bikerhotel sonnenblick

Gestart door De Sjeng, 26 mei, 2009, 12:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

God Forgives, I Don't

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt  ;)
Gaan wij zeker ook een keer uitproberen  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Beetje laat want het is al weer 2 weken geleden. :oops:
(ik heb het de laatste tijd erg druk met werk en gezin) ;)
Maar toch, en ik gooi het hier even neer omdat wij bij de buren van Sonnenblick geweest zijn. :yes6rs:
Blijkt dat deze dame waar wij logeerden de eigenlijke eigenaresse van Sonnenblick is, en het pand heeft verhuurd aan de uitbaters.
Wat kan ik vertellen over Sonnenhugel?
Was kleinschalig, het huis op zich beschikt over 4 gastenkamers, heel netjes afgewerkt allemaal (ik heb ze allemaal mogen bekijken).
In het dorp op een 5 minuten wandelen (waaronder een flinke helling) beschikt ze over nog een aantal kamers.
De eigenaresse is een vrouw van begin 60 die het je graag naar de zin maakt, het is net een moeder die je de kont nadraagt om zo maar te zeggen.
Aan niets mag het ontbreken, zo kreeg ik zelfs een vest te leen toen het kouder werd (was het mijne natuurlijk vergeten) :yes6rs:
Het dorpje Lutz stelt helemaal niets voor, geen kroeg, geen restaurant, alles was in de loop van de jaren gesloten, een beetje vergane glorie eigenlijk.
De avond die wij er waren had ze geen andere eetgasten en ons werd aangeboden om bij de buren mee te gaan grillen.
Dat hebben wij gedaan, en ik moet zeggen: grote klasse!!!  :worship-cool:
Al met al is Sonnenhugel een leuk alternatief als je voor een weekendje weg gaat.  ;)
Het is daar een supermooie omgeving, en we hebben de route weer gereden die we 2 jaar geleden met het MFL weekend ook gereden hebben, nog steeds mooi asfalt zonder verkeer en met plenty sjieke bochten.
Wij hebben weer een super weekend gehad!!

Sonnenhugel


de buren Sonnenblick


het terras


de eigenaresse


en de persoonlijke waakhond


You may own the bike, but the bike possesses you.