Hoofdmenu

De winter door met MFL

Gestart door AngelInMe, 19 oktober, 2005, 11:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "AngelInMe"Zijn er nog vorderingen hier?

Karten is ook leuk :lol:

:?  deze actie zou door de MFL bitches gedirigeerd worden .......... toch?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

idd Busaberke, gelijk heb je! :wink:

wat ik trouwens graag eens zou willen weten is hoeveel men p.p. wil besteden( wil graag weten wat het budget gaat worden )
wat ik me ook afvraag is wanneer willen jullie wat gaan doen,
nu nog voor het einde van het jaar, of willen jullie wachten tot januari, als het misschien wat rustiger is

shoot! zou ik zeggen
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"idd Busaberke, gelijk heb je! :wink:

wat ik trouwens graag eens zou willen weten is hoeveel men p.p. wil besteden( wil graag weten wat het budget gaat worden )

Dat ligt natuurlijk aan hetgeen we er voor krijgen, wellicht is het verstandiger om eerst een activiteit te kiezen, liefst met een sterke "motor-binding".

Citaat van: "suzuki-girl"
wat ik me ook afvraag is wanneer willen jullie wat gaan doen,
nu nog voor het einde van het jaar, of willen jullie wachten tot januari, als het misschien wat rustiger is

shoot! zou ik zeggen

Wat mij betreft volgend jaar.
Een grotere activiteit in november regelen wordt kort dag, en in december heeft waarschijnlijk toch bijna niemand tijd.

Uiteraard kunnen we altijd nog een MFL-motorcafe avondje ergens tussinin plannen ............ toch ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"
Uiteraard kunnen we altijd nog een MFL-motorcafe avondje ergens tussinin plannen ............ toch ?

misschien een plan om eerst een keer de kroeg in te duiken, en daar verder te plannen...bij een goed glas bier (of wijn)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"verder te plannen...bij een goed glas bier (of wijn)


:shock:  :shock:  en daarna naar huis zelf rijden  :?

of blijf bij EEN glas  :roll:
Proud on the South  

B-Witch

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "suzuki-girl"verder te plannen...bij een goed glas bier (of wijn)


:shock:  :shock:  en daarna naar huis zelf rijden  :?

of blijf bij EEN glas  :roll:

of een bob vinden natuurlijk
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "suzuki-girl"verder te plannen...bij een goed glas bier (of wijn)


:shock:  :shock:  en daarna naar huis zelf rijden  :?

of blijf bij EEN glas  :roll:

ik BOB wel Motzy, heb jij de laatste keer gedaan :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Heeft dit ook een schopje nodig ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

dit heeft n schopje nodig  :)

ik ben overal voor in... behalve inderdaad n Sint-avond en zo'n (sorry dames) kolder.

minibiken, karten, grillen, gewoon zuipen.... mij allemaal best  :D

en motz... als t moet kun je altijd nog BERT'en  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Als we dan nu eerst een dag prikken voor het MFL-cafe, dan kunnen we daar bespreken wat onze winteraktiviteit wordt.

AngelInMe

Ja dan moeten we een dag prikken om het café in te duiken met z'n allen...

Die activiteit wordt toch wat voor januari/februari dan.

LTpaul

Citaat van: "Dwars"is er eigenlijk een motormuseum in de buurt waar ut zich loont om naar toe te gaan?? :?

Kijk maar eens in het schuurtje achter motoport westerhoven, de meest  uitgebreide collectie BMW's. en dat is niet overdreven.
ben er pas nog geweest en dat was zeker niet de laatste keer.
en wanneer je ff van te belt krijg je er een rondleiding waar je nog heel lang van zult nagenieten

DeWitte

Citaat van: "LTpaul"
Citaat van: "Dwars"is er eigenlijk een motormuseum in de buurt waar ut zich loont om naar toe te gaan?? :?

Kijk maar eens in het schuurtje achter motoport westerhoven, de meest  uitgebreide collectie BMW's. en dat is niet overdreven.
ben er pas nog geweest en dat was zeker niet de laatste keer.
en wanneer je ff van te belt krijg je er een rondleiding waar je nog heel lang van zult nagenieten

idd, niet aan gedacht bij Neutkens in Westerhoven :thumbsup: kun je daar trouwens alleen tijdens openingstijden terecht :?: schijnt volgens de verhalen echt de moeite waard te zijn 8)

zeg LTpaul stel je HIER ff voor aub :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

LTpaul

Citeeridd, niet aan gedacht bij Neutkens in Westerhoven :thumbsup: kun je daar trouwens alleen tijdens openingstijden terecht :?: schijnt volgens de verhalen echt de moeite waard te zijn 8)

op afspraak kun je er ook zondags terecht, maar dan kun niet naar het toilet en de koffiemachien staat in de winkel :(

Die goede man wordt 30 dec alweer 80 jaar en rijdt nog als een jonge god :lol:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away