Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Idd Mounty, we worden verstandiger. En tegen de tijd dat we het allemaal snappen is het tijd om te gaan  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Er zijn er al heel veel vroegtijdig gegaan door overmoed , zij die dachten dat ze Rossi himself waren, en die zitten zich nu te verbijten daarboven omdat ze nog zovele jaren hadden willen motorrijden. Dus voor hun die altijd het gas vol erop hebben zeg ik, geen probleem maar bedenk wel dat het risico dat je tijd gekomen is een stuk groter is. Die afweging zal iedereen voor zichzelf moeten maken. Ik rij nu 32 jaar motor en mijn wens is om het 50 jaar vol te houden en daarom denk ik steeds vaker ff het gas eraf dan iedere keer het gas vol erop.

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 31 augustus, 2013, 09:16:51
Ik rij nu 32 jaar motor en mijn wens is om het 50 jaar vol te houden en daarom denk ik steeds vaker ff het gas eraf dan iedere keer het gas vol erop.

Ik rij al bijna 47 jaar motor en hoop dit nog zeker 20 tot 30 jaar vol te houden.  :yes6rs:
Voor de rest ben ik het 100% met je eens.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

http://www.hbvl.be/limburg/riemst/motorrijder-verongelukt-6.aspx

48 jarige motorrijder uit Landgraaf verongelukt in Riemst. Ik hoorde het vanmorgen van een collegaatje waar het een goede kennis van was. Zeer triest.

DeWitte

Een weg van 3x niks, die koekblikker reed op die groep in? Je vraagt je af wat daar gebeurt is?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Soms is er nog gerechtigheid! Een mooi begin van de Zondag !! :naughty:

Motorrijder botst met drank op tegen hek

23 maart 2014

Hoorn - Een 23-jarige man uit Hoorn is zondagochtend gewond geraakt toen hij op een gestolen motorfiets tegen een hek knalde.

Omstreeks 5.00 uur reed de man op een motorfiets het Betje Wolffplein op. Dit voetgangersgebied is afgezet met hekken.

Hij knalde tegen een hek, vloog over het stuur en kwam met zijn gezicht op de grond. Hij droeg geen helm en liep ernstig letsel aan zijn lijf en gezicht op, onder anderen een afgescheurde lip, een gescheurde tong en een kapot gebit.

De man werd voor behandeling overgebracht naar het Westfries Gasthuis.
Bij controle bleek hij alcohol te hebben gebruikt.

Bron: Noordhollandsdagblad.nl
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 23 maart, 2014, 18:48:45
liep ernstig letsel aan zijn lijf en gezicht op, onder anderen een afgescheurde lip, een gescheurde tong en een kapot gebit.

Had veel erger moeten zijn en ze moeten zo'n gast laten liggen.
Gewoon met zijn poten van andermans spullen afblijven.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 24 maart, 2014, 17:20:14
Citaat van: HD4ever op 23 maart, 2014, 18:48:45
liep ernstig letsel aan zijn lijf en gezicht op, onder anderen een afgescheurde lip, een gescheurde tong en een kapot gebit.

Had veel erger moeten zijn en ze moeten zo'n gast laten liggen.
Gewoon met zijn poten van andermans spullen afblijven.  :evil:

benzine erover en aansteken   :?

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 26 maart, 2014, 11:44:06

benzine erover en aansteken   :?

Zonde van de benzine.  :yes6rs:
Waarschijnlijk biologisch afbreekbaar.  :mrgreen:
Dus laat maar in de goot liggen. (milieuvervuiling ?  :mrgreen: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Politie in Duitsland waarschuwt voor een idioot die in de Eifel olie op de weg aan het gooien is tegen motorrijders. Een motorrijder heeft zich donderdag al onder de vangrail gereden en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Werd ook al gemeld op 100,5. Dus opletten !!!!!!!

Mounty

Las dit bericht al op Facebook ... Stolberg,Roetgen en simmerath volgens de aachener zeitung. Iemand die het op motorrijders heeft voorzien.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Is al langer aan de gang daar politie heeft dnd sporen gevonden op de fles olie.
Heeft nu 250 mensen opgeroepen om dna af te staan .
Heeft kennelijk met de discussie te maken veel motoren en geluidsoverlast
KTM SMT 2011

SuzukiLimburg

Zo hoor je ook wel eens van kabels die over de weg gespannen zijn. Welke idioot doet zoiets?
Ik kan me best voorstellen dat als je op bepaalde plekken woont dat je dan gek wordt van alle motorrijders die er langs komen en ook nog vaker te hard en met veel lawaai. Maar om daar iemand zijn leven voor te riskeren is echt te bizar voor woorden.
Wat doen we met hem/haar als we hem op heterdaad betrappen?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

pascalsc33

Ik was afgelopen zaterdag bij Reifen Meertens in Aken die dacht ook een nieuwtje te vertellen maar wist het ook al via de radio.
Ik hoop dat ze die klootzak snel krijgen!!  >:(

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 07 april, 2014, 12:06:46
Wat doen we met hem/haar als we hem op heterdaad betrappen?

Iets heel ergs en dan hoop ik dat hij niet harder kan rennen als ik.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.