verkeerd uit!!

Maar een helm koop ik toch liever niet bij de Lidl.

moa, helmen van de lidl moeten ook goedgekeurd zijn.


:roll: Goedgekeurde afkeur helmen dan ??  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BeemerBert

Citaat van: karz op 13 maart, 2009, 08:07:05
Citaat van: SuzukiLimburg op 12 maart, 2009, 15:54:19
Nou...die handschoenen en onderkleding 'voor weinig' zien er niet eens zo verkeerd uit!!

Maar een helm koop ik toch liever niet bij de Lidl.

moa, helmen van de lidl moeten ook goedgekeurd zijn.


Klopt, maar...... een lelijke eend rijd ook maar is het een volwaardige auto ?

Alle helmen zijn gekeurd en voldoen daarmee aan de wettelijk minimumeisen zoals ( enkele ? ) jaren geleden vastgesteld.
Het kan altijd beter  :yes6rs: :yes6rs:

Denk aan draagcomfort, geluidsoverlast etc. maar ook in veiligheid kan het vele malen beter ( en duurder ) als de keuringsnorm.

Met een origineel ( bestaan ze  :mrgreen:) scootertje zou ik het aandurven, een duo die een paar keer per jaar 50 km achterop zit, kun je over denken.

Maar doe mij maar iets duurder en schrijf het over een paar jaar af  :worship-cool:

Deze dus

De enige systeemhelm die zowel als jethelm en als integraalhelm aan de keuringsnorm voldoet.

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

DeWitte

Citaat van: BeemerBert op 13 maart, 2009, 19:12:50
een lelijke eend rijd ook maar is het een volwaardige auto ?

:yes6rs: echt wel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: BeemerBert op 13 maart, 2009, 19:12:50
Citaat van: karz op 13 maart, 2009, 08:07:05
Citaat van: SuzukiLimburg op 12 maart, 2009, 15:54:19
Nou...die handschoenen en onderkleding 'voor weinig' zien er niet eens zo verkeerd uit!!

Maar een helm koop ik toch liever niet bij de Lidl.

moa, helmen van de lidl moeten ook goedgekeurd zijn.


Klopt, maar...... een lelijke eend rijd ook maar is het een volwaardige auto ?

Alle helmen zijn gekeurd en voldoen daarmee aan de wettelijk minimumeisen zoals ( enkele ? ) jaren geleden vastgesteld.
Het kan altijd beter  :yes6rs: :yes6rs:

Denk aan draagcomfort, geluidsoverlast etc. maar ook in veiligheid kan het vele malen beter ( en duurder ) als de keuringsnorm.

Met een origineel ( bestaan ze  :mrgreen:) scootertje zou ik het aandurven, een duo die een paar keer per jaar 50 km achterop zit, kun je over denken.

Maar doe mij maar iets duurder en schrijf het over een paar jaar af  :worship-cool:

Deze dus

De enige systeemhelm die zowel als jethelm en als integraalhelm aan de keuringsnorm voldoet.



shark evoline heb ik nu ook gekocht voor ms gassie
nu ik nog  :yes6rs:
KTM SMT 2011

BeemerBert

Citaat van: Dwars® op 14 maart, 2009, 06:56:35
Citaat van: BeemerBert op 13 maart, 2009, 19:12:50
een lelijke eend rijd ook maar is het een volwaardige auto ?

:yes6rs: echt wel :mrgreen:



Met zo'n Eend is het net als met een Dikke negerin  :roll:


















Als je erin zit is het super  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:











Als je ernaast staat schaam je je kapot  :mrgreen:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

:rofl:

trouwens on-topic: rugzak van de lidl is perfecto  :yes6rs: Bammekes passen er pcies in :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

heb me die sturmhaube gekocht en dat thermo ondregoed
en ms gassie heeft zich daar dat pak gekocht voor nu al mee te gaan achterop het leer vond ze nu nog wat fris (of zou ze stiekem lessen ) :worship-cool:
KTM SMT 2011

DeWitte

leer staat de dames over het algemeen wel beter :mrgreen:, hebben ze lekkere strakke vutjes in wa? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Z'n intercom systeempje gehaald, ik had er al een als ik met mijn vrouw ga rijden.(het fijne aan het systeem, zit een "off" knopje op) Nu een extra voor als we met het gezin gaan rijden, werkt perfect tot +/-80km p/u. Voor dit geld kun je het niet laten liggen, zijn normaal 3x zo duur.(louis +/- 30eurie)
God Forgives, I Don't