Harley-Davidson Truck zaterdag 11 juli Rekem

Gestart door Desmo-devil, 07 juli, 2009, 13:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Nu ga ik zeker, wil  het gezicht van Dwars zien als ze die Saab in de hens steken  :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben er rond een uur of twee denk ik

De Sjeng

#17
Ik ga vroeg, denk ergens tussen 10.00 en 11.00u anders moet je reserveren als je ergens op wil rijden. daarbij ik moet smiddags werken.
anyone??
God Forgives, I Don't

Steefke™

Citaat van: Desmo-devil op 10 juli, 2009, 15:17:24
Nu ga ik zeker, wil  het gezicht van Dwars zien als ze die Saab in de hens steken  :mrgreen: :mrgreen:

:yeah: :yeah: :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

da's nie leuk ee manne, hoe leg ik dat weer uit thuis wa?  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

wij gaan voor de middag eens tattoo's kieke  :mrgreen: :, in combi met ffkes met de madammen naar Maasmechelen :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

IK ben ontmaagd :mrgreen: mijn 1e keer wezen kijken en proefzitten bij Harley Davidson :yes6rs: De rest van die trilplaten kan me niet bekoren maar deze 2 kanjers daarentegen zeer zeker: stoere brommerts en volgens mijn vrouw zelfs beetje bij me passen. Ik zeg das de V-twin, die past altijd bij me :shock:

de NightRod :worship-cool:

en de XR1200  :cool:


mooie zaak trouwens daar en ook leuke merchandise (wel prijzig) alleen veel "motorvolk" komt er om gezien te worden, niet mijn ding zeg maar.
volgende keer eens wat meer tijd inruimen en proefrijden met zo'n ketel.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

#22
zo'n nightrod zou ik ook wel willen...stoere bike. Ik ga sparen  :shock: mja, 18000 voor een tweedehandse  :shock: :-X
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Heb gereden op de Buell 1125 c, Wat een fuck motor. Voorrem totaal niet te doseren, versnellingsbak kraak nog meer dan mijn schoonmoeder, en na 10 minuten al pijn in de polsen. Heerlijk toen ik daarna op mijn Ducje naar huis reed. Heb je af en toe nodig die bevestiging  :mrgreen: