Bestaan er nog off-road rijders in Limburg

Gestart door Ger, 29 juni, 2009, 13:31:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ger


Buiten motard, erg stil hier.....  :-X

Ik ben benieuwd of er nog Limburgse piloten zijn die af en toe de 'onverharde' weg op zoeken  :shock:

DeWitte

Citaat van: Ger op 29 juni, 2009, 13:31:45

Buiten motard, erg stil hier.....  :-X

verklaar je opmerking nader?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Ger op 29 juni, 2009, 13:31:45

Buiten motard, erg stil hier.....  :-X

Ik ben benieuwd of er nog Limburgse piloten zijn die af en toe de 'onverharde' weg op zoeken  :shock:


ja hoor ik..... in Finland/Zweden/Noorwegen met m'n noppen boxer  :mrgreen:

ik blijf wel oppe gravel met putten :oops:
wegen met sporen tot aan de onderkant van m'n koffers blijf ik weg   :mrgreen:

the Stig

Afgelopen koninginnedag met Dwars en co gaan rijden na 5 min een paadje ingereden was offroad genoeg voor mij  :eek:

Voor deze motor dan  :mrgreen:

Ik zou heel graag een supermotard willen hebben maarja ik ben al blij dat ik mijn huidige motor kan betalen  ;)

Mounty

Citaat van: the Stig op 29 juni, 2009, 17:26:37
Afgelopen koninginnedag met Dwars en co gaan rijden na 5 min een paadje ingereden was offroad genoeg voor mij  :eek:

Voor deze motor dan  :mrgreen:

Ik zou heel graag een supermotard willen hebben maarja ik ben al blij dat ik mijn huidige motor kan betalen  ;)
op het belsj geweest met dwars? daar heeft ie mij ook met de FZ laten offroad rijden
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Ik heb helaas geen setje offroad wielen. Met m'n michelin's kom ik niet erg ver :mrgreen:
Smells like rubber

Ger

Citaat van: Dwars® op 29 juni, 2009, 13:52:18
Citaat van: Ger op 29 juni, 2009, 13:31:45

Buiten motard, erg stil hier.....  :-X

verklaar je opmerking nader?

Nou, gewoon, weinig (zelfs geen vanaf 2007) topics over offroad rijden.

DeWitte

ah zo, ja dat klopt wel. Aan jou de eer om daar verandering in te brengen: leef je uit zou ik zeggen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

niet ?



Pas op, der zijn er nu best veel mee bezig, ze zetten het alleen niet hier neer.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

dan heeft Ger toch gelijk?  :roll:
en dus aan hem de eer?  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

#12
Citaat van: Dwars® op 30 juni, 2009, 14:32:54
dan heeft Ger toch gelijk?  :roll:
en dus aan hem de eer?  :yes6rs:

dat "het hier erg stil is'" idd ja , heeft 'm gelijk in

:mrgreen:

Ik heb overigens redelijk veel offroad gereden afgelopen winter maar zet het idd nergens meer neer , dus kars heeft ook gelijk.
Nu het weer zomer is:
< noppenfietske
>slicks fietske

;)


DeWitte

en Hakmeister? "Float like a butterfly, sting like a bee" :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 30 juni, 2009, 15:57:54
en Hakmeister? "Float like a butterfly, sting like a bee" :rofl:
:yes6rs:
uiteraard,..

l"The fight is won or lost far away from witnesses - behind the lines, in the gym, and out there on the road, long before I dance under those lights. "

aldus "the greatest"  :mrgreen:

;)