Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Dit was dus het filmpje "hoe verniel ik mijn motor en hoe help ik mezelf naar de kloten".  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

miljaar dat deid pien manne  :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Dat veelde niet scheel, of zoiets.
Ik vraag me af en soms wel eens af waarom er eigenlijk spiegels op een voertuig moeten zitten als ze toch niet gebruikt worden en dat geldt ook voor richtingaanwijzers, of anders gezegd knipperlichten.
Je zult maar even op zo'n ezel knallen.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 05 januari, 2011, 16:35:31
Dat veelde niet scheel, of zoiets.
Ik vraag me af en soms wel eens af waarom er eigenlijk spiegels op een voertuig moeten zitten als ze toch niet gebruikt worden en dat geldt ook voor richtingaanwijzers, of anders gezegd knipperlichten.
Je zult maar even op zo'n ezel knallen.  :evil:

Dat dacht ik dus ook....niet kijken...naar rechts gaan en vervolgens zonde
r richting etc. naar links afslaan...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

BeemerBert

Beide rijders geven duidelijk richting aan  :roll:
Snelheidsmaniak ziet iemand oversteken en knalt er toch tussendoor :?

Toch een klote manier om je motor af te schrijven als dit mis gaat  :shock:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

QuattroFrits

Citaat van: BeemerBert op 05 januari, 2011, 18:15:54
Beide rijders geven duidelijk richting aan  :roll:
Snelheidsmaniak ziet iemand oversteken en knalt er toch tussendoor :?

Toch een klote manier om je motor af te schrijven als dit mis gaat  :shock:

Die richtingaanwijzer had ik nog niet eens gezien.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Een duidelijk gevalletje van op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 27 februari, 2011, 10:08:18
Een duidelijk gevalletje van op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn  :oops:

Inderdaad, kegelen daar waar het niet mag.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

 :mrgreen: eigen schuld..een motor heeft twee wielen en horen beide op de grond.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

De vraag is denk ik of dit überhaupt wel de bedoeling was, want hij is nog niet eens helemaal de bocht uit of hij trekt hem in één beweging achterover alsof hij er zelf van schrikt.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Ik denk dat het zeker de bedoeling was, ze rijden  maar 70 km/h , dan komt je motor echt niet vanzelf zo ver omhoog bij uitaccelereren.
En eerder in het filpje doet hij het ook al een keer. Wat een sukkel  :shock:

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.