Demo dagen Motoshop Margraten 2-3 mei 2009

Gestart door DeWitte, 12 april, 2009, 14:05:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

tja...nivo rijders....sommigen vallen al bijna om bij het opstappen en daarna nog eens met wegrijden.. :yes6rs:en dat op een musclebike als de b-king
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

En Ron, was je het zat nadat we door Cadier en keer waren?

Tempo zat er lekker in he :mrgreen: Moet zeggen dat de GSR dat ritje toch wel
weer beviel. Als je hem maar boven de 10.000 toeren houdt hahaha.

Ritje daarna heb ik op die Gladius gereden. Wat een leuk ding!! Super veel koppel,
lekker geluidje (kon me toch wel bevallen die tweecilinders  :-X) en wil alleen maar
van links naar rechts gegooid worden door de bochten. Heerlijk, en dat met duo!!

Alleen jammer dat hij het op de rechte stukken toch echt aflegt tegen de vierpitters
die deze rit erbij waren (GSR, GSX-R, enz.) Daar kom je dan toch even iets te kort imo.

Maar een verrassend leuke bike vind ik en niet eens lelijk. Zeker een leuke en redelijk
betaalbare optie voor mijn meisje en dan pik ik hem soms in om er ff mee te spelen.


En @ Dwars: DAt van dat niveau viel mij idd ook op. In enkele gevallen vond ik
het ronduit onverantwoordelijk wat mensen meekregen!! Vandaag een meisje dat zich
had ingeschreven voor de GSX-R. Begint ze eerst met roepen dat ze een beginner is en
dat ze een beetje zenuwachtig was en rustig aan wou doen enz. (lijk-bleek)
Vervolgens krijgt ze hem niet gestart, vergeet ze de jiffy en bij het wegrijden rijdt ze
bijna aan de overkant de wei in. Na de rit bezig over wat voor vette bike het was en hoe
lekker hij door de bochtgen ging. --> Vreemd, want na iedere bocht was ze nergens meer
te bekennen in mn spiegels. Dit terwijl ik mn meisje achterop had (die overigens de perfecte
duo passagier is!!)

Is maar één van de vele voorbeelden die ik gezien heb.
(dit alles natuurlijk los van het feit of ik uberhaupt kan rijden :-X)


Maar goed, ik ben weer veel te veel aant typen. We hebben vandaag iig een hele leuke dag
gehad.

Gassie

Citaat van: Yvil op 03 mei, 2009, 16:35:26
En Ron, was je het zat nadat we door Cadier en keer waren?

Tempo zat er lekker in he :mrgreen: Moet zeggen dat de GSR dat ritje toch wel
weer beviel. Als je hem maar boven de 10.000 toeren houdt hahaha.

Ritje daarna heb ik op die Gladius gereden. Wat een leuk ding!! Super veel koppel,
lekker geluidje (kon me toch wel bevallen die tweecilinders  :-X) en wil alleen maar
van links naar rechts gegooid worden door de bochten. Heerlijk, en dat met duo!!

Alleen jammer dat hij het op de rechte stukken toch echt aflegt tegen de vierpitters
die deze rit erbij waren (GSR, GSX-R, enz.) Daar kom je dan toch even iets te kort imo.

Maar een verrassend leuke bike vind ik en niet eens lelijk. Zeker een leuke en redelijk
betaalbare optie voor mijn meisje en dan pik ik hem soms in om er ff mee te spelen.


En @ Dwars: DAt van dat niveau viel mij idd ook op. In enkele gevallen vond ik
het ronduit onverantwoordelijk wat mensen meekregen!! Vandaag een meisje dat zich
had ingeschreven voor de GSX-R. Begint ze eerst met roepen dat ze een beginner is en
dat ze een beetje zenuwachtig was en rustig aan wou doen enz. (lijk-bleek)
Vervolgens krijgt ze hem niet gestart, vergeet ze de jiffy en bij het wegrijden rijdt ze
bijna aan de overkant de wei in. Na de rit bezig over wat voor vette bike het was en hoe
lekker hij door de bochtgen ging. --> Vreemd, want na iedere bocht was ze nergens meer
te bekennen in mn spiegels. Dit terwijl ik mn meisje achterop had (die overigens de perfecte
duo passagier is!!)

