Nieuw forumlid 2e paasdag 2009

Gestart door vn2000, 13 april, 2009, 11:23:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

 :shock: Maximaal koppel  177 N.m {18.0 kgf.m}/3,200 tpm  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

daar trek je toch bijna geulen in het asfalt als je gas geeft  :D
KTM SMT 2011

vn2000

De stoep van de oprit is ook nodig aan een opknapbeurt toe :yes6rs:
Loopt namelijk een beetje bergaf :mrgreen:
Mvg.the teacher

HD4ever

Leuke vette tourbuffel.  :worship-cool: Lijkt verdomd veel op de Harley Davidson Roadking Classic, en dat voor €10.000,- minder. Goede keuze !!  :yes6rs:
De 21 liter tank lijkt me wel een beetje erg krap voor zo'n 2 liter cruiser.  :-X
Hoever kom je met een volle tank?

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

vn2000

Hi HD4ever,
De Roadking van Kawasaki hi hi hi,  :lol:  de financieele situatie speelde ook een rol bij de aanschaf van mijn VN2000 want een echte roadking zit er voor mij niet in, dus dit was voor mij een perfect alternatief.
Ja wat het benzineverbruik betreft :oops: ligt natuurlijk ook aan mijn rijgedrag.
Kachel ik met 100 km per uur zit ik rond de 1:20
Neem ik hogere snelheden bijv. 130 km per uur zit ik rond de 1:16
Ga ik nog sneller gaat het heel rap. Zeker boven de 180km/per uur.
Dan zie ik de meter (digitale blokjes) letterlijk opraken.
Echter na het plaatsen van een Hypercharger luchtfilter kontateer ik dat bij rustig rijgedrag hij zelfs wat zuiniger is gaan rijden.


Mvg.the teacher

DeWitte

lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin  :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 17 april, 2009, 05:04:19
lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin  :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)

Ik meen me ergens posts van jouw te herinneren dat je met iedere fiets alles kan doen als je maar wil .. dus go for it zou ik zeggen.
Leeftijd zou zou ik niet evenredig met rustiger stellen, sommigen worden alleen maar gekker als ze ouder worden  :naughty:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: karz op 17 april, 2009, 08:59:06
Citaat van: Dwars® op 17 april, 2009, 05:04:19
lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin  :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)

Ik meen me ergens posts van jouw te herinneren dat je met iedere fiets alles kan doen als je maar wil .. dus go for it zou ik zeggen.
Leeftijd zou zou ik niet evenredig met rustiger stellen, sommigen worden alleen maar gekker als ze ouder worden  :naughty:

schrijf ik zo'n onzin?  :mrgreen: nee zonder gekheid: zit al langer te denken aan een cruiser a la deze Deux Litres. Voor mezelf heb ik de psychologische grens :oops: van 50 jaar gezet :-X om zo ene aan te schaffen, maar wellicht eerder? :roll: laat ik er maar eerst eens uitgebreid op koetschen: wellicht moet ik zulk soort uitspraken daarna herzien? of niet> wie zal het zeggen :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away