Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

 :( Hopelijk is de schade niet te groot ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

#466
Hey Marco

Sterkte, hopelijk zijn je machienke en je blauwe plekken weer gauw hersteld.
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Marco van harte beterschap gewenst, en wel doorgaan he, altijd maar doorgaan.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

CiteerAansprakelijkheid van de wegbeheerder uitgebreid
Een Amerikaanse 'claimcultuur' bleef weliswaar uit, maar de wegbeheerder komt bij vermeende aansprakelijkheid bij verkeersongevallen tegenwoordig niet meer zo snel met de schrik vrij. Gemeenten, provincies maar ook het rijk kunnen niet meer volstaan met klakkeloze verwijzing naar gepleegde onderhoudsinspanningen. Dit constateert mr. M.L.M. Renckens, een van de auteurs/samenstellers van het boek 'Aansprakelijkheid van de wegbeheerder'.

In 1992 werd in het Burgerlijke Wetboek een nieuw artikel geïntroduceerd op grond waarvan wegbeheerders aansprakelijk gesteld kunnen worden. Voorheen moest nadrukkelijk sprake zijn van een fout ('onrechtmatige daad') bij verkeersongevallen. Dit nieuwe artikel 6:174 rekt de mogelijkheden sindsdien aanzienlijk op. Het draait hierin namelijk niet om schuld, maar om 'risicoaansprakelijkheid'. Het hele artikel hierover leest u op de website Verkeerskunde.nl

Bron: Verkeerskunde.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Beterschap, en die motor komt wel weer in orde als die all risk is
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Diddl

ik heb ff tijd genomen om foto's van de schade te maken
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

die velg opsturen (of brengen naar Uden) naar de velgendokter  :yes6rs: Krijgen ze perfect weer rond http://www.develgendokter.nl/, zelf eens een OZ autovelg naar toegebracht en ik meen voor 75 pleuro weer als nieuw :cool:

die tupperware zal duurder wezen dunkt me?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Suzuki-Babe

Oeiiii, dat ziet er minder uit.
Wat jammer voor je. Ik hoop dat je de motor snel weer opgeknapt krijgt. En jezelf ook natuurlijk!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

karz

Ik voel een streetfighterprojectje komen :mrgreen:

Tsja, jammer.  :cry:

Je kan voor die velg ook een GSX-R velg gebruiken, dat geeft je wellicht wat meer opties op de 2de hands markt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Diddl

voor mij geen streetfighter hou niet van windvangen
en ze zorgen maar dat de schade gerepareerd word ik ben niet voor niets verzekerd ik ben al blij dat ik goed verzekerd ben dus daar maak ik me niet druk om
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Diddl

ik heb vandaag tehoren gekregen dat mijn motor waarschijnlijk totaallos is omdat het frame krom is en dat met een licht klapje  :cry:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

he? niets meer aan te redden? lijkt me toch stug..

second opinion?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Het zou zomaar kunnen, m'n baas is ook redelijk licht onderuit gegaan met z'n vorige motor (GSR)
verder niks geraakt of wat dan ook..... Totallos  :?

Is er trouwens wel op vooruit gegaan, namelijk een GSX-R 750 van vorig jaar  :mrgreen:

Maar dat is een heel ander verhaal, voor jou is het nu alleen maar k%t 

B-Witch

Hehe Marco,
Niet leuk :?
zou er toch nog es kritisch naar laten kijken :yes6rs:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

de expert zal er snel; genoeg bij komen ik weet dat ik een auto heb geraakt met mijn achterwiel maar mijn frame krom snap ik ook niet toen ik het hoorde had ik het echt helemaal gehad voor deze week en die is net pas bezig

suzuki-girl weet wat ik bedoel
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away