Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

goeieavond,
yep een echte (klap-)roos :mrgreen:

ik zeg nu maar snel welterusten voordat ik zeik krijg met soeswiefke :lol: ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Citaat van: Suzuki-Girl© op 08 september, 2009, 21:18:19
@de sjeng: jij mag blij zijn dat ik niet bij je in de buurt ben, want dan had je een pak slaag gekregen  :yes6rs:
SoesWief is nog een jong bloemetje  :oops:

Pak slaag? cool!!! met of zonder leer??? :twisted:
God Forgives, I Don't

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 08 september, 2009, 11:22:29
wie is er in voor een herfstritje in oktober of zo? mss met een lekker happie eten ergens saampjes met de hele bups?

Ik!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Timeeh

Citaat van: Busaberke op 09 september, 2009, 12:19:08
Citaat van: Dwars® op 08 september, 2009, 11:22:29
wie is er in voor een herfstritje in oktober of zo? mss met een lekker happie eten ergens saampjes met de hele bups?

Ik!

Goedemiddag! Ich ooch!  :oops:

Timeeh


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Goeje middag!!
gelukkig zijn er ook verstandige mensen. Komt pas als ze een jaartje ouder worden, maar toch.
http://link.marktplaats.nl/264270747
God Forgives, I Don't

DeWitte

goeiesmorges,

gaat er vanaaf trouwens nog iemand naar Reymerstok? (80-90's Party)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Goedemiddag zo oud ben ik nog niet :mrgreen: :mrgreen: en als jij het wel bent dan zie je jong uit voor je leeftijd (ik had je zelfs nog geen 60 gegeven)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Goeie oavend,

Net terug van de laatste tour van de Fazer..... Hebben m vanmiddag omgeruild voor een Z1000  :lol: :lol:

DeWitte

goeiemorge  :shock: mooie brommert (heeft wel 2 cilinders teveel wa :yes6rs:) hou um heel
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

krijg je de alu plaat erbij  ;)

voor de olievlekken :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#44
gooiemurge,
Net de overbuurman aan de deur met z'n nieuwe bike(transalp) heeft een tijdje niet kunnen rijden en toen zijn bike maar verkocht. Maar eens een biker, altijd een biker!! En heeft zich een nieuwe(2ehands) gekocht. Ik blij!! weer iemand erbij om (weer) mee te rijden.
(moet ik zeggen dat ik hem wel een handje geholpen heb, door om route advies te vragen, rijverhalen te vertellen,leuke anekdotes. Ik merkte aan hem dat hij het rijden wel miste, en zie daar!!!)
God Forgives, I Don't