Hoofdmenu

De winter door met MFL

Gestart door AngelInMe, 19 oktober, 2005, 11:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

weet iemand hoe je die R1 sjakie te pakken krijgt? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"weet iemand hoe je die R1 sjakie te pakken krijgt? :?

kweet niet, alsik zo op website van zwerver kijk heeftie ook wel genoeg verhalen om een paar bakken bier bij leeg te krijgen......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

he da's idd een goeie; :thumbsup:  zwerver met slides vragen  8)  bak bier en een asbak in ut midden en klaar. Nie gedacht dat een sjeng met zulke goeie ideen komt; sjapoo scheele :wink:

btw Bij Herr Tod hebben ze een cafe/zaal thuis en Brand bier :roll: Q??
denk eens mee? :wink:

Zwerver? heb je daar zin aan?? 8) een middagje vertellen over je reizen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Groot wit scherm... check.... laptop en beamer... kan geregeld worden. Zaal, bier, hapjes (frieteketel) .. check. Loat mer komme! 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Zwerver

Op zich geen probleem, al heb ik nog nooit zoiets gedaan...
Hangt ook wel een beetje van de datum af, omdat ik nog wat kampeerweekendjes gepland heb van de winter...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Karin

Citaat van: "Zwerver"Op zich geen probleem, al heb ik nog nooit zoiets gedaan...
Hangt ook wel een beetje van de datum af, omdat ik nog wat kampeerweekendjes gepland heb van de winter...

Dat gaat uiteindelijk allemaal vanzelf. Met wat interactie kun je zo een middag volkletsen  :wink: Mij lijkt het iig heel interessant.

Misschien dat jij de data doorgeeft die jij absoluut niet kan.

The Dominator

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Zwerver"Op zich geen probleem, al heb ik nog nooit zoiets gedaan...
Hangt ook wel een beetje van de datum af, omdat ik nog wat kampeerweekendjes gepland heb van de winter...

Dat gaat uiteindelijk allemaal vanzelf. Met wat interactie kun je zo een middag volkletsen  :wink: Mij lijkt het iig heel interessant.

Misschien dat jij de data doorgeeft die jij absoluut niet kan.

of natuurlijk de data doorgeven die jij wel kan :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Zwerver

Een middagje kletsen is nooit zo'n probleem, echter alleen in een groep, liever niet voor een groep! Voordeel is wel dat Wielder op loop/kruipafstand is...

Geplande weekenden tot nog toe :

14/15-01-06 Pluto wintertreffen
17/19-02-06 Altes Elefantentreffen

Over twee weken spreek ik enkele rijders die interresse hebben om van de winter een lang weekend mee te gaan naar Noorwegen, naar of het Primustreffen of het Fjordtreffen; daarna weet ik dus meer welke data ik niet kan.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Karin

Citaat van: "Zwerver"Een middagje kletsen is nooit zo'n probleem, echter alleen in een groep, liever niet voor een groep! Voordeel is wel dat Wielder op loop/kruipafstand is...


We nemen je wel IN de groep op  :wink:  Enne het leermeestereffect hoeft ook niet nadrukkelijk aanwezig te zijn.... :mrgreen:

Desmo-devil

We pretenderen toch een motorforum te zijn, en we zijn allemaal erg stoer en supersnel.

KARTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zwerver

Karten? Dat zijn 4 wielen...  :cry:
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

DeWitte

Citaat van: "Zwerver"Karten? Dat zijn 4 wielen...  :cry:

ja leg dat eens uit aan een Ducatist :mrgreen: (veel suc6)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Zwerver"Karten? Dat zijn 4 wielen...  :cry:

ja leg dat eens uit aan een Ducatist :mrgreen: (veel suc6)

Een "boerengolf" heeft toch ook vier wielen ?Op een kart zit in ieder geval nog een motor, en de kinderen kunnen ook rijden.
Volgens mij voel ik iets anders : Chickens ?????

Zwerver

Nauwelijks ervaring met vierwielers... en ronde sturen....  :wink:
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

AngelInMe

Zijn er nog vorderingen hier?

Karten is ook leuk :lol: