het wat is wijsheid of ook wel wat zou jij doen topic

Gestart door DeWitte, 17 mei, 2009, 09:56:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Zo ben ik eens ene op gaan halen die bij een tankstation niet meer wegkwam.
De sleutel ging wel nog in het contactslot maar draaide met geen mogelijkheid meer.
De auto was de auto van zijn zoon en die reed hetzelfde merk als pa zelf.
Je raadt het al... :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 25 juli, 2009, 21:18:34
Zo ben ik eens ene op gaan halen die bij een tankstation niet meer wegkwam.
De sleutel ging wel nog in het contactslot maar draaide met geen mogelijkheid meer.
De auto was de auto van zijn zoon en die reed hetzelfde merk als pa zelf.
Je raadt het al... :roll:

:shock: Ik raad niks, hoe is hij dan tot daar gekomen ??
Auto onder de arm ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Ok, aangezien het dezelfde strekking zou moeten zijn als het verhaal van Sjeng verwachtte ik dat het duidelijk was..
Hij was gewoon gekomen met het autoke van zijn zoon, alleen toen hij weer wilde vertrekken duwde hij de sleutel van zijn eigen auto in het contact.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

 :oops: En sorry, weet niet hoe het komt, maar het verhaal van de sjeng had ik niet gelezen, nu dus wel en nu is het dus helemaal duidelijk.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

nou toch nog 2uurtjes met Mw Dwars achterop de nieuwe aanwinst uitgetest. Vanaf 19:30uur was ut droog :yes6rs: . Nou is P niet de dikste met haar 52 kg, maar toch de KaTeeM blijft superstrak sturen of nou autoweg (ff naar Aken) of circuitje. controle ohne ende en dat met 2 vingers in de neus. Ben hartstikke content met deze aankoop. Enige minpunt, hij zuipt harder dan ik (1op 14 is ut zuinigste :shock: dat ik tot nu toe heb gerealiseerd)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 27 juli, 2009, 20:01:00
nou toch nog 2uurtjes met Mw Dwars achterop de nieuwe aanwinst uitgetest. Vanaf 19:30uur was ut droog :yes6rs: . Nou is P niet de dikste met haar 52 kg, maar toch de KaTeeM blijft superstrak sturen of nou autoweg (ff naar Aken) of circuitje. controle ohne ende en dat met 2 vingers in de neus. Ben hartstikke content met deze aankoop. Enige minpunt, hij zuipt harder dan ik (1op 14 is ut zuinigste :shock: dat ik tot nu toe heb gerealiseerd)

en neet effe sms en noe hub ich mit suus onkroed oet gedoan
KTM SMT 2011

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 27 juli, 2009, 20:01:00
nou toch nog 2uurtjes met Mw Dwars achterop de nieuwe aanwinst uitgetest. Vanaf 19:30uur was ut droog :yes6rs: . Nou is P niet de dikste met haar 52 kg, maar toch de KaTeeM blijft superstrak sturen of nou autoweg (ff naar Aken) of circuitje. controle ohne ende en dat met 2 vingers in de neus. Ben hartstikke content met deze aankoop. Enige minpunt, hij zuipt harder dan ik (1op 14 is ut zuinigste :shock: dat ik tot nu toe heb gerealiseerd)

Neet ff get offroad gepak :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

DeWitte

sow, ff de claxon middels een luchthoorntje ge-update naar niveau koekblik ipv standaard kinderfietsje toeter

EN

De gangensensor gemodificeert: die de acceleratie in de 2e en 3e versnelling reguliert (ivm emissie en geluidseisen) dus hij zou nu op "wheely-stand" staan :mrgreen: Van LC8 kenners de tip gekregen how to (2 draadjes doorknippen en klaar) Er zat nl een dip bij het optrekken in 2 en 3 zo rond de 5000 toeren omwille van dat milieu-gezever.

Nu laat je de ecu geloven dat je in een versnelling rijdt die niet begrenst is.
Er gaat dan geen signaal meer naar de sec.gaskleppen in versn. 2+3 dat er begrenst moet worden.

Vanaaf eens goed uitproberen gaan als ut lekker rustig is op straat   :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 31 juli, 2009, 13:13:58
sow, ff de claxon middels een luchthoorntje ge-update naar niveau koekblik ipv standaard kinderfietsje toeter

EN

De gangensensor gemodificeert: die de acceleratie in de 2e en 3e versnelling reguliert (ivm emissie en geluidseisen) dus hij zou nu op "wheely-stand" staan :mrgreen: Van LC8 kenners de tip gekregen how to (2 draadjes doorknippen en klaar) Er zat nl een dip bij het optrekken in 2 en 3 zo rond de 5000 toeren omwille van dat milieu-gezever.

Nu laat je de ecu geloven dat je in een versnelling rijdt die niet begrenst is.
Er gaat dan geen signaal meer naar de sec.gaskleppen in versn. 2+3 dat er begrenst moet worden.

Vanaaf eens goed uitproberen gaan als ut lekker rustig is op straat   :yes6rs:

goed gedaan
sommige soezen hebben dat ook ..en voor de beemers is er iets kant en klaar in de handel om een wat betere mapping te krijgen zonder rapid-bike of powercommander.
je werkt er in de praktijk echter weinig van
snap sowieso niet waarom er secundaire gaskleppen worden toegepast..werkt alleen maar vertragend.
Zal idd om het milieu-aspect zijn denk ik.

alez..mijn beste,.setje open akra's eronder, de kat eruit en ne rapidbike module erin en dan naar iemand met een testbank die weet wat ie doet voor de mapping te schrijven ..sjreeuwt er wie ne wild verke..

:D

DeWitte

die schreeuwt nu al hard zat en zuipt onderwijl harder dan de baas  :lol: bij ut terugschakelen/afremmen op de motor blaft ie ook fijn zo van, wrom dow je ut gas dicht :worship-cool: Kheb na een dikke week 1500 km erbij gezet oppe teller en nieuwe achterband al besteld op verdacht :-X, hij begint behoorlijk te slijten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

yep, het bijschaven is begonnen  , zowel links als rechts prikte ik nu deze torenhoge adv gisteren in het Vijlenerbos de voetsteps aan de grond. Duurde wel ff vooraleer ik het vertrouwen in de hoge brommert en de banden had om voluit en vooral plat te gaan. Maar goed na nu een week of 6? en een dikke 3000 dzd km verder......Volle gaassssssssssssss om met joe Bar te spreken.

lang niet meer een moto gehad waarmee je zo heerlijk kunt spelen, smijten en gooien. Ook off road is er leuk/licht mee te sturen, voor het echte crosswerk lijkt ie mij toch nog te zwaar. Maar ook omwille van de kosten bij een valpartij oid, (tis geen goedkope brommert) laat ik me dat uit de kop. De kuipdelen zijn hartstikke duur heb ik me laten vertellen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away