cullinaire herfst rit 2009

Gestart door DeWitte, 09 september, 2009, 21:21:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Straks :lol: zie ik de echte mannen (en vrouwen) wel op Tienbaan :yes6rs:

11.00 uur, da's al bijna high-noon :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

als ut nog droog is om 11uur ga ik mee, ben wel bang dat we vaker voor warme choco moeten stoppen, de auto's zijn hier wit bevroren :shock:. Mja lange thermo ongerboks aan en dikke trui en gaan met die banaan, eeh Katheem  :cool: Wellicht wel ook kiezen voor een kleiner rondje? We zien wel wa? en Suzuki-Limburg, denk dat er niet veel PoliZwei op de been zal zijn ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

weinig regen op buienradar, als voorbereiding heb ik vannacht in de achtertuin in het 1-persoons tentje geslapen (zonder slaapzak, alleen in de onderbroek) en het was idd. niet zo heeeel warm :mrgreen: ik ga nu even een uurtje heet douchen :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

helaas moet ik afzeggen er is nl wat aan de hand in de familie waar we misschien naar toe moeten
dus helaas
KTM SMT 2011

DeWitte

ondanks ut lange ongerbokse weer en 2 druppies regen heerlijk rond de 200 km gekoetscht met Joepie1958 en Timeeh. In de zon was ut best lekker en de wegen waren zo goed als droog met hier en daar een paar bladeren. Gewoon met ut koppie erbij rijden  :cool:. Pommes mit mayo aan de rursee uiteraard als cullinair hoogstandje  ;)

bedankt mannen voor de toffe rit :worship-cool: snel nog eens doen wa?  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ging lekker vandaag  :worship-cool:
Snel weer doen idd!

Joepie1958

Genoten!!
En voor de achterblijvers........... we hebben geeeeen piccies gemaakt :shock:  had je maar mee moeten gaan :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

Citaat van: Joepie1958 op 18 oktober, 2009, 15:58:50
Genoten!!
En voor de achterblijvers........... we hebben geeeeen piccies gemaakt :shock:  had je maar mee moeten gaan :twisted:

Had wel gewild! maar zonder motor gaat dat zo moeilijk!!
God Forgives, I Don't

Gassie

vertel nog wel wat precies aan de hand was
laten we zeggen dat we de kopkes er niet bij hadden helemaal
hoe graag ik ook wou meegaan  :oops:
KTM SMT 2011

B-Witch

Citaat van: Gassie op 18 oktober, 2009, 16:47:37
vertel nog wel wat precies aan de hand was
laten we zeggen dat we de kopkes er niet bij hadden helemaal
hoe graag ik ook wou meegaan  :oops:

Je hoeft hier je hele persoonlijke meuk niet te vertellen, je bent hier niemand verantwoording schuldig als je een keer niet kan/ wil  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Timeeh

Mak allemoal neet oet! :D

Trouwens Hub, hebben ze bij jou ook zoveel afgeschreven/gereserveerd met het tanken?
Ik heb voor €18 of getankt en ze hebben me €125,- 'gereserveerd' haha. Zal wel weer allemaal goedkomen, alleen ff kijken of het misschien per bank verschild.

Desmo-devil

Gisteren toch maar naar Utrecht gereden. Was de moeite z'n 1500 ducatisten verzamelt op een plaats bied een mooi schouwspel. Alleen de terugweg was best koud, maar dat kan ook liggen aan de gemiddelde snelheid  :mrgreen:. Utrecht _ Maastricht in een uur tien minuten. :roll:

DeWitte

Citaat van: Timeeh op 18 oktober, 2009, 21:57:34
Mak allemoal neet oet! :D

Trouwens Hub, hebben ze bij jou ook zoveel afgeschreven/gereserveerd met het tanken?
Ik heb voor €18 of getankt en ze hebben me €125,- 'gereserveerd' haha. Zal wel weer allemaal goedkomen, alleen ff kijken of het misschien per bank verschild.

duh, ff sjekke straks :shock:

anders rij ik vd week ff terug :evil: klotemachines
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 19 oktober, 2009, 07:05:57
Citaat van: Timeeh op 18 oktober, 2009, 21:57:34
Mak allemoal neet oet! :D

Trouwens Hub, hebben ze bij jou ook zoveel afgeschreven/gereserveerd met het tanken?
Ik heb voor €18 of getankt en ze hebben me €125,- 'gereserveerd' haha. Zal wel weer allemaal goedkomen, alleen ff kijken of het misschien per bank verschild.

duh, ff sjekke straks :shock:

anders rij ik vd week ff terug :evil: klotemachines

Haha. Zo erg is het nu ook weer niet. Volgens mij gebeurd dit 9van de 10 keer dat ik in het buitenland doe tanken. Maar was ff nieuwsgierig naar het verschil tussen de banken :P

the Stig

Citaat van: Timeeh op 19 oktober, 2009, 08:11:14
Haha. Zo erg is het nu ook weer niet. Volgens mij gebeurd dit 9van de 10 keer dat ik in het buitenland doe tanken. Maar was ff nieuwsgierig naar het verschil tussen de banken :P

Sterker nog dit gebeurt 10 van de 10 keer zelfs in NL (bij de onbemande tankstations  ;)), alleen in NL word dat zo snel verrekend dat je het niet in de gaten hebt. In het buitenland duurt het vaak ietsje langer maar komt normaal gesproken allemaal goed.