Is maar één van de vele voorbeelden die ik gezien heb.
(dit alles natuurlijk los van het feit of ik uberhaupt kan rijden :-X)


Maar goed, ik ben weer veel te veel aant typen. We hebben vandaag iig een hele leuke dag
gehad.

was het deze toevallig lees dit net op een ander forum
Goedendag allemaal 

Vandaag is tot wel een droom van me uitgekomen.
Ik heb een demo ritje mogen rijden op een gsxr600 Yoshimura.
Ik kwam net met me tenen aan de grond  .
Maar niks gevallen of zo he 

Wat een leuk beesje zeg.
En hoe makelijk te rijden 
En wat een gemakkelijk dozeer baar vermogen.
Zelfs de remmen waren erg goed.( niet te snel maar ook weer niet te traag)
Eigenlijk alles was super aan die motor.

Bochtjes gingen echt super .Ik moest uitkijken anders had ik echt me pads moeten gebruiken.( ja echt  )
Een vriend van me die achter me reed die zei achter af.
Nou zeg je was goed aan het scheuren he.
Je reed met die motor 10 keer beter dan je eigen.
Ja dat vond ik eigenlijk ook wel apart.
dat ik zo goed met die motor overweg kon.
Zelfs bergaf had ik geen angst.
Ja die motor gaf echt heel veel vertrouwen.

Maar eerlijk is eerlijk het geen goede motor voor te touren.
Ik miste toch wel het gewicht  Hij voelde echt heel licht aan.
Wel zou deze motor super zijn op het Circuit .
En voor de liefhebbers hier de TECHNISCHE SPECIFICATIES

kan haar natuurlijk ook niet zijn dan is het gewoon een meid die hem wel goed kon rijden kan natuurlijk ook
KTM SMT 2011

Yvil

Dat is ze gegarandeerd!!

Haar/Een vriend van haar reed achter haar op de B-King.
Die reed normaal alleen op motoren van voor 1980 zei die
nog tegen me.

Maar goed, is wel toevallig ja :mrgreen:

Het gaat er natuurlijk om dat iedereen er plezier aan beleeft,
alleen rij ik er dan liever niet achter, mocht het eens mis gaan :-X

Mounty

Citaat van: Yvil op 03 mei, 2009, 16:35:26
En Ron, was je het zat nadat we door Cadier en keer waren?

Tempo zat er lekker in he :mrgreen: Moet zeggen dat de GSR dat ritje toch wel
weer beviel. Als je hem maar boven de 10.000 toeren houdt hahaha.

Ritje daarna heb ik op die Gladius gereden. Wat een leuk ding!! Super veel koppel,
lekker geluidje (kon me toch wel bevallen die tweecilinders  :-X) en wil alleen maar
van links naar rechts gegooid worden door de bochten. Heerlijk, en dat met duo!!

Alleen jammer dat hij het op de rechte stukken toch echt aflegt tegen de vierpitters
die deze rit erbij waren (GSR, GSX-R, enz.) Daar kom je dan toch even iets te kort imo.

Maar een verrassend leuke bike vind ik en niet eens lelijk. Zeker een leuke en redelijk
betaalbare optie voor mijn meisje en dan pik ik hem soms in om er ff mee te spelen.


En @ Dwars: DAt van dat niveau viel mij idd ook op. In enkele gevallen vond ik
het ronduit onverantwoordelijk wat mensen meekregen!! Vandaag een meisje dat zich
had ingeschreven voor de GSX-R. Begint ze eerst met roepen dat ze een beginner is en
dat ze een beetje zenuwachtig was en rustig aan wou doen enz. (lijk-bleek)
Vervolgens krijgt ze hem niet gestart, vergeet ze de jiffy en bij het wegrijden rijdt ze
bijna aan de overkant de wei in. Na de rit bezig over wat voor vette bike het was en hoe
lekker hij door de bochtgen ging. --> Vreemd, want na iedere bocht was ze nergens meer
te bekennen in mn spiegels. Dit terwijl ik mn meisje achterop had (die overigens de perfecte
duo passagier is!!)

Is maar één van de vele voorbeelden die ik gezien heb.
(dit alles natuurlijk los van het feit of ik uberhaupt kan rijden :-X)


Maar goed, ik ben weer veel te veel aant typen. We hebben vandaag iig een hele leuke dag
gehad.


Tempo zat er soms wel in ja, maar die meneer op de B-King die achteraan reed wist vaak niet het gas te vinden, en vergat bijna altijd het knipperlicht uit te zetten.

Als er een inhaal manoevre gedaan werd bleef hij toch weer ahter....pff voor m zat nog zo'n sukkelaar. idd bij margraten was ik het zat en heb mijn eigen weg vervolgd.

Ik hoop dat je vriendin het rijbewijs snel haalt...zodat jij af en toe kunt spelen op de gladius of gsr..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

King-Kurt

Huub...was leuk je ff te treffen daaro...;)
Waar rook is is worst.