Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Dat is inderdaad niet zo mooi, een heel slecht begin van het seizoen.
Hopelijk betaald de verzekering.
In ieder geval veel sterkte en natuurlijk beterschap toegewenst.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Ik had het vanmorgen al gehoord, da's zwaar k*t. Maar het belangrijkste is dat je zelf niks ernstig hebt. De rest komt goed  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca


QuattroFrits

Citaat van: Bianca op 17 maart, 2012, 19:27:07
Ellende, succes ermee!

:shock: Succes met de ellende ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

klote voor je
en niet leuk dat die opa meteen roepen dat jij op hun weghelft zat
KTM SMT 2011

Bianca


Desmo-devil

thnxs allemaal, komt allemaal goed. Hebben we weer wat te klussen voorlopig. Eerst ff afwachten wat de expert zegt.

Mounty

Kl*te man...net voor het seizoen. gelukkig is de schade aan jezelf beperkt gebleven, veel belangrijker dan de materiele schade. Maar toch ook jammer van je mooie motor waar je zoveel plezier aan hebt. Blijven vechten voor je gelijk...hij kan niet bewijzen dat je op zijn helft zat maar jij ook niet dat hij op jou weghelft zat. Geen remsporen etc op de weg te zien ? iig sucses met de afhandeling en je eigen herstel.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Verdomme. echt k;t . veel sterkte
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

R-yen

 :shock: Sterkte met je herstel! Aan het achterwiel te zien zou je toch verwachten een zijdelings slipspoor te moeten kunnen zien vanaf het moment van impact.. Of is dat achteraf gebeurt?

Desmo-devil

er was geen slipspoor te zien, ik weet ook niet of het achterwiel kapot is door de klap tegen de auto, of door de klap daarna tegen de grond.

De Sjeng

Damn!! Bert,

Da's Kilo Utrecht Tango, hopelijk word het snel opgelost.
En nu? laten maken of iets anders? (ik zou mij op deze niet meer veilig voelen)
God Forgives, I Don't

Toledo

Beterschap met je herstel , en hopelijk een goede afwikkeling van de schade
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Yvil

That sucks big time  :? Succes met de verdere afhandeling en het herstel!!

Motzippaldy

Veel sterkte en  beterschap.
Proud on the South