waar is de perfecte curryworst??

Gestart door De Sjeng, 04 juni, 2009, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Ik ga er niet voor wegblijven bij de bikerranch over het eten hoor je mij niet klagen. Over de wachttijden des te meer. Als ik er iets wil gaan eten, en het is te druk rijdt ik gewoon een stukje verder. Currywurstabholservice genoeg daar in de regio.
God Forgives, I Don't

Joepie1958

Museum voor curryworst in Berlijn

BERLIJN (ANP) - Berlijn heeft een museum voor de curryworst gekregen. Het unieke museum in de geboortestad van de specialiteit is gevestigd in de buurt van de voormalige grensovergang Checkpoint Charlie.

Tijdens de openingsdag demonstreerden vegetariërs voor het museum. De activisten in varkenskostuum deelden vleesloze curryworsten uit aan voorbijgangers, meldden Duitse media zaterdag.

De Berlijnse Herta Heuwer bedacht de snack met pikante currysaus op 4 september 1949. De snackbar-exploitante vroeg zelfs patent aan op haar culinaire uitvinding, die in de Bondsrepubliek inmiddels 800 miljoen keer per jaar wordt verorberd. In Duitse kantines is curryworst met frites het meest bestelde gerecht.

Bron: ziggo.nl

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Varaderos

#47
Vreemd, die klachten vd Bikerranch..
ik herken me daar niet in,
ga wel altijd vroeg ( ontbijt rond 9:00 )
en binnen betalen ( met een groepje makkelijker)

Zal wel een van de nadelen van hun suc6 zijn..
Motorcycling is not a crime

De Sjeng

Vandaag met wife and kids naar Movie world bottrop, en wat heb ik daar gegeten? jaaaaaaaaa curry wurst!.
Curry wurst was van het formaat knakworst eigenlijk niet veel bijzonders, curry saus was wel lekker.En het geheel was gelukkig goed warm.
daarom 6 min, op de schaal van de sjeng.
God Forgives, I Don't

Steefke™

Net twee weken in italie geweest, ik heb me te vergeefs te pleuris gezocht naar een curryworst :mrgreen:
Smells like rubber

Joepie1958

heb je wel gevraagd naar een curry salsiccia :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Tijdens de rit vanmiddag currywurst gaan eten in heimbach(eifel) bij een grillhutte naast de midget golf baan.Geen aanrader, geen broodje erbij, saus was koud. Frieten los erbij bestellen. 5.4 op de schaal van de sjeng
God Forgives, I Don't

De Sjeng

En???? niemand meer een goede currywurst gegeten??
Niemand meer leuke adresjes???

Warmmakertje?







En voor de mensen die geen currywurst eten!

God Forgives, I Don't

DeWitte

Tip: http://www.teuterhof.de

ik kom er vaker, kan het alleen maar aanbevelen. mss een MFL-fieldtrip met de brommert daar naar toe?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 10 mei, 2010, 15:10:19
Tip: http://www.teuterhof.de

ik kom er vaker, kan het alleen maar aanbevelen. mss een MFL-fieldtrip met de brommert daar naar toe?

Ben ik ook wel eens geweest met de tafelvoetbalclub. Goed eten daar  :yes6rs:

Gassie

moeten we maar eens daar gaan eten
KTM SMT 2011

Joepie1958

Richtige Bayern die daar de baas zijn

Yilmaz / Zovkic GbR
Teuterhof 1a
52146 Würselen


Bron: van hun eigen web-site
Misschien wel een halal-curryworst :shock:

Weinig op de kaart, maar als ik dan mag kiezen:
Doe mij maar nr. 8 Gina :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Citaat van: Gassie op 10 mei, 2010, 15:45:54
moeten we maar eens daar gaan eten

Ok! im in, eens s'avonds of in het weekend.
God Forgives, I Don't

Timeeh


Yvil

+1 (of +2 als Ms Yvil meegaat)  :yes6rs: