Hoofdmenu

Sustenpass

Gestart door DeWitte, 27 augustus, 2009, 21:22:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

wij hebben met de camper in Zwitserland rondgetufd. De Sustenpass kan ik alleen maar aanbevelen om te brommeren.

sjek: http://de.wikipedia.org/wiki/Sustenpass

hier moet ik zeker nog eens met de brommert naar toe :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik zou het niet doen...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Hoezo niet Q?  :schater: :P

Ziet er indrukwekkend uit Dwars!!

Timeeh

Citaat van: Yvil op 27 augustus, 2009, 23:19:44
Hoezo niet Q?  :schater: :P

Ziet er indrukwekkend uit Dwars!!

:stupid: daar krijgen we wel zin van!! :D

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 27 augustus, 2009, 22:04:47
Ik zou het niet doen...

vanwege die kleine boete van jou toen in Heidi-land? Treur je daar nog over? :roll:
De Sustenpass is het risico wel waard, echt wel. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik treur niet, maar het is een principe geworden :mrgreen: Wat moet ik me nou voorstellen bij zo'n pas? Hairpin, recht stuk, hairpin, recht stuk, berggeit, hairpin, recht stuk enz enz enz enz?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 28 augustus, 2009, 16:02:59
Ik treur niet, maar het is een principe geworden :mrgreen: Wat moet ik me nou voorstellen bij zo'n pas? Hairpin, recht stuk, hairpin, recht stuk, berggeit, hairpin, recht stuk enz enz enz enz?

Op die manier kun je alle routes en wegen enz. afkraken.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 28 augustus, 2009, 16:39:02
Citaat van: Herr Tod op 28 augustus, 2009, 16:02:59
Ik treur niet, maar het is een principe geworden :mrgreen: Wat moet ik me nou voorstellen bij zo'n pas? Hairpin, recht stuk, hairpin, recht stuk, berggeit, hairpin, recht stuk enz enz enz enz?

Op die manier kun je alle routes en wegen enz. afkraken.

Niet waar :-X

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 28 augustus, 2009, 16:02:59
Ik treur niet, maar het is een principe geworden :mrgreen: Wat moet ik me nou voorstellen bij zo'n pas?

Het is het geheel van de omgeving, wegen, bochten, hoogtes, de rotsen etc.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 28 augustus, 2009, 16:43:59
Citaat van: QuattroFrits op 28 augustus, 2009, 16:39:02
Citaat van: Herr Tod op 28 augustus, 2009, 16:02:59
Ik treur niet, maar het is een principe geworden :mrgreen: Wat moet ik me nou voorstellen bij zo'n pas? Hairpin, recht stuk, hairpin, recht stuk, berggeit, hairpin, recht stuk enz enz enz enz?

Op die manier kun je alle routes en wegen enz. afkraken.

Niet waar :-X

Nee, inderdaad, een lange rechte weg niet.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Om maar een voorbeeld te noemen  :mrgreen:

Gassie

maar dat is dan weer ver gezocht
ik zou me er wel vermaken
KTM SMT 2011

BMWhub

Citaat van: Dwars® op 27 augustus, 2009, 21:22:51
wij hebben met de camper in Zwitserland rondgetufd. De Sustenpass kan ik alleen maar aanbevelen om te brommeren.

sjek: http://de.wikipedia.org/wiki/Sustenpass

hier moet ik zeker nog eens met de brommert naar toe :yes6rs:


samen met de Furka en de Grimsel kun je daar een heeeel leuk rondje rijden :mrgreen: :worship-cool:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Herr Tod

Ik kraak de weg niet af, alleen de zwitsers :-X Omgeving is wel leuk als je stil staat maar tijdens het rijden heb ik daar niet zo veel oog voor.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Zwitsers zijn ze net zo'n klootjesvolk als wij  :yes6rs: ik heb ze als vriendelijk en gastvrij ervaren, tis er wel duur, vooral levensmiddelen. Verder vind ik het een zeer schoon land met zeer goede voorzieningen met vele mooie wegen en superpassen om te brommeren. Tjsa en boetes krijg je overal, daar heb je hier nog het meeste risico/kans op imo.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away