Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

En zo hoort dat ook, motorrijders stoppen, koekblikken doorrrijden Bitte !!! ( tenzij er geen motorrijders in de buurt zijn natuurlijk  :mrgreen:)

d'r Blieje

Citaat van: Desmo-devil op 25 april, 2013, 14:45:39
En zo hoort dat ook, motorrijders stoppen, koekblikken doorrrijden Bitte !!! ( tenzij er geen motorrijders in de buurt zijn natuurlijk  :mrgreen:)

Of motorrijders die met koekblik onderweg zijn?
Blieve lache...8)

Joker

Citaat van: d'r Blieje op 26 april, 2013, 09:58:17
Citaat van: Desmo-devil op 25 april, 2013, 14:45:39
En zo hoort dat ook, motorrijders stoppen, koekblikken doorrrijden Bitte !!! ( tenzij er geen motorrijders in de buurt zijn natuurlijk  :mrgreen:)

Of motorrijders die met koekblik onderweg zijn?
Dat zijn geen motorrijders
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 26 april, 2013, 11:06:26
Dat zijn geen motorrijders

Jou laten we liggen als we koekblikker spelen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

pascalsc33

Ken dat stuk daar heb ik vorig jaar boete gehad 15 euro, bord niet gezien was weekend. :-X

Daar heb je een paar leuke stukken om te gassen, alleen daar is ook altijd veel controle.

d'r Blieje

Citaat van: pascalsc33 op 27 april, 2013, 13:03:31
Ken dat stuk daar heb ik vorig jaar boete gehad 15 euro, bord niet gezien was weekend. :-X

Daar heb je een paar leuke stukken om te gassen, alleen daar is ook altijd veel controle.

Met dat soort prijzen praat ik meer van een tolweg...
Hier missen van verboden in te rijden " 65 euries!
Blieve lache...8)

pascalsc33

ja klopt en daarom ga ik het liefst de grens over. :yes6rs:
Boete prijzen in Nederland gaat nergens meer over.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Wat ik het knapste vind is dat ze tijdens het over de auto rollen ook nog een kledingstuk uittrekt, want in het tweede gedeelte van de film dat dus de oorzaak aangeeft zie ik lange mouwen, en als ze aan de voorkant over de auto rolt zie ik korte mouwen :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

volgens mij zat ze achterop  :roll:
dus zij kreunt voor de auto en hij achter de auto
trouwens zou hij nog weten hoe laat 't is of wist hij 't voor de klappert al niet  ???
wat 'n debiel  :schater:

crazy j

zo gister middag flink geschrokken.
toen het bericht binnen kwam, dat mijn over buurman op de intensive care ligt na een ongeluk met de motor.
Tijdens werk niet veel tijd gehad om verder te informeren, dus savonds thuis gekomen meteen maar ff gaan 'zoeken" naar het verhaal.
wat er gebeurt is: de jong reed samen met nog een vriend van me vanuit Noorbeek in de richting van Mheer, en boven aan de S bocht die bergop gaat Noorbeek uit. is hij tegen een tractor gebotst, of deze overstak van de ene veldweg naar de andere of dat deze de weg opdraaide is mij niet bekend.
iedereen zegt dat hij toch wel het nodige geluk heeft gehad, hij ligt nu in t ziekenhuis op de intensive care met Zwaar gekneusde longen, een gebroken arm, en een gebroken/verbrijzeld been waar hij na 2 operaties nu 6 metalen pinnen in heeft zitten.
hij is gelukkig wel gewoon bij bewustzijn en Stabiel zoals de doktoren dat noemen.

2e kennis van me in 1 week tijd die een ongeluk met de motor heeft. vorige week vrijdag een andere jongen uit gulpen op het belsj onderweg met de motorscooter, begint een auto in te halen en deze sloeg op zelfde moment linksaf. hij heeft gelukkig minder er aan over gehouden, hij had een lichte hersenschudding die na 2 dagen rust weer weg was en een gebroken arm.
living the life the way it comes

pascalsc33

ja Crazy zo zie je maar weer een ongeluk is zo gebeurd vooral bij onze belgische buren moet je uitkijken kunnen echt niet rijden.
Veel sterkte voor je vrienden en dat ze snel herstellen.

Joker

Je hebt het ook niet altijd zelf in de hand. Denk maar eens aan RR Tonnie.
Zelf ben ik ook al twee keer van mijn motor afgereden. Gelukkig heb er nooit een trauma aan overgehouden
Maar ik ken ook mensen die na een ongeluk nooit meer dezelfde zijn geworden qua rijstijl (lees stukken voorzichtiger zijn gaan rijden)
Of zelfs helemaal gestopt zijn.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Ik merk zelf ook dat ik na mijn behoorlijke crash twee jaar geleden, ook een stuk defensiever ben gaan rijden, zit toch tussen de oren. Onoverzichtelijke bochten waar ik vroeger gewoon het gas erop zette en de fiets de bocht ingooide neem ik nu toch met veel meer voorzichtigheid dan daarvoor. Ik ben helemaal niet bang geworden maar ik merk dat ik toch zeker 20% minder risico neem dan voorheen. En ik moet zeggen dat ik daardoor ook veel minder in situaties terecht kom waarbij ik het " dat ging net goed" gevoel had dan voorheen. Dus eigenlijk is het wel beter zo, en ik heb er niet minder lol om en zeker niet het gevoel dat ik langzaam onderweg ben.

Mounty

zo ben ik het ook met desmo eens, na een paar ongevallen van wat kennissen en bekende, en ook mijn eigen ongelukjes ben ik toch wat voorzichtiger en hou er veel meer rekening mee dat iemand die je bijvoorbeeld tegenkomt ook een fout kan maken. Daarom...ik haal alleen in als ik het zelf veilig acht, voorheen reed ik wel eens blindelings mee bij inhaal manoeuvres. Ervaring leert...zo ook het bochtenrijden, veeeeel minder stuur en remfoutjes dan toen ik pas begon met rijden..toen was een reactie bij een fout remmen..nu is het meer de motor wat platter leggen en wat reserve houden. We worden verstandiger... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009