Hoofdmenu

cullinaire herfst rit 2009

Gestart door DeWitte, 09 september, 2009, 21:21:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jos_Merkelbeek

Ach waren jullie dat die om 10 uur bij Tienbaan stonden te wachten. Ik had daar ook afgesproken met 10 motoren en zag daar ineens een grote club van zeker 20 motoren staan. Van wie was die mooie gele GS met UGSC sticker?
Ik heb nog op een klein groepje van jullie gezwaaid tussen Dedenborn en Hammer.
BMW 1150 GSA,  transalp op nopjes

karz

#181
Citaat van: Dwars® op 18 oktober, 2009, 15:23:31
ondanks ut lange ongerbokse weer en 2 druppies regen heerlijk rond de 200 km gekoetscht met Joepie1958 en Timeeh.

bedankt mannen voor de toffe rit :worship-cool: snel nog eens doen wa?  :yes6rs:

Citaat van: Jos_Merkelbeek op 19 oktober, 2009, 13:18:55
Ach waren jullie dat die om 10 uur bij Tienbaan stonden te wachten. Ik had daar ook afgesproken met 10 motoren en zag daar ineens een grote club van zeker 20 motoren staan. Van wie was die mooie gele GS met UGSC sticker?
Ik heb nog op een klein groepje van jullie gezwaaid tussen Dedenborn en Hammer.


:confused:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Vergissing Jos, wij waren de groep van 11.00 uur :mrgreen:
Mijn collega achter de kassa vertelde me wel dat ons reeds velen waren voorgegaan :roll:
Maar tussen Dedenborn en Hammer, dat zouden we wel eens geweest kunnen zijn, 1x KTM zwart 1x 1150 GSA en 1x Kwazakie Rood.
Bij de Rursee stonden wel wat mannen van de reflectievestjesclub uit Landgraaf :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citeerreflectievestjesclub uit Landgraaf
:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 19 oktober, 2009, 17:59:15
Citeerreflectievestjesclub uit Landgraaf
:rofl:

:-X
Maar, dat is omdat beginners vaak in het zwart beginnen en er pas later achterkomen dat ze dan niet goed gezien worden. Volgens een van die heren.

Alleen Beginners?? Die waren minimaal 2x zo oud dan ik.  :lol: En wanneer kom je erachter dat ze je niet goed zien? Is het dan niet te laat?  :lol:


QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 19 oktober, 2009, 18:15:17
Citaat van: Dwars® op 19 oktober, 2009, 17:59:15
Citeerreflectievestjesclub uit Landgraaf
:rofl:

:-X
Maar, dat is omdat beginners vaak in het zwart beginnen en er pas later achterkomen dat ze dan niet goed gezien worden. Volgens een van die heren.

Alleen Beginners?? Die waren minimaal 2x zo oud dan ik.  :lol: En wanneer kom je erachter dat ze je niet goed zien? Is het dan niet te laat?  :lol:



Iemand die je niet ziet, met of zonder hesje, is stekeblind en verder rij ik op een zwarte motor met zwarte kleding.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

En zo'n hesje doe ik alleen aan bij bijzondere aangelegenheden zoals bijvoorbeeld Ride4Fun of als eerste of laatste rijder van een grotere groep motoren, valt dan beter op voor de laatste dan wel voorrijder, je ziet dan makkelijker of de groep compleet is.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Citaat van: QuattroFrits op 19 oktober, 2009, 19:18:23
En zo'n hesje doe ik alleen aan bij bijzondere aangelegenheden zoals bijvoorbeeld Ride4Fun of als eerste of laatste rijder van een grotere groep motoren, valt dan beter op voor de laatste dan wel voorrijder, je ziet dan makkelijker of de groep compleet is.

Zo dachten wij er zondag ook met z'n 3en over. Alleen de andere mannen niet  :-X :lol: